Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبر ورزشی – خداداد عزیزی در خصوص پیروزی تیم ملی برابر بحرین گفت: زمانی که گل دوم تیم ملی به ثمر رسید خیالم بابت کسب برد راحت شد و بقیه بازی را به صورت کامل نگاه نکردم.

وی اضافه کرد: در نیمه اول طبیعی بود بازیکنان کیفیت مورد نظر را نداشته باشند چون بعد از مدت‌ها در کنار هم قرار گرفته و در شرایط آب و هوایی منامه به میدان رفته بودند ولی در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و بازیکنان با کیفیت بهتری کار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن اسبق تیم ملی ادامه داد: بحرین کناره‌ها را بسته بود و ما هر دو گل را از عمق زدیم و به نظر من مهدی طارمی با آن دو پاس گل فنی بازی را برایمان در آورد.

خداداد عزیزی تاکید کرد: حضور در فوتبال اروپا سبب شده مهدی طارمی به یک بلوغ فنی فوتبالی برسد.

وی ادامه داد: در چنین مسابقاتی بازیکنان تکنیکی می توانند به تیم ملی کمک کنند مثلاً برای همین بازی مهدی‌ترابی می‌توانست کمک کند اما از شرایط مهدی قایدی خبر ندارم و اگر سر حال باشد می‌تواند موثر کار کند.

خداداد عزیزی گفت: خوشبختانه در خط حمله بازیکنان خوبی داریم و می بینیم که به جز نفرات حاضر در ترکیب اصلی بازیکنانی مثل جهانبخش و انصاری فرد و هم در اختیار داریم.

بازیکن برتر سال ۹۶ قاره آسیا در ادامه گفت: تمرین و بازی در اروپا کیفیت بازیکن را ارتقا می‌دهد و باعث می شود اعتماد به نفس مناسبی پیدا کند. طارمی مقابل تیم های بزرگی نظیر چلسی بازی کرده و تجربه شرایط سخت را دارد امیدوارم که بتواند در تیم های بزرگ اروپایی فوتبال بازی کند و مسلماً بهتر شدن شرایط این بازیکن به تیم ملی هم کمک خواهد کرد.
 

خداداد در خصوص دو بازی باقیمانده تیم ملی و اهمیت صعود از این گروه گفت: مگر قرار است تیم ملی ایران از گروه اولیه در مسیر سخت راهیابی به جام جهانی صعود نکند؟ گزارشگر بازی و بعد از آن مفسر طوری درباره اهمیت پیروزی برابر بحرین می گفتند که انگار با همین یک برد مستقیم راهی جام جهانی می شویم در حالیکه هنوز بازی‌های سخت ما برای رسیدن به جام جهانی از راه نرسیده اند و بعد از صعود از این گروه تازه باید با تیم‌های درجه یک آسیا رقابت کنیم.

وی افزود: در این گروه سخت‌ترین بازی ما برابر تیم عراق خواهد بود که شباهت های فوتبالش به ما زیاد است و بازیکنان این تیم فیزیکی بازی کرده و آمار دوندگی و جنگندگی بالایی دارند. با توجه به نفراتی که در اختیار تیم ملی هستند این انتظار وجود دارد که برابر عراق به پیروزی برسیم.

عزیزی درباره نقطه ضعف تیم ملی گفت: فعلاً نمی توانیم بگوییم نقطه ضعف خیلی بزرگی داریم چون از زمان کارلوس کی روش سیستم دفاعی خوبی داریم و در خط حمله هم با داشتن بازیکنان با کیفیت زیاد با مشکل خاصی مواجه نیستیم ولی توجه داشته باشید در همین بازی با بحرین زمانی که هنوز گل نزده بودیم بیرانوند یک موقعیت بسیار خطرناک حریف را مهار کرد وگرنه کارمان بسیار سخت می شد آنها می رفتند سراغ دفاع فشرده و وقت کشی و کلاً تمرکز تیم ما را به هم می زدند.

حضور خداداد در یک برنامه تلویزیونی با اجرای حامد آهنگی بازتاب زیادی داشته است. در یک صحنه یک نفر که با ماسک ترسناک داخل میز پنهان شده بود حماسه ساز ملبورن را ترساند!

خداداد در خصوص این برنامه گفت: البته حدود ۲۰ دقیقه از صحبت‌های من سانسور شد که از این بابت خوشحالم چون درباره طبیعت زیبای کشور تایلند و مسایل دیگر خیلی راحت صحبت کرده بودم و به نظرم خوب نبود پخش شود.

وی افزود: درباره بخشی که قصد ترساندن من را داشتند باید بگویم  از قبل گفته بودند اشکال ندارد شما را یک لحظه بترسانیم که موافقت کرده بودم اما حامد آهنگی حواسم را پرت کرد داشتم فکر می کردم که به غیر از سهراب بختیاری زاده کدام مدافع از نظر فنی قوی بود که ناگهان آن آقا سطح رویی میزی که به آن تکیه داده بودم را شکست و با ماسک ترسناک روبرویم ظاهر شد.

بخش‌هایی از ترساندن خداداد عزیزی در یک برنامه تلویزیونی را در زیر ببینید:

خداداد عزیزی اضافه کرد: اگر فیلم را ببینید در همان صحنه با صدای بلند گفتم پنالت! عادت دارم وقتی مثلاً لیوان یا ظرفی از دست کسی می افتد و می شکند می‌گویم پنالت یا زمانی که بازیکنی داخل زمین تعادلش به هم خورده و سرنگون می شود می گویم پنالت. من حتی دنبالش هم کردم که فرار کرد.

وی در پایان گفت: در کل هدف یک دورهمی شاد بود تا هم خودمان لذت ببریم و هم مردم که به خاطر کرونا اکثرا خانه نشین هستند رضایت داشته باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خداداد عزیزی تیم ملی تیم ملی خبر ویژه خداداد عزیزی خداداد عزیزی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان

در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، پنج دیدار به صورت همزمان برگزار شدند.  

در مهمترین بازی از گروه A تیم ملی قطر قهرمان جام ملت‌های آسیا، با نتیجه دو بر یک میزبانش کویت را شکست داد. معز علی ستاره عنابی‌ها در این مسابقه بود و هر دو گل تیمش را در دقیقا ۷۹ و ۸۱ به ثمر رساند. نکته جالب اینکه تک گل کویت هم در دقیقه ۷۹ به ثمر رسید تا هر سه گل بازی در ۲ دقیقه زده شده باشد.

قطر با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و صعودش را به جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ و مرحله سوم جام جهانی ۲۰۲۶ قطعی کرد. کویت هم با سه امتیاز چهارم است و در دو بازی باقی مانده رقابت شدیدی با هند و افغانستان دو تیم چهار امتیازی این گروه برای قرار گرفتن در رتبه دوم و صعود به مرحله بعد خواهد داشت.

در گروه B، تیم ملی سوریه با هفت گل مهمانش میانمار را در هم کوبید. عمر خریبین ستاره سوری‌ها در این بازی بود و هت تریک کرد. در این گروه سوریه با هفت امتیاز پشت سر ژاپن صدرنشین در رتبه دوم گروه قرار دارد و شانس زیادی برای صعود خواهد داشت.

در گروه G هم اردن نایب قهرمان آسیا، با همین نتیجه یعنی هفت بر صفر پاکستان را مغلوب کرد. موسی التماری پدیده جام ملت‌ها ستاره اردنی‌ها بود و هت تریک کرد تا اردن هفت امتیازی شود و پشت سر عربستان ۱۰ امتیازی و بالاتر از تاجیکستان پنج امتیازی در رتبه دوم قرار بگیرد. اردن و تاجیکستان در ۲ بازی باقی مانده رقابت شدیدی برای قرار گرفتن در رتبه دوم خواهند داشت.

در گروه H هم دو بازی برگزار شد که بحرین با سه گل مهمانش نپال را شکست داد و امارات هم با سه گل میزبانش یمن را از پیش رو برداشت. امارات با ۱۲ امتیاز صدرنشین است و صعودش قطعی شد، بحرین هم با ۹ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و کار سختی برای صعود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ما را اینقدر عاشق خودت نکن جود!‏
  • امباپه، صلاح، مودریک و شاید هم گارناچو؛ ۵ فوتبالیست سرشناس المپیک ۲۰۲۴ کدام ستاره‌ها خواهند بود؟
  • واکنش جالب آیمریک لاپورت به درگیری با وینیسیوس: شاید می‌خواست برقصد!
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های مقام معظم رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • جزیره‌های دریاچه ارومیه بعد از ۵ سال در محاصره آب + فیلم | بارندگی‌ها چشم ایران را از خوشحالی پر آب کرد
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • وصیت نامه کودک غزه ای: اسباب بازی هایم را به دوستانم بدهید
  • قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!