Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-28@08:34:15 GMT

برخورد قطار با عابر پیاده در کرج

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۰۹۸۸

برخورد قطار با عابر پیاده در کرج

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهور البرز گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت یک نوجوان در اثر برخورد با قطار در منطقه نوروزآباد، بلافاصله ماموران پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راهور البرز افزود: با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی موضوع مشخص شد که یک دختر ۱۳ ساله در حین عبور از عرض ریل آهن به دلیل بی احتیاطی و عدم توجه به اطراف یک قطار مسافربری با او برخورد کرده که در پی این حادثه نامبرده در دم جان باخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ شرق با اشاره به تشکیل پرونده و ارسال آن به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضایی جسد متوفی نیز به بهشت سکینه منتقل شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قطار عابر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ "مجید باقری" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری توسط ۲ سوداگر مرگ از طریق محور هراز، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با هدایت عملیاتی پلیس امنیت عمومی استان و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، خودروی مورد نظر را در محور ورودی این شهرستان شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی آمل از کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد از نوع تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و اظهار داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ باقری در خاتمه با بیان این که سوداگران مرگ همواره با مقاصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده‌ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود به ویژه قشر نوجوان، در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های لرستان
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - زنجان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • امروز از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید
  • ترافیک سنگین در مسیر رفت و برگشت محورهای شمالی کشور
  • ثبت نخستین فوتی تصادفات نوروزی در تهران/ پسر ۳۴ ساله در دَم فوت کرد