Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@13:59:14 GMT

آغاز ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در چند شهر همدان

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۲۲۰۴

آغاز ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در چند شهر همدان

مجید صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه برخی از شهرهای همدان نیز در مرحله پنجم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام خواهند داشت اظهار کرد: شهر همدان همچنان جزو شهرهای ثبت‌نامی نیست.

وی بیان کرد: در مرحله پنجم با بازگشایی سایت امکان ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن برای شهرهای تویسرکان، جورقان، سرکان، نهاوند، کرفس، دمق، قروه درگزین، کبودراهنگ، فامنین، فیروزان، گل تپه، گیان و برزول وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی همدان با اشاره به اینکه بخشی از مساکن طرح اقدام ملی در حال ساخت است گفت: هم اکنون برای ۴ هزار ۸۰۰ نفر از ثبت‌نام کنندگانی که واریز وجه داشتند، تامین زمین شده و طرح اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای ساخت مسکن برای ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از ثبت‌نام کنندگان همدانی که واریز وجه داشتند نیز با تامین زمین انجام خواهد شد‌.
 
انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن همدان مجید صالحی طرح اقدام ملی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال نیازمند انسجام دستگاه‌های مربوطه تولید است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان ضمن ارائه عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال گذشته و در راستای سند سه ساله توسعه استان درصد عملکرد قابل قبولی ارائه شد.

استاندار همدان در این جلسه ضمن تبریک اعیاد گذشته و پیروزی غرور آفرین گفت:  این پیروزی نشان از ظرفیت بالای جمهوری اسلامی است.

قاسمی فرزاد در تبیین شعار سال افزود:به ظاهر رویکرد اصلی شعار سال اقتصادی است، اما باید مسائل فرهنگی و اجتماعی هم مورد تاکید قرار گیرد و انسجام بین دستگاه‌ها می‌تواند روندکار را بهتر کند تا به تحقق شعار سال نزدیک شویم.

او بر جذب اعتبارات تخصیص یافته در سفر ریاست جمهوری به استان تاکید کرد و افزود: جذب اعتبارات تخصیص یافته در سفر باید از طریق دستگاه‌های مربوطه پیگیری و در ماه‌های آغازین سال کارساز شود و به ماه‌های پایانی موکول نشود.


استاندار  گفت: در موضوع آبرسانی بیش از ۱۷۰ کیلومتر اتصالات انجام شد که هر یک از اقدامات انجام شده از انتقال آب و تامین مالی هر کدام یک ابر پروژه است
قاسمی فرزاد گفت:  منطقه ویژه اقتصادی و شهرک‌های صنعتی و صنفی به سرعت باید عملیات اجرایی آعاز شود 

او به مسئله جدی مسکن اشاره کرد و افزود:یکی از مشکلات در همدان قیمت بالای زمین و مسکن است که به دلیل عدم عرضه این مشکل بوجود آمده است و اگر عرضه افزایش یابد قیمت زمین هم کاهش می‌یابد

در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان امروز ضمن ارائه عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال گذشته و در راستای سند سه ساله توسعه استان درصد عملکرد قابل قبولی ارائه شد.


در ادامه جلسه نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک اعیاد گذشته و پیروزی ایران در عملیات وعده صادق گفت‌: راهکار‌هایی برای تحقق شعار سال باید ارائه شود و همدان به معنای واقعی شاهد جهش تولید در سالجاری باشد چرا که اگر جهش تولید تحقق یابد همه مشکلات حل خواهد شد.

حمیدرضا حاجی بابایی از اعتبار ۱۹ هزار میلیارد دلار از فروش نفت در صندوق توسعه خبر داد و افزود:مدیران با پیگیری میتوانتد با جذب سرمایه گذار و جذب اعتبار از محل صندوق توسعه برای توسعه استان تلاش و از این اعتبار استفاده کنند.


او گفت: افزایش بودجه در شرکت‌های دولتی ۶۶۲ هزار میلیارد تومان و در بخش فرهنگی کشور ۳۶ هزار میلیارد تومان و ۲۰ هزار میلیارد تومان بودجه‌ی محرومیت زدایی اعتبارات قابل توجهی ست که در سالجاری میتوان لز لین فرصت بهره برد.


حاجی بابایی مسئله اصلی استان را مسکن و تامین مسکن عنوان کرد و افزود:باید ۳ هزار هکتار زمین برای تامین مسکن استان در نطر گرفته شود که امسال به طور جدی این موضوع پیگیری خواهد شد که نیاز استان۶۰ هزار قطعه زمین است.

او افزود باید در جامعه امید آفرینی ایجاد شود و این نیاز به همکاری مسئولان و اصحاب رسانه و بخصوص صداو سیما را می‌طلبد که اقدامات مثبت دولت و پیشرفت‌های استان انعکاس شود.

نماینده مردم همدان در بحث آبرسانی از جذب بودجه ۳۰۰ میلیاردی استان به سفر اخیر وزیر نیرو اشاره کرد و گفت این اعتبار برای تهیه دستگاه ازن زنی در تصفیهخانه شیخی جان در نطرگرفته شده است تا آب مطلوبتری به دست مردم برسد.


او همچنین به طرح بیمارستان هزار تختخواب اشاره کرد که پس از گذشت ۳ سال هنوز جانمایی مناسب صورت نگرفته که هر جه سریعتر باید جانمایی و اجرا شود
حاجی بابایی در پایان پیشنهاد کرد که جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان به صورت زنده و مستقیم از صداوسیما پخش شود تا مردم در جریان ریز اقدامات و پیشرفت و توسعه استان قرار گیرند

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال نیازمند انسجام دستگاه‌های مربوطه تولید است
  • ۳۳ هزار واحد طرح نهضت ملی استان همدان در حال ساخت است
  • ۳۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان همدان در حال ساخت است
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستاهای تهران
  • ساخت ۲۲ هزار مسکن ملی در شهرهای یزد/رشد ۳ برابری مقاوم‌سازی روستا
  • ◄ الحاق ۵ هزار هکتار زمین به محدوده شهرهای خراسان جنوبی
  • حمایت شهرهای مختلف لرستان از اقدام دفاعی سپاه علیه اسرائیل
  • قطار ساخت ۲۷۶۰ واحد از پروژه «کوی پرواز» همدان به ایستگاه انعقاد قرارداد رسید
  • واگذاری ۸۷۶ مسکن به مددجویان استان همدان