Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه ریزی، مدیریت وتوسعه منابع سازمان بیمه سلامت، از پرداخت هزینه نسخ الکترونیک فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری کلیه داروخانه‌ها و سایر موسسات طرف قرارداد خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بنا بر اعلام پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، حسین رنجبران با تاکید براینکه پرداخت به موقع به مراکز درمانی و موسسات از اولویت‌های سازمان بیمه سلامت است گفت: نظر به اهمیت تامین به موقع دارو‌های مورد نیاز بیمه شدگان تسویه مطالبات داروخانه‌های طرف قرارداد در اولویت پرداخت‌های سازمان قرار گرفت و با تخصیص از محل منابع سال ۱۴۰۰، کلیه مطالبات سال ۱۳۹۹ داروخانه‌های طرف قرارداد در سراسر کشورتاپایان این هفته تسویه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه هزینه نسخ الکترونیک فروردین و اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ کلیه داروخانه‌ها و سایر موسسات طرف قراردادسازمان نیزدرچند روزگذشته پرداخت شد افزود: سازمان بیمه سلامت به عنوان یکی از سازمان‌های بیمه گر پایه پرداخت به موقع به ارایه دهندگان خدمت وموسسات طرف قرارداد را دردستورکارقرار داده و با جدیت این مساله را در سال جاری پیگیری خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نسخ الکترونیک بیمه سلامت بیمه سلامت سازمان بیمه سلامت طرف قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی ناصحی، در ارتباط تلفنی با بخش خبری سیما، پیرامون علت بروز اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک، توضیحاتی داد و گفت: سامانه بیمه سلامت از جهت زیرساختی، نیاز به تقویت داشت و کار در حال انجام است.

وی افزود: قبل از بروز اختلال، اطلاع رسانی به مؤسسات و مراکز درمانی و مطب‌ها و داروخانه‌ها اعلام شده بود که سامانه دچار کُندی خواهد شد.

ناصحی با عنوان این مطلب که خسارت ناشی از اختلال سامانه به مردم پرداخت خواهد شد، گفت: اگر جایی بوده که نسخه کاغذی را قبول نکرده‌اند یا خدمات را آزاد پرداخت کرده‌اند، سازمان بیمه سلامت قبول کرده این پرداختی‌ها را در قالب خسارات متفرقه عودت دهد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد: اختلال سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک، تا پایان هفته رفع خواهد شد.

کد خبر 6081228 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • طولانی شدن اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ بازگشت نسخه‌های کاغذی به داروخانه‌ها
  • بازگشت نسخه کاغذی به پیشخوان داروخانه‌ها
  • رفع اختلال سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت تا پایان هفته جاری
  • بازگشت نسخ کاغذی به بیمه سلامت با اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • پیگیری اختلال سامانه نسخه الکترونیک سلامت
  • ادامه اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک و مشکلات داروخانه ها/ پاسخ بیمه سلامت
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ پاسخ بیمه سلامت
  • بروز رسانی علت نوسانات سامانه نسخه الکترونیک