Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@15:46:44 GMT

سخنرانی نامزدهای انتخاباتی در محیط‌های روباز باشد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۱۰۲۰

سخنرانی نامزدهای انتخاباتی در محیط‌های روباز باشد

علیرضا اتابک  روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت کنندگان در نشست های انتخاباتی باید پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: تمهیدات لازم برای روز رای گیری و همچنین فعالیتهای تبلیغاتی نامزدها و تجمع در محیط های روباز در راستای دستور العمل های ستاد ملی کرونا پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتابک اظهار داشت:  برای سخنرانی نامزدهای انتخابات میان دوره ای مجلس یک مکان ورزشی روباز در سطح شهر دوگنبدان پیش بینی شده است.

وی افزود: استقرار ستادهای انتخاباتی به دلیل برقراری نظم، مشکلات ترافیکی و امنیتی در برخی از نقاط این شهرستان با تصمیم گیری شورای تامین ممنوع است.

اتابک  با بیان اینکه برای استقرار ستادهای انتخاباتی تدابیرلازم در معابر و خیابان‌های اصلی شهر انجام شده افزود: از فلکه  سه راهی تا دو راهی بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان نیز فعالیت ستادها ممنوع بوده و ملزم به رعایت موضوع هستند.

وی بیان کرد: هر نامزد انتخابات در سطح شهر دوگنبدان می‌تواند یک ستاد زنان و یک ستاد مردان داشته باشد و بیشتر از آن ممنوع است.

اتابک تصریح کرد:  قوانین مربوط به تبلیغات انتخابات در این زمینه به داوطلبان تایید صلاحیت شده اعلام شده است.

وی افزود: نامزدهای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر  در این شهرستان از ساعت ۲۴ پنجشنبه تبلیغات انتخاباتی خود را آغاز خواهند کرد.

اتابک  ابراز کرد: تمام نامزدهای انتخابات حوزه گچساران موظف هستند ۲۴ ساعت قبل از آغاز انتخابات، تمام فعالیت‌های تبلیغاتی را تعطیل کنند.

فرماندار گچساران تصریح کرد: سخنرانی نامزدها انتخاباتی میان دوره ای مجلس از ۲۲ تا ۲۶ خرداد امسال طبق قره کشی های انجام شده در ۲ نوبت صبح و عصر  از ساعت ۱۰ الی ۱۲ و ۱۷ الی ۱۹ در  شهرستان های باشت و گچساران برگزار خواهد شد.

اتابک گفت: ۲۱ نامزد انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه «گچساران و باشت» نام نویسی کردند.

وی افزود: این تعداد داوطلبان بعد از تایید صلاحیت ها و انصراف هم اکنون ۹ نفر با هم  در این شهرستان ها رقابت می کنند.

۲۸ خرداد امسال در شهرستان های گچساران و باشت شاهد برگزاری سه انتخابات شامل انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی و انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری خواهیم بود.

منتخب مردم شهرستان های گچساران و باشت در انتخابات مجلس یازدهم اعتبارنامه اش در مجلس شورای اسلامی رد شده بود.

در انتخابات هشتم اسفند پارسال غلامرضا تاجگردون با کسب ۳۸هزار و ۴۲۲ رای از مجموع ۷۶ هزار و ۵۲۸ رای صحیح ماخوذه به عنوان منتخب مردم به مجلس یازدهم راه پیدا کرده بود. 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی گچساران انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی گچساران نامزدهای انتخابات میان دوره ای مجلس انتخابات میان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست مشترک اعضای شورای سیاستگذاری جبهه مردمی ایران قوی با نامزدهای راه یافته به دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تهران روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور علیرضا افشار ریاست شورای راهبردی جبهه، ناظمی اردکانی دبیرکل جبهه ایران قوی، نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس تهران، اعضای شورای سیاستگذاری جبهه و جمعی از نخبگان سیاسی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علیرضا افشار رییس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی ضمن خوش‌آمدگویی به نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات و نخبگان سیاسی حاضر در جلسه به بیان اهمیت احزاب و کارکرد آنها منطبق با مطالبات مقام معظم رهبری پرداختند و تأکید کردند همدلی و وحدت که خواسته جدی مقام معظم رهبری است باید به صورت حقیقی و ملموس در بین مسوولان نظام علی الخصوص بین مجلس و دولت باید دیده شود.

در ادامه این نشست همچنین نامزدهای حاضر در جلسه به بیان برنامه‌ها و ایده‌های خود در راستای چهار سرفصل دستور جلسه پرداخته و مواردی را مطرح کردند.

نخبگان سیاسی در این جلسه که حدود دو ساعت به طول انجامید، به بیان نظرات و کارشناسی‌های صورت گرفته در مسایل مختلف در جهت رفع مشکلات مردم و قانونگذاری اظهار نظر کرده و همدلی و وحدت را سر از اصلی‌ترین اولویت‌های خود خود قلمداد کردند.

کد خبر 6085632

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر