Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره مسابقات آزاد گلف ، عنوان کرد: مسابقات آزاد در بخش بانوان برگزار شد. به دلیل شیوع ویروس کرونا سال گذشته نتوانستیم مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کنیم. امسال هم به دلیل محدودیت‌ها این اتفاق رخ نداد اما برای اینکه بچه‌ها در رکود نباشند سعی کردیم مسابقات آزاد را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر فدراسیون گلف خاطرنشان کرد: بانوان در رشته گلف جامعه آماری گسترده‌ای دارند و اگر بخواهیم نسبت ببندیم حدود ۶۰ به ۴۰ است چون در این رشته بانوان با پوشش خود می‌‌توانند بازی کنند و محدودیتی برایشان ایجاد نمی‌شود، دوم اینکه فدراسیون با برگزاری دوره‌های آموزشی و جشنواره‌ها سعی کرده بانوان را به گلف جذب کند. از طرفی این رشته چون آسیب کمتری دارد اقبال بیشتری به گلف و رشته‌های تابعه صورت گرفته است.

جمشیدی در پاسخ به این سوال که با شرایط کرونا و محدودیت‌ها، وضعیت مالی فدراسیون چگونه است، گفت: ما هم از واریزی وزارت ورزش سهمی داشتیم اما نه آنقدر که بتواند کفاف مالی فدراسیون را بدهد. گلف رشته گرانی است و فعالیت‌ها هم هزینه‌بر است. 

وی یادآور شد: در حال حاضر چون فعالیت‌ها کمتر شده هزینه‌ها هم کاهش یافته اما اگر بخواهیم فعالیت‌ها را آغاز کنیم، این سهم از بودجه کفاف برنامه‌های ما را نمی‌دهد. امیدوارم در بحث بودجه بازنگری شود. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم و بخش اعظمی از منابع ما در مسابقات آزاد توسط بخش خصوصی و اسپانسر تامین شده است.

دبیر فدراسیون گلف درباره اینکه مشکل همیشگی گلف زمین استاندارد است، تصریح کرد: در کل کشور زمین مجموعه انقلاب استاندارد است که البته باید بگوئیم نیمه استاندارد. زمین‌های گلف در کل کشور یا ۱۸ حفره هستند یا ۹ حفره، تنها زمین روی کره زمین که ۱۳ حفره دارد، زمین ماست.

جمشیدی درباره اینکه برای توسعه ملی گلف چه برنامه‌ای دارید، اظهارداشت: ما درخواست کردیم شرکت توسعه زمین انقلاب را در اختیار ما قرار دهد. وزیر ورزش دستوراتی داده و این فعالیت مستلزم این است از نظر اجاره با فدراسیون راه بیایند.  

وی ادامه داد: ما چند کار را می‌توانیم انجام دهیم؛ مهمترین کار اینکه بعد از ۶۰ سال زمین را بازسازی کنیم. دوم اینکه آن را به استاندارد برسانیم تا میزبان مسابقات آسیایی و بین‌المللی باشیم. این موضوع البته هزینه بر است اما مصمم هستیم با کمک بخش خصوصی کارها را انجام دهیم. این زمین در مراحل بررسی و کارشناسی است که در اختیار فدراسیون قرار بگیرد. امیدوارم شرکت توسعه هم با ما راه بیاید.

دبیر فدراسیون گلف با اشاره به اینکه با در اختیار داشتن زمین می‌توان برای فدراسیون درآمدزایی کرد، گفت: اگر زمین به نحوی که مد نظر ماست در اختیارمان قرار بگیرد در این صورت ما از بودجه دولتی هم بی نیاز می‌شویم. صحبتی درباره اجاره بها فعلا صورت نگرفته اما احتمال می‌دهیم تا هفته آینده اتفاقات خوبی رخ دهد. اگر این زمین را به ما بدهند اتفاقات خوبی که جنبه ملی دارد، می‌افتد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مسابقات آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین دستاوردهای حوزه پایداری انرژی بررسی شد

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف اولین دوره کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری صبح امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با حضور سازمان‌های بین‌المللی و دانشمندان برجسته‌ای از کشورهایی چون انگلیس، روسیه، مجارستان، اسکاتلند، اتریش و... در کتابخانه ملی آغاز به کار کرد.

سیدعباس موسوی رییس دانشگاه صنعتی شریف در آیین افتتاح این کنفرانس ضمن خوش‌آمدگویی به شرکت کنندگان گفت: برای ما افتخار بزرگی است که با برگزاری کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری، محققان و متخصصان حوزه‌های مختلف انرژی مانند سیاست و برنامه‌ریزی انرژی، حاکمیت و مدیریت انرژی و امنیت انرژی را گرد هم آوریم.

وی در ادامه به اهداف این کنفرانس اشاره کرد و گفت: پرداختن به مسائل جدید فنی، تجاری و به اشتراک گذاشتن نتایج تجربی ارزشمند پژوهشگران در زمینه تاب‌آوری انرژی و پایداری، هدف اصلی این کنفرانس بین‌المللی است و کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌های کلیدی، ارائه مقالات و پوسترها، برنامه‌های اصلی این کنفرانس چهار روزه خواهند بود.

رئیس دانشگاه خاطرنشان کرد؛ در بخش دیگری از این رویداد بین‌المللی، شرکت‌ها و بخش‌های دولتی و خصوصی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را در قالب نمایشگاهی ارائه خواهند داد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این کنفرانس، همکاری خوبی میان سازمان‌های دولتی و خصوصیِ کشورهای مختلف ایجاد شود.

کد خبر 6082074

دیگر خبرها

  • دشمنان بدانند ما از فلسطین آرمان بزرگ اسلام دست نخواهیم کشید
  • آخرین دستاوردهای حوزه پایداری انرژی بررسی شد
  • اختصاص ۷۰ درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • ۱۳ میلیون تن آسفالت راه‌های کشور در سال ۱۴۰۲
  • حداقل بودجه مورد نیاز برای طرح دارویار ۱۲۰ تا ۱۳۰ همت است
  • ۱۳۰ هزار میلیارد تومان، اعتبار مورد نیاز طرح دارویار
  • متاسفانه فقط ۶۹ هزار میلیارد تومان به طرح دارویار اختصاص داده اند
  • صدورسندتفکیکی برای دوهزارقطعه از اراضی طرح مسکن ملی درسیستان وبلوچستان