Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون فرهنگی هنری مسجد صاحب الزمان عجل الله تعالی روستای دولت آباد ارزوئیه طی قریب یک دهه فعالیت و با کمترین امکاناتِ در اختیار، اقدامات قابل توجهی انجام داده که لازم است ستادکانون های مساجد حمایت بیشتری از این کانون ها داشته باشد.

انیسه دولتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان با اشاره به تأسیس کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان عجل الله تعالی روستای دولت آباد از توابع ارزوئیه در سال ۱۳۹۱ گفت: این کانون ۴۵۱ نفر عضو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی مسجد صاحب الزمان عجل الله تعالی روستای دولت آباد گفت: مهمترین برنامه های کانون ایجاد صندوق قرض الحسنه کریم اهل البیت علیهم السلام، برگزاری کلاس های قرآن، آموزش کمک های اولیه، گل دوزی، قلاب بافی و... است.

 

 

وی با اشاره به تغییر برنامه ها در دوره کرونا اظهار کرد: حفظ کلاس های مجازی قرآن، کمک های مؤمنانه با همکاری خیرین، دوخت بیش از هزار عدد ماسک توسط بچه های کانون با چرخ خیاطی شخصی و توزیع آن در ایستگاه های صلواتی از جمله این فعالیت ها است.

 

 

دولتی با اشاره به حمایت از افراد آسیب دیده از کرونا و تصریح به این نکته که در طرح شهید سلیمانی به عنوان سفیر سلامت حضور داریم؛ در توضیح بیشتر راجع به فعالیت های صندوق قرض الحسنه کانون هم گفت: تاکنون به ۱۶۵ نفر متقاضی وام ۲۰۰ هزار تومانی تا سه میلیونی پرداخت شده است.

 

 

وی یکی از موفقیت های کانون را وجود اعضای موفق آن دانست و افزود: بیش از ده ها کتاب در زمینه های مذهبی و سیاسی توسط  مجتبی و فاطمه دولتی از اعضای کانون نگاشته شده و در زمینه فضای مجازی محمد رضازاده از کانون دارای رتبه استانی است.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی مسجد صاحب الزمان عجل الله تعالی روستای دولت آباد  به کسب رتبه توسط سه نفر از اعضای کانون در مسابقات قرآن مدهامتان هم اشاره و در پایان بیان کرد: کانون کمبودهای زیادی از جمله در سیستم رایانه، میز، صندلی و... دارد و با کمترین امکانات کار می کند.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون صاحب الزمان برنامه های فرهنگی و هنری مسجد صاحب الزمان کانون فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کامبیز نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد چابهار ضمن تبریک اعیاد گذشته و تبریک عملیات «وعده صادق» که اثبات‌کننده اقتدار و قدرت علمی ایران اسلامی به جهان بود، با بیان گزارشی از وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این دانشگاه با ۳۳ هزار، ۲۵۰ هیئت علمی، ۶ واحد، ۲ مرکز و ۲۴ پردیس آموزشی تاکنون کارنامه درخشانی در حوزه آموزش عالی استان به ثبت رسانده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با داشتن ظرفیت هیئت علمی، کارمند و دانشجو از ظرفیت علمی و پژوهشی بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در جلسات اخیر که با حضور استاندار فرهیخته و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده است، تأکید بسیار بر استفاده بهینه از ظرفیت علمی استان برای مرتفع کردن مشکلات و مسائل استان سیستان و بلوچستان به‌خصوص توسعه سواحل مکران انجام شده که در آخرین جلسه هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اکثریت طرح‌ها و برنامه‌های مصوب شده با اولویت توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران بوده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با تأکید بر مطالبات مقام معظم رهبری درباره توسعه سواحل مکران، افزود: اجرای برنامه‌های علمی و پژوهشی در طرح‌های اقتصادی و استفاده از پژوهش و اقتصاد دانش‌بنیان امکان موفقیت در این عرصه را بیش از پیش خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران / نیاز به حمایت دولت، سازمان غذا و دارو و خیرین
  • آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت
  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران
  • پیام تبریک سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به مناسبت روز ارتش
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای معرفی ظرفیت‌های خرم‌آباد ضروری است
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • ۱۲۰ ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های یکشنبه ۲۶ فروردین قم