Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع ظهر امروز در جلسه ستاد زراعت چوب در سالن اجتماعات شهید انصاری استانداری گیلان با بیان اینکه زراعت چوب در استان یک ظرفیت ارزشمند در راستای اشتغال‌زایی است، اظهار کرد: اجرای طرح زراعت چوب در استان باید به بهترین نحو اجرا شود، زیرا انجام این کار منجر به ایجاد اشتغال در استان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی، با تأکید بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت شرکت‌های نئوپان و پالت ساز گیلان گفت: به‌منظور رونق و بهره‌گیری از ظرفیت کامل این شرکت‌ها و ضرورت تأمین مواد اولیه صنایع سلولزی، اجرای طرح زراعت چوب باید مورد تأکید قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان یکی از راه‌های اجرای درست طرح زراعت چوب را استفاده از اراضی صنعتی بلااستفاده دانست، بیان کرد: برای تحقق شعار سال در حوزه زراعت چوب استفاده از اراضی صنعتی بلااستفاده برای اجرای طرح زراعت چوب گامی مؤثر در تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال و توسعه تولید است.

زارع همچنین به‌ضرورت تبیین اجرای طرح زراعت چوب برای دلسوزان اجتماعی و سازمان‌های مردم‌نهاد حافظ محیط‌زیست اشاره کرد و افزود: همراهی سمن‌ها، شوراها و جوامع محلی می‌تواند در آرامش اجتماعی و اطمینان بخشی برای اثرگذاری این طرح در جهت رونق اشتغال و تولید، مؤثر باشد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده عالی دولت در گیلان ارسلان زارع طرح زارعت چوب اجرای طرح زراعت چوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۳۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷۶ جواز تاسیس در بخش صنعت قم صادر شد

ایسنا/قم رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اظهار کرد: در سال گذشته مجموعا ۵۷۶ جواز تاسیس صنعتی در قالب ایجادی و توسعه‌ای با سرمایه گذاری ۱۶۴ هزار و ۱۵۶ میلیارد ریال در قم صادر شده است.

اکبر ابدالی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: در سال گذشته مجموعا ۵۷۶ جواز تاسیس صنعتی در قالب ایجادی و توسعه‌ای با سرمایه گذاری ۱۶۴ هزار و ۱۵۶ میلیارد ریال با ظرفیت اشتغال ۱۰ هزار و ۳۳۸ نفر در قم صادر شده است.

وی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲ اقدام لازم برای صدور ۴۹۶ جواز ایجادی (ایجاد واحد صنعتی جدید) با سرمایه‌گذاری ۱۴۱ هزار و ۴۶۱ میلیارد ریال و ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۸۸۱۰ نفر انجام شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان کرد: تعداد ۸۰ مورد از جوازهای تاسیس صادر شده در قم مربوط به جوازهای توسعه‌ای (اجرای طرح‌های توسعه در واحدهای صنعتی موجود استان) ‌با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۱۵۲۸ نفر و سرمایه گذاری حدود ۲۲ هزار و ۶۹۵ میلیارد ریال است.

ابدالی بیان کرد: در سال ۱۴۰۲، ۱۹۴ فقره پروانه صنعتی شامل پروانه‌های جدید و همچنین توسعه واحدهای موجود با ظرفیت اشتغال ۴۲۹۵ نفر و سرمایه‌گذاری ۷۵ هزار و ۸۱۹ میلیارد ریال صادر کردیم.

وی ادامه داد: به تفکیک آمار در سال گذشته ۱۳۶ مورد پروانه بهره‌بردری واحدهای صنعتی ایجاد شده با سرمایه گذاری ۷۱ هزار و ۴۶۹ میلیارد ریال و ایجاد فرصت اشتغال برای ۳ هزار و ۶۴۲ صادر شد.

ابدالی اظهار کرد: از مجموع ۱۹۴ پروانه بهره‌برداری صنعتی در سال گذشته، ۵۸ پروانه در خصوص توسعه واحدهای صنعتی با سرمایه‌گذاری ۴۳۵۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۶۱۷ نفر بوده است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در پایان احیای واحدهای صنعتی راکد را مورد توجه قرارداد و گفت: در سال ۱۴۰۲، ۶۳ واحد راکد با اشتغال ۵۱۶ نفر و سرمایه‌گذاری ۵۸۸۴ میلیارد ریال احیا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح انتخاب مشارکتی ارقام گندم دیم (PVS) در منطقه بکشلوچای
  • اجرای ۵ طرح اشتغالزایی خُرد در کاشان به همت بنیاد برکت
  • ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد
  • اشتغال ۸۰۰۰ نفر در شهرک صنعتی ۲ اردبیل
  • اشتغال ۸ هزار نفر در شهرک صنعتی۲ اردبیل
  • رشد ۱۶۱ درصدی اشتغال در صنعت آذربایجان غربی
  • اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در شهرک صنعتی ۲ اردبیل
  • پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی منجر به توسعه تولید و اشتغال می شود
  • ۵۷۶ جواز تاسیس در بخش صنعت قم صادر شد
  • بازار کار، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های اشتغال در گیلان