Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان فارس گفت:افتتاح رسمی ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان فارس عصر امروز در شیراز انجام می‌شود. - اخبار استانها -

محمدعلی شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  شیراز ، با اشاره به افتتاح رسمی ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان فارس که عصر امروز انجام می‌شود، اظهار داشت: هدف اصلی ستادهای انتخابات پرشور کردن فضای انتخابات و آوردن مردم پای صندوق رای است پس از آن ماموریت اصلی هر ستاد تلاش برای موفق شدن کاندید مورد نظرشان است که به نظر ما محسن رضایی به عنوان یک الگو و یک مدیر موفق جهادی انقلابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه سابقه، تجربه، روحیه انقلابی و جهادی محسن رضایی شناسنامه درخشانی را در تاریخ 40 ساله انقلاب دارد، گفت: تاریخ گذشته ایران با دفاع مقدس و تشکیلاتی به نام سپاه عجین است که امروز در عرصه‌های مختلف اجتماعی سیاسی فرهنگی نظامی سپاه فعال است و همه اینها مرهون تلاش و زحمات محسن رضایی است. 

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان فارس افزود: اداره 8 ساله دفاع مقدس از نمونه‌های پر افتخار تاریخ این کشور است که در هزاران سال آینده هم نمی‌توان تاریخ انقلاب را از آن روزهای اول و درگیری‌های قومیتی و گروهک‌ها جدا کرد که محسن رضایی در اطلاعات سپاه آنها را حل کرد. 

شیخی با اشاره به فعالیت محسن رضایی پس از جنگ در زمینه سازندگی بیان کرد: در سازندگی و قرارگاه خاتم نگاه و تفکر ایشان وجود دارد و امروز شاهد هستیم که بیشترین حجم کارهای سازندگی و توسعه‌ای کشور را قرارگاه خاتم بر عهده دارد. 

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در زنجان: تخصص رضایی در جوان‌گرایی است / "اقتصاد" را رضایی احیا می‌کندرئیس ستاد ‌محسن رضایی در استان خوزستان: رضایی دنبال نجات اقتصاد ‌است / همتی و مهرعلیزاده ‌"پوپولیستی" رفتار کردند‌اعضای ستاد انتخاباتی محسن رضایی در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند

وی با اشاره به جبهه مقاومت و نقش سپاه قدس در این جبهه عنوان کرد: جبهه مقاومت عرصه‌ای است که با رهبری مقام معظم رهبری و هدایت فرماندهانی چون محسن رضایی و سردار سلیمانی و شهید همدانی و دیگران انجام شده و این روزها هم در فضای سپاه شخصیت‌های خوب و شایسته‌ای مثل سعید محمد وجود دارد که اینها محصولات سپاهی است که بنیانگذارش محسن رضایی است. 

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی با بیان اینکه امید است که مردم بتوانند از ظرفیتی که در وجود محسن رضایی است، استفاده کنند گفت: آقای رضایی نمی‌خواهد بگوید می‌کنم بلکه می‌گوید کردم و اگر فرصت شود دوباره تکرار می‌کنم، فرقش با سایرین این است که می‌گوید دوباره برنامه‌ها را تکرار می کنم با کسی که تازه سخن از انجام دادن می‌زند. 

شیخی افزود: آنهایی که فقط حرف دارند و کار اجرایی را شروع نکردند اما محسن رضایی می‌گوید آنچه را قبلا انجام دادم امروز در یک عرصه دیگری به نمایش می‌گذارم و در این عرصه مدیریت، توانایی، توانمندی و تخصص دارد و به نظر ما اصلح‌ترین فرد در این کشتی طوفان زده اقتصادی کشور محسن رضایی است. 

وی بیان کرد: طرح‌هایی که محسن رضایی می‌دهد برخی باور نمی‌کنند چون برای خودشان غیر ممکن است اما کسانی که در جنگ غیر ممکنی مقابل ابرقدرت‌ها بایستند می‌توانند اقتصاد را هم سروسامان دهند. 

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان فارس درباره انتخابات شوراها نیز گفت: به صورت رسمی برای شورا بیانیه نداده‌ایم. 

شیخی درباره سفر محسن رضایی به استان فارس نیز عنوان کرد: پیگیر این هستیم که اگر امکانش فراهم شود به شیراز سفر کنند. 

انتهای پیام/424/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های ناتمام را خاتمه می‌دهیم/ ستاره خلیج فارس بورسی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز در آئین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار کرد: همکاری و همدلی ملی رمز غلبه کردن بر موانعی است که ظاهراً حل ناشدنی به نظر می‌رسد. اتفاق به طاهر ناشدنی ۲۰ ساله امروز محقق شد.

وی افزود: یادمان نرفته که در رابطه با موضوع واگذاری استقلال و پرسپولیس چه می‌گفتند و واگذاری را امری ناشدنی نشان می‌دادند اما شاهد هستیم که امروز در ۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ با یک همدلی جمعی، رسماً این دو باشگاه واگذار شدند.

خاندوزی تصریح کرد: دولت سیزدهم دولت خاتمه دادن به پروژه‌های ناتمام است و امروز در حوزه واگذاری دو باشگاه ریشه دار و مردمی یکی دیگر از پروژه‌های ناتمام به سرانجام رسید.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه امروز به اصل مشارکت طلبیدن مردم و بخش غیردولتی اراده جدی داریم، گفت: اینکه در اسفند ۱۴۰۰ موضوع بورسی شدن و افزایش سرمایه این دو باشگاه مطرح شد و به تبع این مشارکت مردم مساله شفافیت در عملکردها و پاسخگویی مدیران و انضباط مالی که باید از تاریکخانه‌ها بیرون می‌آمد و در معرض نظر کارشناسان قرار می‌گرفت، گام اولی بود که رخ داد. در وزارت اقتصاد اصرار داریم مقدمات ورود بخش‌های دیگری که همچنان در بازار سرمایه وارد نشده‌اند را فراهم کنیم.

وی افزود: در حال مذاکره با وزارت نفت هستیم تا پالایشگاه ستاره خلیج فارس را به عنوان یک شرکت بزرگ اقتصاد ایران وارد بورس کنیم. همچنین با وزارت صمت وارد مذاکره شدیم تا بسیاری از پروژه ه ای جذاب معدنی کشور را برای جذب مشارکت مردمی فراخوان کنیم.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 6087460 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • پروژه‌های ناتمام را خاتمه می‌دهیم/ ستاره خلیج فارس بورسی می‌شود
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه
  • نماینده مردم دشتستان: واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است
  • آغاز ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ
  • ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد
  • گام مردم در کشاورزی هوشمند/ راه میان‌بر مردمی‌سازی فناوری باز شد
  • ناکامی رئیسی در مبارزه با فساد و عمل به وعده‌های انتخاباتی‌اش به روایت میرلوحی /اسم ۲ کارشناس اقتصادی دولت را نام ببرید؟
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • این چهره نظامی، فقط ۲۵ روز فرمانده کل سپاه بود /محسن رضایی رکورد زد /اساسنامه سپاه پاسداران به امضای کدام چهره شاخص سیاسی رسید؟