Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس رئیس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد که هم اینک در فارس و شیراز ۷۰ ستاد مردمی حمایت از این کاندیدای ریاست جمهوری ایجاد شده است.

سید مصطفی قاسمی شامگاه سه‌شنبه ۱۸ خرداد در جمع خبرنگاران گفت: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی براساس برنامه پیش بینی شده، ساعت ۱۸ بعدازظهر پنج‌شنبه ۲۰ خرداد در ورزشگاه حافظیه شیراز با نخبگان، جامعه روحانیت، فرهنگیان، دانشجویان و سایر اقشار دیدار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای انجام این سفر به صورت کامل انجام شده است، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را یکی از مهمترین اولویت‌ها در برنامه‌های این سفر تبلیغاتی و انتخاباتی اعلام و خاطرنشان کرد که همه برنامه‌ها مطابق با پروتکل‌های اعلامی ستاد ملی مدیریت کرونا، رعایت و دنبال می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای آیت‌الله رئیسی در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد که: به دلیل مسائل مربوط به بیماری کرونا دعوت عمومی از مردم برای دیدار با آیت‌الله رئیسی به شکل  سابق انجام نخواهد شد.

قاسمی با بیان اینکه در حال حاضر ٧٠ ستاد برای حمایت مردمی از ایشان در شهر شیراز فعال شده است، گفت: در روستاها نیز مشارکت‌های مردمی بی نظیر است و مردم با همه بضاعت خود پای کار آمده‌اند.

او گفت: در صورت انتخاب آیت‌الله رئیسی، دست مفسدان از همان ابتدا از قوه مجریه قطع خواهد شد تا دیگر نیازی به بررسی مفسده‌ها در قوه قضاییه نباشد.

قاسمی همچنین ایجاد وحدت در تمام ستادها را یک وظیفه شرعی دانست و گفت: البته برخی تمکین نکرده و در صدد ایجاد وحدت نیستند و اقدامات ناهماهنگی انجام می‌دهند اما ما اعتقاد داریم که هدف و مسیر تمام ستادهای انتخاباتی رئیسی یکی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی ستاد ملی کرونا آیت الله رییسی شیراز انتخابات رياست جمهوري ابراهیم رئیسی آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور

 

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های های پزشکی فارس اظهار کرد: با اعلام گزارش سقوط یک فرد در چاله آسانسور در خیابان حکیمی شیراز نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور جان خود را از دست داد.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به فرد حادثه دیده یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • واکنش دبیر سابق ستاد امر به معروف به فعالیت مجدد گشت ارشاد در خیابان‌ها به سبک قدیم
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • برنامه پیشگیری و درمان اعتیاد با رویکرد مردمی سازی
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • ایجاد و احیای ۳۱ هزار شغل در یزد