Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظاهری گفت: برنامه های بزرگداشت دهه کرامت امسال با شعار «خدمت کریمانه، گر‌ه‌گشایی به رسم اهل‌بیت(ع)» توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در شرایط کنونی که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده، به صورت مجازی برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به وضعیت شیوع كرونا در استان اكثر برنامه‌های دهه كرامت امسال به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برنامه های دهه کرامت امسال از ۲۲ خرداد الی ۱ تیر سال جاری با شعار «همدلی به رسم اهل بیت (ع)» توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

وی ابرازکرد: بابیان اینکه اول تا دهم ماه ذی القعده که با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و به ولادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) ختم می‌شود، دهه کرامت نامگذاری شده است گفت: ویژه برنامه های دهه کرامت همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز شده و به مدت ۱۱ روز ادامه دارد.

 

دبیر اجرایی شورای بزرگداشت دهه کرامت چهارمحال و بختیاری به عناوین روزهای دهه کرامت امسال اشاره کرد و گفت: نخستین روز از دهه کرامت با عنوان «کریمه اهل بیت (س)، اسوه دختران تمدن ساز، ملجا گره‌گشایی»، عنوان روز دوم «هم‌ عهدی در مسیر ولایت، گره‌گشایی از امت» و روز سوم نیز با عنوان «خیرخواهی و نشاط مومنانه برای گره‌گشایی عمومی» نام گرفته است.

 

این مقام مسئول، «مسجد تراز اسلامی و انقلابی، محور گره‌گشایی و همدلی»، «امام زادگان و بقاع متبرکه، قطب های فرهنگی، گره گشایی اجتماعی»، «حضرت شاه چراغ (ع)، امین ولایت، الگوی روشنگری و گره‌گشایی» و «گره گشایی از مشکلات کشور با حضور پرشور و دولت مؤمن انقلابی» را از عناوین روزهای چهارم تا هفتم عنوان کرد.

 

دبیر اجرایی شورای بزرگداشت دهه کرامت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: شعار روز هشتم «گره‌گشایی اقتصادی با پشتیبانی و مانع زدایی از تولید»، روز نهم همزمان با سالروز شهادت زائران حرم رضوی به دست ایادی آمریکا «گره‌گشایی از جهان اسلام با وحدت و مقاومت»، روز دهم همزمان با شهادت شهید چمران «تشکل‌های جوان و انقلابی؛ پرچمدار گره‌گشایی فرهنگی» و روز پایانی دهه کرامت همزمان با روز میلاد امام هشتم به نام امام رضا (ع) «امام کرامت و گره‌گشایی» نام گرفته است.

 

خاطرنشان می شود: دهه کرامت امسال از ۲۲ خرداد مصادف با میلاد حضرت معصومه (س) آغاز و تا ۱ تیر سال جاری، یازدهم ذی‌القعده مصادف با میلاد امام رضا (ع) ادامه دارد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد تراز اسلامی و انقلابی محمدرضا مظاهری دهه کرامت چهارمحال و بختیاری دهه کرامت امسال گره گشایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی ظهر دوشنبه در نشست ستاد برگزاری دهه کرامت استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و تبیینی در این دهه اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از جمله جشن‌های زیر سایه خورشید در دهه کرامت در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در این دهه باید تلاش کنیم سبک زندگی رضوی را برای مردم و اقشار مختلف تببین و تشریح کنیم و زندگی خود را به نور رضوی منور کنیم.

حجت الاسلام جابر آزور دبیر ستاد و مهران خورده بین مقدم جانشین ستاد دهه کرامت استان بوشهر نیز توضیحاتی درباره برنامه‌های این دهه تشریح کردند.

کد خبر 6085598

دیگر خبرها

  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • دهه کرامت، فرصت مناسبی برای نمایش الگوی شادی حلال
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود
  • «جهاد و هجرت» شعار ایام رحلت حضرت عبدالعظیم (ع)
  • برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد
  • جشن‌های دهه کرامت در قم به‌صورت بین‌المللی برگزار می‌شود
  • نشست خبری تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود