Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حاجی میرزایی امروز-چهارشنبه- در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: همه تلاش این است که شروع سال تحصیلی به صورت حضوری باشد، چون مهم ترین تجربه از دوران کرونا این بود که معلم و مدرسه جایگزین ندارد.

وی ادامه داد: باید به سمتی پیش رفت که کلاس‌های درس از مهر ماه دایر شود، اما این ظرفیت مهم فضای مجازی که پیوندهای لازم را بین ارکان مختلف تعلیم و تربیت برقرار کرده است، مکمل آموزش حضوری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه دارد...

برچسب‌ها کرونا مدارس بازگشایی مدارس وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی‌ میرزایی آموزش مجازی پروندهٔ خبری آموزش مجازی ؛ تجربه ای نو در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا مدارس بازگشایی مدارس کرونا مدارس بازگشایی مدارس وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار البرز از پروژه‌های ساخت مدارس خیرساز و مشارکتی

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی استاندار البرز صبح جمعه با همراهی مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان از پروژه‌های ساخت مدارس خیرساز و مشارکتی البرز در قالب تعهد ساخت ۱۰۰ مدرسه در دور دوم سفر ریاست جمهور به این استان بازدید کرد.

شایان ذکر است بر اساس مصوبات سفر اول رئیس جمهور به استان البرز طی مشارکت دولت و خیرین نیک اندیش استان ۱۰۰ مدرسه ساخته و تحویل آموزش و پرورش استان شد و استاندار البرز در سفر دوم هیأت دولت سیزدهم ساخت ۱۰۰ مدرسه دیگر را نیز متعهد شد.

بنیاد خیریه نصر نیز در این راستا ورود بسیار خوبی داشته و در دیدار و گفت وگو با استاندار البرز ساخت چندین کلاس درس را تقبل کرده و اکنون پروژه‌های این بنیاد خیریه در حال پیشرفت هستند.

کد خبر 6064658

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار البرز از پروژه‌های ساخت مدارس خیرساز و مشارکتی
  • «بی‌طرفی»؛ سیاستی که وزیر ورزش از آن کوتاه نمی‌آید
  • بیش از ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان داده شدند
  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • طراحی شبیه‌ساز آموزش پزشکی با قابلیت ویزیت مجازی بیماران