Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، غلامرضا شهبازی رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه گفت : رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری از افراد بسیار زحمتکش جامعه هستند که با وجود اینکه با شیوع ویروس کرونا وضعیت معیشتی چندان مناسبی ندارند، برای کسب روزی حلال روزانه ساعات زیادی را به جابجایی مسافران می‌پردازند و به حق ثابت کرده‌اند که امانتداران خوبی برای جان و مال و ناموس شهروندان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او رانندگان تاکسی و اتوبوس را از جمله افراد مورد اعتماد و با عزت نفس بالا و امانتدار دانست و گفت : علاوه بر کیف پول، اوراق بهادار و مدارک شناسایی و اشیای بسیاری از شهروندان نظیر گوشی تلفن همراه، عینک، دفترچه، لباس و... در خودرو‌های تاکسی سطح شهر جا مانده که با تحویل به سازمان به صاحبانشان باز گردانده شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه افزود: تاکسی و اتوبوس علاوه بر اینکه یک وسیله امن برای جا به جایی است، در حفظ مال و ناموس افراد هم مثمر ثمر هستند، این موضوع برای همه ثابت شده، اما گاهی اوقات می‌بینیم که برخی مسافربر‌های شخصی غیرمجاز این خصلت نیک را زیر سئوال می‌برند.

شهبازی ادامه داد: در طول پارسال بیش از ۱۳۰ مورد اشیای به جا مانده در تاکسی را تحویل سازمان داده‌اند که این تعداد، علاوه بر رانندگانی است که به صورت شخصی اشیای به جا مانده را تحویل صاحبانشان داده‌اند.

او ادامه داد: شهروندانی که اشیای خود را در داخل تاکسی جا می‌گذارند، می‌توانند در ساعات اداری به سازمان مراجعه کنند تا در صورت پیدا شدن توسط تاکسیرانان، در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها بازگردانده شود.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه از شهروندان خواست تا برای اطمینان از امنیت خود و اموال همراهشان، از تاکسی و اتوبوس به‌عنوان وسیله مطمئن حمل و نقل درون شهری، به جهت امانتداری، استفاده کنند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل تردد خودروها امانت دار امانت داری حمل و نقل جا مانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوضه آبریز «مرزی شرق» از کم بارشی سالیانه خارج شد

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سازمان هواشناسی کشور، جدیدترین داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور نشان می‌دهد که علاوه بر حوضه آبریز اصلی «مرزی شرق» کشور، حوضه‌های آبریز درجه ۲ «بلوچستان جنوبی»، «مرزی غرب» و «کرخه» در حوضه آبریز اصلی خلیج فارس و دریای عمان نیز از کم بارشی باقی مانده از ابتدای سال زراعی تاکنون خارج شده اند.

به طور کلی بارش‌های سنگین فروردین ماه امسال تا حدی کم بارشی‌های باقی مانده از ۶ ماه نخست سال زراعی را در برخی مناطق کشور جبران کرد، اما این بارش‌ها نتوانسته کم بارشی‌های انباشته از سال‌های گذشته را جبران کند.

داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور نشان می‌دهد که به‌طور میانگین پنج حوضه از ۶ حوضه آبریز اصلی کشور با کم بارشی مواجه است.

میانگین پهنه‌ای بارش کشور از ابتدای سال زراعی تا کنون ۱۶۷ میلی متر بوده که حدود ۱۶ درصد کمتر از شرایط نرمال است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان شهر اراک
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • کشف هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه
  • حوضه آبریز «مرزی شرق» از کم بارشی سالیانه خارج شد