Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری بهبهان، این آگهی در راستای اجرای ماده ۵۴ قانون انتخابات و ماده ۵۶ آیین نامه اجرایی، برای حوزه انتخابیه شهر اهواز صادر شده و اسامی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهرهای ماهشهر، بندرامام خمینی و چمران بر روی پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری این شهرستان به نشانی https://mahshahr.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ostan-khz.ir/ قرار داده شده است.

بر اساس این آگهی ۸۴ نفر نامزد ششمین دوره شورای شهر ماهشهر، ۷۶ نفر نامزد شورای شهر بندر امام خمینی و ۳۳ نفر نامزد شورای شهر چمران هستند.

شورای شهر ماهشهر هفت عضو، بندر امام خمینی هفت عضو و شهر چمران پنج عضو دارد.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد در سراسر کشور، برگزار می‌شود.  

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرامام خمینی بندر ماهشهر خوزستان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرامام خمینی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرامام خمینی بندر ماهشهر خوزستان شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۳۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از آمادگی برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در ۲۱ اردیبهشت خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دستور قطع شمع های پروژه بزرگراه یادگار امام در دوره قبل
  • رفع معارضین پروژه شاخه غربی پروژه یادگار امام(ره) در حال اتمام است + فیلم
  • اهدا بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی(ره)
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • بصیرت و آینده نگری امام خمینی (ره) برای برای جلوگیری از انحلال ارتش + فیلم
  • ۲۹ فروردین تاریخی ماندگار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • امام خمینی چطور جلوی انحلال ارتش را گرفت؟