Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم علیرضایی معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: در حالی که برای اختصاص سهمیه طرح جدید اقدام ملی مسکن در استان با محدودیت زمین مواجه بودیم، اما با تلاش‌های انجام شده در برخی مناطق استان زمین پیش‌بینی شد تا متقاضیان بتوانند برای آن ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به آغاز ثبت‌نام برای مرحله جدید طرح اقدام ملی مسکن افزود: در این مرحله برای شهر چلگرد ۴۰ سهمیه، جونقان ۱۵، سورشجان پنج، هفشجان ۱۴، بروجن ۳۷ و گندمان ۳۴ سهمیه اختصاص داده شده است.

بیشتر بخوانید

احداث مسکن برای محرومان در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد

علیرضایی اضافه کرد: در حال حاضر برای شهرکرد تامین زمین برای شهرکرد قطعی نشده است، اما در تلاش برای طراحی زمین هستیم تا با طرح در کمیسیون ماده۵ مصوب و به تهران اعلام شود.

او ادامه داد: اگر چه چالش کمبود زمین در استان وجود دارد، اما تمام تلاش مسئولان تامین زمین برای طرح اقدام ملی مسکن است و امید است بتوان سهم بیشتری برای استان دریافت کنیم.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی اقدام ملی مسکن اقدام ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز همایش ملی دانش سنتی محیط زیست کشور در دانشگاه شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط‌زیست کشور گفت: اعطای دبیرخانه دائمی دانش سنتی محیط زیست کشور به چهار محال و بختیاری اولین دستاورد این نشست بود.
سلاجقه در آیین افتتاح این رویداد ملی گفت: چهارمحال و بختیاری با وجود ظرفیت‌های بالای زیستی از جمله استان‌های پیشرو در حفظ محیط‌زیست زیست و منابع این حوزه است که تشکیل دبیرخانه دائمی دانش سنتی محیط زیست
در این استان گام موثری برای مشارکت‌های مردمی، نهادها، سازمان‌ها و گروه‌های فعال مردمی از سراسر کشور را فراهم خواهدکرد.

دیگر خبرها

  • باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود
  • جذب ۷۷۷ معلم جدید در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • افتخاری دیگر در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری
  • آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در انتظار جذب تعداد ۷۷۷ فرهنگی جدید
  • نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست به میزبانی شهرکرد برگزار شد
  • آغاز همایش ملی دانش سنتی محیط زیست کشور در دانشگاه شهرکرد
  • افتتاح ۶۷۰ واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۶۷۰ واحد مسکن مددجویان در چهارمحال و بختیاری
  • تحویل خانه‌های مددجویی در چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور
  • آغاز همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری