Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:38:26 GMT

دستور رییسی برای جمع‌آوری بنرهای وی از سطح شهر

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۳۹۶۲

دستور رییسی برای جمع‌آوری بنرهای وی از سطح شهر

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز چهارشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: آیت‌الله رییسی به ستادهای مردمی دستور داده است به سرعت بنر عکس‌های وی از سطح شهرها جمع شود و جلو هرگونه چاپ و نصب بنرهای جدید تصاویر وی هم گرفته شود.

سخنگوی ستادهای مردمی حامی سید ابراهیم رییسی عنوان کرد: رییسی معتقد است مردم خادم خودشان را می‌شناسند و پول خرج کردن برای چاپ پوستر هیچ توجیهی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری احراز صلاحیت داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است

به گزارش خبرآنلاین، روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای از دستور جمع‌آوری فراورده مکمل تقویتی رشد موی PHYTO خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: روابط عمومی سازمان غذا و دارو با اعلام این خبر، از مردم خواست در صورت مشاهده این فرآورده در سطح عرضه که براساس اعلام معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان فاقد مجوز می‌باشد، از خرید آن خودداری نموده و در صورت مشاهده، موضوع را با معاونت های غذا و دارو مطرح کنند تا نسبت به جمع آوری آن اقدام لازم مقتضی به عمل آید.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899537

دیگر خبرها

  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد