Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:51:07 GMT

مصاف تدارکاتی استقلال و پیکان

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۳۰۳۱

مصاف تدارکاتی استقلال و پیکان

به گزارش ایرنا، تیم‌های پیکان و استقلال در تعطیلات لیگ برتر طی یک مسابقه دوستانه عصر پنجشنبه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بر اساس هماهنگی کادرفنی دو تیم این بازی ساعت ۱۸ روز پنجشنبه در مجموعه ورزشی ایرانخودرو برگزار خواهد شد.

طبق توافق مهدی تارتار و فرهاد مجیدی سرمربیان دو تیم بازی دوستانه عصر پنجشنبه پشت درهای بسته بوده و حضور هواداران و اصحاب رسانه به خاطر شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پیکان تهران بعد از این بازی، دو مسابقه دوستانه دیگر با تراکتور تبریز و پرسپولیس را برگزار می کند و استقلال نیز در دیداری تدارکاتی مقابل صنعت نفت آبادان قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس صنعت نفت آبادان استقلال پرسپولیس مهدی تارتار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس صنعت نفت آبادان استقلال باشگاه پرسپولیس صنعت نفت آبادان استقلال پرسپولیس مهدی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار

به گزارش "ورزش سه"، بازی رفت دو تیم پرسپولیس و نفت آبادان یکی از جذاب‌ترین و پرحاشیه‌ترین جدال‌های نیم فصل اول محسوب می‌شد. جایی که روی نیمکت هر دو تیم سرمربی متفاوتی حاضر بودند و یحیی گل محمدی و عبدالله ویسی روبروی یکدیگر قرار گرفته بودند.

در آن بازی که نفت آبادان موفق شده بود نیمه اول را برنده راهی رختکن شود، در ادامه این محمد عمری بود که بازی را برای سرخ‌ها با گل دیدنی‌اش به تساوی کشاند. هافبک تکنیکی نیم فصل اول پرسپولیس البته اکنون برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی ملوان بندرانزلی شده و در اختیار مهدی تارتار قرار دارد.

عمری در آن بازی در دقیقه 57 روی پاس گل امید عالیشاه و ضربه‌ای تمام کننده توانست قفل دروازه نفت آبادان را باز کرده و تیمش را به کسب نتیجه در این بازی امیدوار کند. در ادامه نیز گولسیانی از نقطه پنالتی گل دوم سرخ‌ها را به ثمر رساند اما تیم 10 نفره نفت آبادان در ثانیه‌های پایانی توانست بازی را به تساوی بکشاند.

اکنون محمد عمری در جمع شاگردان اوسمار قرار ندارد و در ملوان کار را دنبال می‌کند و باید دید در آبادان و استادیوم تختی کدام بازیکن قادر خواهد بود برای این تیم موفق به ثبت گل شود.

دیگر خبرها

  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیچ استقلال تندتر است، حریفان پرسپولیس سخت تر!
  • پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد
  • پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • برد پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان
  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)