Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام مدیران باشگاه استقلال هروویه میلیچ روز پنجشنبه و شیخ دیاباته روز جمعه وارد ایران می شوند.

به گزارش طرفداری، میلیچ و دیاباته ۲ بازیکنی هستند که در تعطیلی لیگ برتر به کشورهایشان سفر کردند تا چند روزی کنار خانواده هایشان باشند.

با این حال به دلیل صادر نشدن ویزای این ۲ بازیکن، حضور آنها کمی طولانی شد اما طبق اعلام مدیران استقلال قرار است میلیچ روز پنجشنبه و دیاباته روز جمعه وارد ایران شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط ۲ بازیکن استقلال فرصت کافی دارند خود را آماده شروع دوباره لیگ برتر کنند.

این روزها مسابقات لیگ برتر به دلیل حضور تیم ملی در منامه و انجام بازی های انتخابی جام جهانی تعطیل است و قرار است پس از بازگشت تیم ملی از بحرین دوباره بازی ها برگزار شود.

استقلال روز ۳۱ خردادماه باید در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده برود.

 

بیشتر بخوانید:

فرصت ۵ روزه استقلال برای پرداخت مطالبات هروویه میلیچ

نگرانی فرهاد مجیدی از وضعیت آمادگی دیاباته

شیخ دیاباته به دنبال دریافت ویزا برای بازگشت به ایران

 

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یوسو سسما مربی بدنساز اسپانیایی که از ابتدای فصل جاری کنار جواد نکونام در استقلال حضور دارد، مشکلات زیادی را تا اینجای کار تجربه کرده است. با این حال او به خاطر دوستی با نکونام به کار خود در ایران ادامه داده است.

حالا در روزهای تعطیلی لیگ برتر اما عدم پرداخت پول به سسما توسط مدیران باشگاه باعث ناراحتی این مربی بدنساز شده است.

سسما که با گذشت 21 هفته از رقابت‌های لیگ برتر مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را هم دریافت نکرده، حالا نسبت به عدم پرداختی به خودش ناراحت است.

در این خصوص گفته می‌شود مدیران استقلال قبل از پایان سال 1402 مبلغی را به حساب اعضای تیم واریز کرده‌اند اما به سسما پولی نداده‌اند. مدیران استقلال مدعی هستند که در توافق باشگاه با سسما نباید پولی را به حساب او واریز می‌کردند اما این مساله باعث ناراحتی مربی بدنساز اسپانیایی شده است.

سسما به برخی استقلالی‌ها اعلام کرده که از وضعیت خود در باشگاه آبی‌پوش تهرانی راضی نیست و شاید به خاطر این مسائل حتی دست از کار هم بکشد. هرچند که سسما همچنان در تمرینات استقلال حضور دارد و باید دید طی روزهای آینده چه وضعیتی پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به ایران
  • فیفادی شیرین خارجی‌های لیگ برتر؛ درخشش سرخابی‌های ازبک‌ و تاریخ‌سازی یک پرسپولیسی
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • آغاز نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری