Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،محمد صادق بابایی مدیرکل مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۸۸۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان شامل رازی و تاکستان بستری شده اند که از این تعداد هزار و ۱۴۵ بیمار مربوط به بیمارستان رازی و ۷۳۸ بیمار به بیمارستان تاکستان اختصاص داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی با بیان اینکه نسبت تخت‌های اختصاص یافته به بیماران کرونایی در بیمارستان رازی به کل تعداد تخت‌های این بیمارستان ۱۸ درصد و در بیمارستان تاکستان ۴۸ درصد بوده است، افزود: در مجموع این ۲ بیمارستان ۲۷ درصد تخت‌های خود را در اختیار بیماران کرونایی قرار داده اند که نشان می‌دهد بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان ظرفیت قابل توجهی را برای خدمت رسانی و درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ ایجاد کرده اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین یادآور شد: در حال حاضر ۵۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان بستری هستند که ۱۴ نفر به بیمارستان تاکستان و مابقی به بیمارستان رازی قزوین اختصاص دارند.

وی اظهار داشت: بیمارستان‌های تامین اجتماعی قزوین شامل بیمارستان رازی با ۲۲۷ تخت و تاکستان با ۱۰۴ تخت برای ارایه خدمات درمانی در خدمت بیمه شدگان تامین اجتماعی و سایر شهروندان به ویژه بیماران مبتلا به کووید ۱۹ هستند.

۶۰ درصد جمعیت استان قزوین تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی بیماران کرونایی ویروس کرونا بیمارستان های تامین اجتماعی تامین اجتماعی استان مبتلا به کووید ۱۹ بیمارستان رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس بیمارستان رازی قائم شهر گفت: این دستگاه ام. آر. آی پیشرفته با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران از طریق بانک جهانی تهیه شده است.

دکتر اولادی افزود دستگاه ام. آر. آی پیشرفته، جدیدیدترین و به روز‌ترین دستگاه ام. آر. آی بدون نیاز به " گاز هلیوم " دوره‌ای است که از سوی بانک جهانی به بیمارستان رازی قائم شهر اهدا شده است.

رئیس بیمارستان رازی قائم شهر، نداشتن محدویت وزنی برای بیماران خاص سنگین وزن درانجام ام. آر. آی و بی نیازی این دستگاه به گاز هلیوم با فناوری جدید و بهره مندی ازکیفیت تصویر بالا رااز مزیت‌های این دستگاه پیشرفته نسبت به دستگاه‌های مشابه ام. آر. آی اعلام کرد.

دکتر اولادی، قیمت دستگاه ام. آر. آی پیشرفته نصب شده در بیمارستان رازی قائم شهر را بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد که ازمحل اعتبارات بانک جهانی در دوره کرونا تامین و به این مرکز درمانی اهدا شده است.

رئیس بیمارستان رازی قائم شهریادآور شد، هزینه نگهداری این دستگاه به دلیل عدم لزوم خرید گازهلیوم، پائین‌تر ازدیگر دستگاه‌های مشابه و کیفیت تصاویر آن هم با توجه به پیشرفته بودن بسیار بالاا ست وبا این فناوری برتر، شاهد رشد کیفی خدمات‌رسانی پاراکلینیک به بیماران در بیمارستان رازی قائم شهرخواهیم بود.

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • جای خالی بیمارستان‌های تامین اجتماعی در نوبت دهی الکترونیک
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • جراحی موفق خونریزی مغزی اپیدورال، برروی دختر ۹ ساله سراوانی