Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، انتخابات رییس و دبیرکل کنفدراسیون ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه در انتهای دوازدهمین کنگره این کنفدراسیون به میزبانی جزیره کیش با حضور مجازی و غیرمجازی ۲۵ نماینده از کشورهای این قاره برگزار شد.

در این انتخابات محمد پرگر از ایران، داوید پیترز از استرالیا و احمد فاضل از بحرین برای کرسی ریاست کنفدراسیون ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه نامزد شده بودند که پرگر ۹ رای، پیترز ۶ رای و فاضل ۲ رای را کسب کرد و ریاست کنفدراسیون به ایران و نائب رییسی آن نیز به بحرین رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان ۹ کشور برای شرکت در این کنگره و انتخابات به صورت حضوری و نمایندگان  ۱۶ کشور نیز به صورت آنلاین دنبال کردند.

افغانستان ، اندونزی ، ایران ، عراق ، کره ، قرقیزستان ، مالزی ، تایلند و ازبکستان ۹ کشوری بودند که نمایندگان آنها در کنگره به صورت غیرمجازی حضور داشتند و کشورهای استرالیا ، چین تایپه ، ژاپن ، هند ، قزاقستان ، کویت ، اردن ، لبنان ، مغولستان ، فلسطین ، بحرین و پاکستان. از طریق بستر بزرگنمایی بصورت آنلاین به انتخابات پیوستند.

برچسب‌ها کیش فدراسیون ناشنوایان هرمزگان ورزش ناشنوایان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش فدراسیون ناشنوایان هرمزگان کیش فدراسیون ناشنوایان هرمزگان ورزش ناشنوایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید واگذار شوند و چاره‌ای جز این برای دولت باقی نمانده است. آن طور که از شواهد و قرائن برمی‌آید پرسپولیس به بانک ملت واگذار می‌شود و استقلال احتمالاً به بانک تجارت اما سوال اینجاست که اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا و بحث صدور مجوز حرفه‌ای نبود دولت و وزارت ورزش تا چه زمانی می‌خواستند این دو باشگاه پرطرفدار را حفظ کنند؟

آیا مشکلات ریشه‌ای و ساختاری پرسپولیس و استقلال از زمانی که زیر نظر سازمان تربیت بدنی بودند تا حالا که زیر نظر وزارت ورزش هستند،حل شده است؟به جرات می‌توان گفت پرسپولیس و استقلال جز دردسر هیچ چیز دیگری برای روسای سازمان تربیت بدنی و وزرای ورزش نداشته اند اما اصرار عجیبی برای حفظ آنها وجود داشته و حالا هم اگر الزام کنفدراسیون آسیا نبود مطمئناً تا ۱۰۰ سال دیگر آبی و قرمز زیر نظر وزارت ورزش می‌ماندند.

با عرض معذرت باید اعتراف کرد تا زمانی که زور بالای سرمان نباشد خبری از حرکت و تحول نیست. فوتبال یک ورزش وارداتی است و ما باید ببینیم کشورهای پیشرفته چطور با باشگاه‌های خود رفتار می‌کنند. قاعدتاً ما از نظر ورزشی و فوتبالی جلوتر از آنها نیستیم که بخواهیم از خودمان روش دیگری را اختراع کنیم.

بهترین باشگاه‌های دنیا مالک خصوصی دارند و البته خصوصی شدن در همه جای دنیا با ایران تفاوت‌های خاص خود را دارد. به طور مثال باشگاه‌های ما از حق پخش تلویزیونی بهره چندانی ندارند اما این مسئله بیش از ۵۰ سال است که در تمام دنیا حل شده و هیچ مشکلی بابت دریافت حق پخش تلویزیونی توسط باشگاه‌ها وجود ندارد.

ختم کلام این که پرسپولیس و استقلال دیر یا زود باید واگذار می‌شدند اما ای کاش تا قبل از تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا و تا قبل از حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا خودمان دست به کار می‌شدیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تماس زلنسکی با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای درخواست کمک فوری
  • مقام آمریکایی ضد ایران زمین خورد و مرد!
  • تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد
  • سناتور ضدایرانی در ۸۲ سالگی درگذشت
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • برآوردها از ترکیب فعلی مجلس دوازدهم مثبت است
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس، وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی هستند + فیلم
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی محسوب می‌شوند + فیلم
  • دختران جوان ایران در جایگاه دهم آسیا