Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای حل اختلاف اصفهان از سازش پرونده ۷ میلیارد ریال با تلاش شورای حل اختلاف خمینی شهر خبر داد. موسویان در گفتگو با میزان از سازش پرونده ۷ میلیاردی با تلاش شورای حل اختلاف خمینی شهر خبر داد و گفت: در راستای اهمیت گذشت و وظیفه اصلی و خطیر شورا‌های حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش، پرونده‌ای با موضوع الزام به ایفای تعهد مالی به مبلغ ۷ میلیارد ریال به انضمام مطالبه خسارت وارده به شعبه سوم شورای حل اختلاف خمینی شهر ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای حل اختلاف اصفهان افزود: با تلاش اعضا شورای حل اختلاف این پرونده به صلح و سازش انجامید و با مختومه شدن این پرونده دو پرونده مطروحه مرتبط با همین موضوع که در شعب دیگر مطرح بود، مختومه شد.   وی با بیان اینکه شوراهای حل اختلاف با هدف صلح و سازش ایجاد شده است گفت: در دوره تحول این صلح و سازش در شورا‌های حل اختلاف تقویت شد.      بیشتر بخوانید:       ایجاد سازش در پرونده اختلاف مالی ۵۰۰ میلیونی با همت شورای حل اختلاف خراسان رضوی انتهای پیام/ برچسب ها: اصفهان صلح و سازش پرونده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اصفهان صلح و سازش پرونده سازش پرونده صلح و سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران در چهارچوب قانون نسبت به رفع مشکلات اردبیل تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، ابرهیم صفری بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل با بیان اینکه کار کردن در مجموعه شهرداری جرأت می‌خواهد، اظهار کرد: برخی مدیران باید با اختیاراتی که به آن‌ها واگذار شده در چهارچوب قانون نسبت به رفع مشکلات منطقه تلاش مضاعف کنند.

وی ضمن تقدیر و قدردانی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اقدامی نظامی، ارزشمند و مدبرانه در تنبیه رژیم جعلی و کودک صهیونیست گفت: هرچند در کشور ما مشکلات اقتصادی وجود دارد اما مردم کشور ما قدردان این اقدام به موقع و بازدارنده هستند.

عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: تحقق «وعده صادق» مطالبه خود مردم بود که بعد از این اقدام نظامی شاهد شادی و خوشحالی مردم ایران و همچنین مسلمانان جهان بویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه بودیم.

صفری ضمن قدردانی از تلاش شهردار اردبیل در آزاد سازی باغ شریعت، افزود: همواره شهروندان از تأخیر در بررسی پرونده‌های کمیسیون ماده ۵ گله مند هستند، اینکه نتیجه بررسی این پرونده‌ها بیش از ۵ ماه طول بکشد مغایر با فصل کاری محدود اردبیل است و بارها به آن تاکید شده تا در بررسی این پرونده‌ها تسریع شود.

وی با انتقاد از این موضوع که بازگشایی پل داروپخش بیش از سه سال است که بلاتکلیف مانده است و ترافیک در این محدوده واقعاً برای اهالی یک معضل است، افزود: اینکه یک روز صحبت از توافق با مالکان می‌کنیم و یک روز دیگر صحبت از نتیجه ماده ۹ می‌کنیم، درست نیست، مردم آگاه هستند و نباید با آبرو و اعتبار خود بازی کنیم.

عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: مدیران می‌توانند با اختیاراتی که دارند مشکلات این منطقه را رفع کنند که اگر در شهرداری کار و فعالیت قانونی و به درستی انجام شود و هیچ خیانتی در آن نباشد قطعاً هیچکس فعالیت انجام شده را بازخواست نخواهد کرد.

ضرورت بازگشایی خیابان‌ها و معابر مناطق حاشیه شهر

صفری با اشاره به بلاتکلیف بودن پرونده‌های مشارکتی و سرمایه گذاری گفت: این پروژه‌ها کلنگ زنی شده و عقد قرارداد شده اما همچنان بلا تکلیف مانده و هیچ‌گونه عملیات اجرایی را شاهد نیستیم.

وی با تاکید بر بازگشایی خیابان‌ها و معابر در مناطق حاشیه شهر افزود: تا زمانی که نتوانیم از صاحبان املاک حمایتی انجام دهیم نمی‌توان تعریضی را در این محلات انجام داد.

عضو شورای شهر اردبیل تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل توسط شورای عالی معماری و شهرسازی کشور را تبریک گفت و افزود: با تصویب این طرح و ابلاغ آن به زودی شاهد توسعه یکپارچه شهر خواهیم شد که از خداوند می‌خواهیم توفیق خدمت خالصانه در عمل را به همه ی ما عطا کند.

کد خبر 6084667

دیگر خبرها

  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • مدیران در چهارچوب قانون نسبت به رفع مشکلات اردبیل تلاش کنند
  • تحقق صلح و سازش در ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه با همت اعضای شورای حل اختلاف اهواز
  • ایجاد صلح و سازش ۱۱ پرونده قضایی در اهواز
  • صلح و سازش ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه در اهواز