Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-29@05:07:49 GMT

ارزش بیت کوین ۱۰ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۲۲۱۰

ارزش بیت کوین ۱۰ درصد کاهش یافت

 به گزارش همشهری آنلاین، تسنیم به نقل از راشا تودی نوشت: نگرانی‌های پولی آمریکا و ادامه سختگیری‌های چین در مورد ارزهای مجازی باعث شد قیمت بیت کوین در روز سه‌شنبه تا پایین‌ترین رقم طی یک هفته گذشته کاهش یابد.

بزرگ ترین ارز مجازی دنیا در ساعت 7:05 به وقت گرینویچ با 9.7 درصد کاهش، 32318 دلار معامله شد. این رقم بیشترین کاهش روزانه ارزش بیت کوین را از بیست و هشتم ماه مه نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر ارزهای مجازی هم در روز سه شنبه کاهش قیمت داشتند. سرمایه بازار 10 ارز مجازی برتر دنیا بین 7.3 و 12.9 درصد طی 24 ساعت گذشته کاهش یافته است.

 تحلیلگران عقیده دارند افزایش سختگیری‌ها در مورد تجارت و استخراج بیت کوین در چین یکی از دلایل این سقوط قیمت بوده است. مقامات چین چندین حساب مرتبط با ارزهای مجازی را در پلتفرم ویبو که یک رسانه اجتماعی مانند توییتر است مسدود کرده‌اند.

 این احتمال هم وجود دارد که فدرال رزرو به آمریکا سیاست پولی خود را که مبتنی بر تقویت نقدینگی بود تغییر دهد. البته برخی عقیده دارند تغییر این سیاست تاثیری بر  ارزهای مجازی و طلا نمی‌گذارد.

 خبر بازپس گیری بخش بزرگی از باج پرداخت شده توسط شرکت خط لوله کلونیال به هکرها توسط وزارت دادگستری آمریکا بسیار مورد توجه سرمایه‌گذاران ارز مجازی بوده است چون این باج با بیت کوین پرداخت شده بود.

کد خبر 606398 برچسب‌ها رمزارز ارز دیجیتال بیت‌کوین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رمزارز ارز دیجیتال بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جدید مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد

به گزارش ایلنا، معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی با ارسال نامه‌ای به ادارات کل امور مالیاتی کشور افزایش مالیات ارزش افزوده را در سال 1403 از 9 درصد به 10 درصد به طور رسمی ابلاغ کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نرخ جدید مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد
  • سقوط بیت‌کوین
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۸ فروردين
  • تحلیلگران در مسیر صعود بیت‌کوین سردرگم شدند
  • ایلان ماسک، FREN، Doge، میم کوین ها، و داستان همیشگی
  • فروردین ۱۳۵۷؛ ریال ایران دوازدهمین ارز معتبر جهان شد
  • بازار رمزارز‌ها / صعود دوباره بیت‌کوین به ۷۰ هزار دلار
  • کاهش ۵ میلیون یورویی ارزش لیونل مسی
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۷ فروردين
  • صعود دوباره بیت‌کوین به ۷۰ هزار دلار