Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در پی حمایت یکی از نامزدهای ریاست جمهوری از «کاوه مدنی، معاون فراری سازمان حفاظت محیط زیست» بسیج دانشجویی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است؛ 

بسمه تعالی

در پی حمایت یکی از نامزدهای ریاست جمهوری از «کاوه مدنی، معاون فراری سازمان حفاظت محیط زیست» بسیج دانشجویی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران بیانیه ‌ ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در اولین مناظره نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری که در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ انجام شد آقای دکتر محسن مهرعلیزاده به دفاع از یک فرد در مظان اتهام و فراری پرداخت ! جای بسی تاسف است که ایشان بدون توجه به ابعاد پرونده که توسط نهادهای نظارتی ذیصلاح پیگیری شده به دفاع از کاوه مدنی معاون سابق و معلوم الحال سازمان محیط زیست پرداخته است !

آقای مهرعلیزاده، کاوه مدنی و حلقه ی جاسوسان مرتبط با او، هیچ نسبتی باتلاشگران و دلسوزان محیط زیست ندارند. فعالان و دلسوزان محیط زیست چه آن کسانی که در قامت سازمانی به صورت رسمی حضور دارند و چه آنانکه داوطلبانه خود را ملزم به دفاع از محیط زیست و منابع طبیعی این کشور می ‌ دانند هیچگاه کاوه مدنی ‌ ها و امثال او و خط مشی آن‌ها را نه تنها تایید نمی‌کنند بلکه به شدت محکوم می‌‍کنند لطفأ نام و تلاش‌‌های فعالین حوزه محیط زیست را با آوردن نام افراد متهم خراب نکنید.

فعالین و دستاندرکاران بخش محیط زیست برای اعتلای کشور و برای مانایی ایران زمین، جانانه تلاش می‌کنند و برای اینکه جزئی از اجزای محیط زیست کشور حفظ شود و برای نسل‌های آینده باقی بماند از وقت و مال و زندگی خود گذشته و هزینه ‌ ها داده اند و با افرادی که با جاسوسی برای بیگانگان در پوشش محیط زیست به دنبال ضربه زدن به این مرز و بوم هستند میانه ای ندارند.

آقای مهرعلیزاده، ایران اسلامی برای حفظ محیط زیست صدها شهید و جانباز داده است. آقای دکتر، تلاشگران عرصه محیط زیست و منابع طبیعی امثال شهیدان مکائیل هاشمی، مهدی مجلل و ناصر پیروی هستند، درخواست داریم این شهیدان را با کاوه مدنی‌ها یکی نکنید. امثال شهیدان هاشمی، مجلل و پیروی برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی کشور، برای حفظ گونه‌های حیات وحش ایران زمین، مراتع و جنگل‌های کشور و... جان خویش را فدا کرده اند. حرف‌های شما توهین به صدها شهید و جانباز عرصه محیط زیست و محیط بانی کشور بود.

آقای مهرعلیزاده اولین ظلم و خیانت افرادی که شما از آن ها دفاع می ‌ کنید به محیط زیست کشور آن است که موجب شده اند تا حتی تلاش ‌ های خالصانه و وطن پرستانه فعالین واقعی محیط زیست تحت الشعاع قرار گیرد.

آقای مهرعلیزاده شما با نام بردن از افراد معلوم الحال که اتهام عضویت در شبکه بزرگ جاسوسی در پوشش محیط زیست را دارند نه تنها اخلاق را باختید بلکه امروز وطن پرستی شما زیر سوال است زیرا دفاع از متهمان و جاسوسان خائن در مرام هیچ وطن پرستی نمی گنجد . آیا از کسانی که در پوشش محیط زیست که متاسفانه با بدنام کردن این عرصه به دنبال جاسوسی از بخش ‌ های مختلف کشور بوده اند حمایت می‌کنید؟! اُف بر شما که فکر کرده اید با زدن حرف‌ های هنجارشکنانه و دفاع از این افراد می‌توانید کاری پیش ببرید این حمایت ‌ های ناشایست باعث ایجاد رأی برای شما نخواهد شد هرچند که خود بهتر می ‌ دانید که جریان فکری شما که در ۸ سال گذشته مدیریت کشور را به عهده داشته و چه بلایا و مصیبت‌هایی بر محیط زیست کشور وارد کرده و نگاه غیرکارشناسی را با حضور افراد بیگانه با محیط زیست در سازمان حفاظت محیط زیست کشور در طی این سالیان حاکم کرده است چه بر سر رای و مشارکت مردم آورده است. این موضوع را خود شما بهتر از هرکسی می‌دانید.

همفکران شما که اکنون بر مسند مدیریتی قوه مجریه کشور و سازمان حفاظت محیط زیست نشسته‌اند همیشه محیط زیست را به مسائل سیاسی آلوده کرده و نظر کارشناسی و علمی در این زمینه نداشته اند. این نگاه غیر تخصصی و غیر واقعی باعث شده تا امروز محیط زیست آسیب پذیر، تخریب شده و ناپایدارتر از همیشه باشد و این موضوع بدین دلیل اتفاق افتاده که محیط زیست را به مسائل سیاسی تقلیل داده و این عرصه و سازمان جولانگاهی برای طیف سیاسی شما شده و تمام دلسوزان و کارشناسانی که نظر تخصصی در این امر داشته اند را از محیط تصمیم گیری دور کرده و بدون دیدگاه علمی و تخصصی، رویکردها تنها برای تامین منافع سیاسی-جناحی جریان شما در نظر گرفته شده است. اکنون نیز شما با خیال واهی به دنبال بازتولید دولت همفکران خود هستید با همان رویه سیاسی در محیط زیست.

در پایان، بسیج دانشجویی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران ضمن محکومیت سخنان آقای مهرعلیزاده، از نهادهای نظارتی می‌خواهد که به این مسئله ورود کنند و همچنین به آقای مهرعلیزاده سفارش می‌کنیم که سنجیده ‌ تر سخن بگویند.

وَالسَّلَامُ عَلَی مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَی

بسیج دانشجویی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: ریاست جمهوری دانشجویان بسیجی سازمان حفاظت محیط زیست آقای مهرعلیزاده محیط زیست کشور ریاست جمهوری محیط زیست محیط زیست کاوه مدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار قطعه تصویری «بزن سر دیو» توسط هیأت‌ دانشجویی اصحاب الحسین(ع) دانشگاه تهران

مراسمات مذهبی هیأت‌ دانشجویی اصحاب الحسین(ع) دانشگاه تهران این روزها متاثر از فضای عملیات غرورانگیز «وعده صادق» پرشورتر از همیشه در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسمات مذهبی هیأت‌ دانشجویی اصحاب الحسین(ع) دانشگاه تهران این روزها متاثر از فضای عملیات غرورانگیز «وعده صادق» پرشورتر از همیشه در حال برگزاری است.

 

به همین مناسبت در مراسم چند شب گذشته این هیأت‌ قطعه تصویری «بزن سر دیو» با نوای حاج مهدی رسولی و به قلم امیرعلی شریفی منتشر شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتشار قطعه تصویری «بزن سر دیو» توسط هیأت‌ دانشجویی اصحاب الحسین(ع) دانشگاه تهران
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • ۳۱ میلیارد تومان، سهم دانشگاه بزرگمهر از اعتبارات سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • آمادگی ایران برای جلوگیری از فجایع زیست محیطی
  • باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • سالانه یک میلی‌متر از میزان بارش‌های کشور کم شده است