Web Analytics Made Easy - Statcounter

لبنان مقابل ترکمنستان شکست خورد

ترکمنستان موفق شد با نتیجه سه بر ۲ از سد لبنان بگذرد تا نتیجه‌ای مطابق میل تیم ملی فوتبال ایران را کسب کرده باشد.

به گزارش طرفداری، تیم‌های ترکمنستان و لبنان در چارچوب هفته هشتم دور دوم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ترکمنستان با نتیجه سه بر ۲ به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لبنان که در این گروه بعد از کره جنوبی با ۱۰ امتیاز دوم بود، در ۲صورت دوم شدن تیم ملی فوتبال ایران در گروهش یکی از رقبای تیم دراگان اسکوچیچ خواهد بود و نتیجه نگرفتنش به نفع ما بود. اتفاقی که در عمل رخ داد و آنها به ترکمنستان باختند.

زعفر باباجانوف(۶۰)، آناگولیف گویچمرات(۸۵ و ۹۲) برای ترکمنستان موفق به گلزنی شدند و ربیع عطایا به همراه سونی سعد در دقایق ۷۳ و ۷۵ برای لبنان گلزنی کردند. با این نتیجه ترکمنستان ۹ امتیازی شد و در در رده سوم جای گرفت. لبنان هم ۱۰ امتیاز باقی ماند و با تفاضل گل کمتر بعد از کره جنوبی در رده دوم قرار گرفت. لبنان هفته بعد باید با کره جنوبی پیکار داشته باشد.

گفتنی است منصور نور در دقیقه ۸۶ از تیم لبنان با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با مهدی محمد نبی: هر بازیکنی به قلیچ خانی می خورد چپ می کرد؛ صفایی فراهانی بهترین بود فرهاد مجیدی: من در استقلال هستم، آنها باید کنار بروند روایت رختکن ایران در شب شکستن طلسم منامه / فیلم مصدومیت کریم بنزما در دیدار فرانسه - بلغارستان / عکس پوما جانشین نایکی روی پیراهن بارسلونا می شود؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۳۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی‌ها آماده شکست دادن فولاد در هفته بیست و چهارم

به گزارش ورزش سه، از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم مس رفسنجان و فولاد خوزستان امروز به مصاف یکدیگر خواهند رفت که جدال نمایندگان صنعتی فوتبال ایران می‌تواند برای تیم‌های قعرنشین بسیار حائز اهمیت باشد.

محرم نوید کیا که توانسته از مس رفسنجان تیم بهتری نسبت به نیم فصل اول بسازد، حالا تیمش را برای جدال مقابل فولاد آماده کرده و ترکیب ابتدایی این تیم به شرح زیر است: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمد مهدی محبی و سجاد شهباززاده.

مس رفسنجان با تغییری که در کادرفنی خود در نیم فصل داشت، شرایط بهتری پیدا کرده و جالب اینکه بدانید محرم نویدکیا همچنان توانسته رکورد شکست‌ناپذیری خود در جمع نارنجی‌ها را حفظ کند. البته نکته عجیب نتایج مس اینکه این تیم سه بازی اخیر خود را با تساوی دو بر دو به پایان رسانده و باید دید شاگردان محرم بالاخره نتیجه دیگری کسب خواهند کرد یا نه.

دو تیم هفت‌ بار در تاریخ لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که مس سه بار برنده بوده و فولاد فقط یک بار موفق به کسب سه امتیاز شده است. با این وجود سرمربی تیم اهوازی یعنی عبدالله ویسی در سه تقابل خود با رفسنجانی‌ها بازنده نبوده و باید دید در اولین تقابل با محرم نویدکیا چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • استقلال ۳ - شمس آذر ۲/ برد سخت آبی‌ها مقابل شاگردان دقیقی
  • مسی‌ها آماده شکست دادن فولاد در هفته بیست و چهارم
  • پیولی: کیفیت تغییر نتیجه مقابل رم را نداشتیم
  • دومین پیروزی تیم آیس باکس در جام آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • دومین پیروزی تیم هاکی روی یخ آیس باکس در کاپ آزاد ترکمنستان
  • پیروزی نماینده ایران برابر عمان در کاپ آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • هاکی روی یخ جام آزاد ترکمنستان؛ شکست آیس باکس ایران مقابل میزبان
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از 13 سال!