Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمی بیوتکنولوژی دانشگاه تهران، وبینار «فرصت‌ها و چالش‌های زنان دانش‌پژوه در ایران» را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این برنامه با حضور دکتر مجید میرزاوزیری ـ عضو هیئت علمی و استاد تمام ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد و دکتر مهدیه جدلیها ـ عضو هیئت علمی گروه بیوتکنولوژی دانشگاه تهران، به مناسبت تولد دکتر مریم میرزاخانی به همراه رونمایی از اولین مستند انجمن درخصوص جایگاه زنان در علم، روز ‌شنبه ۲۲ خرداد ساعت ۱۹ الی ۲۱ در اتاق مجازی انجمن علمی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان می توانند جهت شرکت در این برنامه به لینک https://b۲n.ir/f۹۳۴۱۲ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انجمن علمی بیوتکنولوژی دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود

غلامرضا محمد قاسمی رئیس دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان سیستان وبلوچستان گفت: زمان برگزاری کنفرانس مذکور ۳ و ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ می‌باشد که حاوی برنامه‌های علمی متنوعی شامل برگزاری سخنرانی‌های کلیدی، میزگرد‌های تخصصی و ارائه مقالات علمی و کارگاه‌های آموزشی است که پیرامون حوزه مهارت و از منظر حکمرانی آموزش عالی مهارتی به صورت علمی ـ تخصصی برنامه‌ریزی شده است. 

 در این کنفرانس پنج محور اصلی شامل حکمرانی آموزش عالی مهارتی، آینده مشاغل و مشاغل آینده، مهارت‌آموزی و برنامه هفتم توسعه، نقش بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مطالعه تطبیقی جایگاه آموزش‌های مهارتی در ایران و جهان مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • لغو ناگهانی همایش حمایت از فلسطین در دانشگاه فرانسه
  • برای استادی ادیب و فرزانه: پزشکی که عاشق نوزادان بود و ایران
  • دانشگاه علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • سعدی‌پژوهان در شیراز بر خوان سعدی می‌نشینند
  • سعدی‌پژوهان صبح شنبه در شیراز بر خوان سعدی می‌نشینند
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار تعمیراتی دانشگاه در ۳۰ ماه
  • سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد