Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@16:03:01 GMT

آمریکا و رژیم صهیونیستی رو به افول هستند

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۲۳۱۳

آمریکا و رژیم صهیونیستی رو به افول هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری پیش ازظهر چهارشنبه در نشست بصیرتی در سالن غدیر با اشاره به اینکه طبق یافته‌های اندیشمندان آمریکایی، مغز دنیا آنان و قلب دنیا خاورمیانه است، افزود: آنها با دو شعار تغییر و ما می‌توانیم در صدد هستند قلب دنیا را تسخیر کنند.

وی با اظهار اینکه تغییر در منطقه و سران خاورمیانه از جمله راهبردهای آنان است، گفت: تصرف خاورمیانه با یکسر موانعی روبرو بوده که یکی از مهمترین موانع آن انقلاب اسلامی است زیرا معتقدند خاورمیانه قلب دیگری به نام ایران اسلامی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ایران اسلامی دارای قدرتی است که دشمنان سرسخت دنیا، آن را به عنوان یک چالش فراروی خود می‌دانند و اعتقاد دارند اگر ایران را بتوانیم سر جای بنشانیم، منطقه خاورمیانه در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام تسخیری با اظهار اینکه ذخایر موجود در خاورمیانه بی نظیر است، گفت: متأسفانه امروز عده‌ای در بیرون و درون فریاد می‌زنند تا پای صندوق‌های رأی حاضر نشویم، زیرا قصد دارند ایران قوی را ضعیف و بی پشتوانه معرفی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا یادآور شد: ۲۱ از سال طرح آمریکایی‌ها مبنی بر تصرف قلب دنیا و خاورمیانه می‌گذرد، افزود: طی این سال‌ها جنگ‌های زیادی به راه انداختند و امروز در کشورهای منطقه جز ایران امنیت وجود ندارد.

وی گفت: غربی‌ها قریب ۱۷ میلیون مقاله نوشته شد مبنی براین که آمریکا در حال افول و وضعیت آن اسفبار است و امروز رژیم صهیونیستی نیز وضعیت اسفباری دارد.

وی با اظهار اینکه آمریکایی‌ها قصد دارند انقلاب اسلامی را از بین ببرند، گفت: در حال حاضر به شدت درحال تبلیغ هستند که مردم پای صندوق‌های رأی حضور پیدا نکنند تا از سوی دیگر مدیران ضعیف، ناتوان و غرب گرا و با اندیشه برون نگر بتوانند اهداف خود را در درون نظام دنبال کنند.

کد خبر 5230731

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه کربلای مازندران انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان اردبیل مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی خطبه های نماز جمعه قیام 15 خرداد ایلام عکس استانها مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ تنبیهی نیرو‌های مسلح به تجاوز رژیم صهیونیستی اقتدار ایران را به رخ دنیا کشید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمدمهدی صافی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در آیین گرامیداشت «روز ارتش» در مسجد موعود دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی همواره در خط دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب بوده و شهدای فراوانی تقدیم اسلام و ایران کرده است.

وی، یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی را پیوستن ارتش به مردم و انقلابیون دانست و اضافه کرد: ارتش مقتدر جمهوری اسلامی در تمام صحنه‌های ایثار و شهادت حضور موثر دارد و جمهوری اسلامی مقدمه دولت کریمه مهدی موعود(عج) است و خدمت و سربازی در چنین ارتشی افتخاری بزرگ است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول مطرح کرد: پاسخ تنبیهی نیرو‌های مسلح به تجاوز اخیر رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی علاوه بر حیرت ناظران نظامی دنیا، اقتدار و عظمت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشید و موجب عزت ایران شد.

صافی بیان کرد: پیام پاسخ مقتدرانه و تنبیهی نیرو‌های مسلح به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی این است که حمله به خاک ایران اسلامی تاوان سنگینی برای متجاوزان خواهد داشت و اقتدار همراه با اعتقاد مستحکم ارتش جمهوری اسلامی موجب شکست‌ناپذیری ارتش جمهوری اسلامی و نیرو‌های مسلح کشور شده است.

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول هم در آیین بزرگداشت ۲۹ فروردین‌ماه (روز ارتش) گفت: پاسخ نیرو‌های مسلح به دشمن صهیونیستی و ناتوانی آنها در دفع حملات سبب سردرگمی رژیم صهیونیستی و حامیان آن شده است. 

علی زنگنه افزود: اهداف طراحی شده با دقت بالا، مورد اصابت قرار گرفته و دو مرکز سری رژیم صهیونیستی در حمله تنبیهی مورد هدف قرار گرفته‌اند که این نشان از اشراف کامل بر تمام توان دشمن است.

وی به اهمیت اقتدار نیرو‌های مسلح ایرانی پرداخت و تأکید کرد: تحلیل‌های نظامی می‌تواند منجر به طرح ریزی‌های عملیاتی شود. 

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول به برآورد اطلاعات میدانی از توان رزم دشمن و داشتن شناخت کامل از تاکتیک‌ها، تکنیک‌ها و راهبرد‌های دشمن اشاره کرد و آنها را اهمیت زیادی در طرح‌ریزی‌های عملیاتی بعدی دانست.

زنگنه با بیان اینکه نیرو‌های مسلح ایران به‌وسیله فناوری‌های روز مجهز شده‌اند، افزود: تمامی ارکان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به‌صورت یکپارچه و شبکه‌ای عمل می‌کنند.

وی تأکید کرد: تمام اطلاعات موردنیاز نیرو‌های مسلح از دشمن به دست آمده که این اطلاعات در صورت استمرار و حماقت رژیم صهیونیستی می‌تواند موجب انجام عملیات‌های مهلک‌تر در پاسخ به دشمن شود.

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول از حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تجلیل کرد و توضیح داد: نام ۲۹ فروردین به نام روز ارتش از ابتکارات امام خمینی (ره) دانست و به‌عنوان روزی برای احیا، حفظ و تقویت ارتش معرفی کرد.

به گزارش آنا، نواختن مارش نظامی، تجدیدمیثاق با شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی دزفول و تقدیر از ارتشیان غیور و فداکار از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

این مراسم به همت کانون دانشجویی شهید آوینی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراحل عملیات وعده صادق و وسعت تسلیحات ایران دنیا را مبهوت خود کرد
  • عملیات اصفهان نوعی فرافکنی آمریکا بود
  • روسیه خواستار حداکثر خویشتن‌داری در خاورمیانه شد
  • حمله اخیر سپاه در پاسخ به تعدی رژیم صهیونیستی یک قدرت نوظهور به دنیا
  • بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم/ تنها عامل توسعه تنش در منطقه رفتارهای رژیم صهیونیستی است+فیلم
  • پاسخ تنبیهی نیرو‌های مسلح به تجاوز رژیم صهیونیستی اقتدار ایران را به رخ دنیا کشید
  • وجوه فراملی و فرانظامی عملیات‌ «وعده‌صادق»
  • روسیه: آمریکا مقصر افزایش تنش در خاورمیانه است
  • آمریکا بازهم در خاورمیانه آتش به پا کرده است
  • آمریکا مجددا در خاورمیانه آتش به پا کرده است