Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@14:42:48 GMT

مصرف برق در چهارمحال و بختیاری افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۲۲۷۴

مصرف برق در چهارمحال و بختیاری افزایش یافت

مجید فرهزاد روز چهارشنبه در نشست شورای اداری این استان افزود: مصرف برق در استان طی یک شبانه‌روز متناسب با میزان سهمیه اختصاصی تا ساعت ۹ صبح همخوانی دارد اما از ساعت ۹ تا ۱۲ و ساعاتی از شب، اوج مصرف برق را در استان داریم و میزان سهمیه با میزان مصرف تناسبی ندارد.

وی قطعی ۲ ساعته برق صنایع را از جمله راهکارهای مدیریت مصرف برق در استان عنوان کرد و گفت: روزانه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به نوبت برق تعدادی از صنایع استان قطع می شود که در سال‌جاری به هر واحد ۲ خاموشی ۲ ساعته تعلق گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری همچنین سهمیه قطعی برق بخش کشاورزی استان را نیز بین چهار تا پنج ساعت در شبانه روز اعلام کرد و اظهار داشت:چاه‌های کشاورزی در استان با همکاری داوطلبانه کشاورزان از ساعت ۱۲ ظهر تا ۶ عصر خاموش می‌شود و در قبال آن کشاورزان در دیگر ساعات شبانه روز برق رایگان دریافت می‌کنند.

به گفته فرهزاد، کسری تولید در ساعت هشت تا ۱۲ شب از محل خاموشی صنایع بزرگ خارج از استان نظیر فولاد و ذوب آهن اصفهان جبران می‌شود.

وی با بیان اینکه برق مشترکان خانگی در استان از ابتدای امسال تاکنون قطعی نداشته است، اظهار داشت: به سبب امتحانات مجازی دانش آموزان تلاش شده تا با مدیریت در دیگر بخشها، در حوزه مشترکان خانگی خاموشی شکل نگیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری، فعالیت ماینرهای تولید ارز دیجیتال، گرمایش هوا، افزایش فعالیت صنایع از جمله دلایل افزایش مصرف برق در استان و کشور است.

به گزارش ایرنا، ۳۸۵ هزار مشترک برق در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که ۵۵ درصد مشترکین شهری و ۴۵ درصد مشترکین برون‌شهری و روستایی است.

 میزان مصرف برق این استان در سال گذشته یک‌هزار و ۸۴۹ میلیون کیلووات ساعت بود.

برچسب‌ها انرژی برق چهارمحال وبختیاری شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق چهارمحال وبختیاری شركت توزيع نيروی برق انرژی برق چهارمحال وبختیاری شركت توزيع نيروی برق چهارمحال و بختیاری مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج؛ قسمت دوم از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «کُر کوهستان » به کارگردانی امیرحسین اسیوند امشب چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه ساعت 18:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«کُر کوهستان» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور روایتی از خانمی باردار عشایر نشین است که در روستایی صعب العبور در استان چهارمحال و بختیاری زندگی می‌کند و برای تولد نوزاد با چالش‌های رو به رو می‌شود.

فصل اول این مجموعه مستند از شبکه سه سیما و افق پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فصل دوم «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت 18:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه مستند ساعت 18 و جمعه‌ها ساعت 9 از شبکه دو پخش خواهد شد.

«پا به ماه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده است.

عوامل این مستند عبارتند از: تهیه کننده: مهدیه سادات محور، کارگردان و مجری طرح: امیرحسین اسیوند، صدابردار و صداگذار: محمدرضا امین آبادی، تصویربرداری و تدوین: امیرحسین اسیوند، مدیر تولید: مهدی امینی، تحقیق و پژوهش: سمانه امینی، عکاس: مهدی طاهری

دیگر خبرها

  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌و بختیاری اعلام شد