Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مربی فوتبال اصفهان درباره پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل بحرین گفت: تیم ملی بازی منطقی را به نمایش گذاشت و به بحرینی‌ها اجازه اتلاف وقت و به حاشیه کشاندن بازی را نداد. - اخبار استانها -

عباس سروری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با تبریک پیروزی شیرین تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل بحرین اظهار داشت: تیم ملی بازی خوبی انجام داد و شیوه بازی تیم به نحوی بود که به بحرینی‌ها اجازه اتلاف وقت و کشاندن بازی به مسائل حاشیه‌ای را نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازیکنان تیم ملی در نیمه نخست بازی با پاسکاری‌های مداوم و نمایش یک بازی باحوصله، بحرینی‌ها را خسته کردند و موفق شدند در نیمه دوم روی فرارهای آزمون به گل برسند. تیم ملی ایران دارای پتانسیل بالایی است و تنها هماهنگ کردن بازیکنان اهمیت دارد.

مربی فوتبال اصفهان درباره نقاط ضعف و قوت تیم ملی افزود: شجاع خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان در دفاع وسط هنوز آن هماهنگی لازم را نداشتند و همین ناهماهنگی به بحرین اجازه خلق چند موقعیت حساس را داد که خوشبختانه مشکل‌ساز نشد. از طرفی تعویض‌های اسکوچیچ خوب بود و توانست نقاط قوت بحرین را ببندد و جریان بازی را به نفع ما تغییر دهد.

سروری درباره روند تیم ملی در 2 بازی آینده به خصوص بازی با عراق، گفت: پتانسیل تیم ملی بسیار بالا است و بیشتر بازیکنان فعلی تیم از تجربه بین‌المللی خوبی برخوردار هستند؛ به طور مثال آزمون و طارمی تجربه حضور در لیگ قهرمانان را دارند. متأسفانه گاهی اوقات بازیکنان طی اتفاقاتی دچار شخصیتی می‌شوند که این شخصیت به شکل بازی آنها غالب خواهد شد؛ اگر بازیکنان ما خودشان را از قبل پیروز نبینند و بازی با عراق را مثل یک فینال ببینند، قطعاً پیروز خواهیم شد. تیم ما در حالت عادی نیز توانایی شکست عراق را دارد و اگر بازیکنان ما بازی عادی خودشان را هم انجام دهند، می‌توانیم پیروز شویم.

عزیزی خادم: تاریخی‌ترین و سرنوشت‌سازترین پیروزی تیم ملی رقم خورد/ یکی از همدل‌ترین تیم‌های تاریخ را در اختیار داریمانتخابی جام جهانی 2022| تغییر سرنوشت تیم ملی و طلسم‌شکنی در شب درخشان سردار و طارمی/ زخمِ کاری روی صورت گربه سیاه + جدولاعلام ترکیب تیم ملی ایران برای مصاف با بحرین

وی ادامه داد: به نظر من عراق نسبت به سال‌های گذشته شرایط خوبی ندارد، بیشتر بازیکنان عراق عضو تیم پلیس این کشور هستند و در بازی‌های لیگ قهرمانان شرایط خوبی نداشتند. روی کاغذ از نظر کیفیت بازیکن، شرایط آمادگی و نوع فوتبال تیم‌ها همه چیز به نفع ایران است، اما چیزی که در زمین رخ می‌دهد متفاوت است. همان‌‌طور که گفتم خواست و اراده بازیکنان در شرایط بازی بسیار موثر است و باید با تمام توان جنگید.

مربی فوتبال اصفهان خاطرنشان کرد: بحرین هم مانند عراق همیشه ما را آزار داده است اما بچه‌ها بازی منطقی و باحوصله‌ای را به نمایش گذاشتند و اگر ملی‌پوشان مقابل عراق نیز به همین شکل ظاهر شوند موفق خواهند بود. عراق همیشه یک تیم خشن و در عین حال تکنیکی بوده و تکیه زیادی بر توانایی فردی بازیکنانش دارد. عراق هیچ‌گاه نتوانسته ما را آزار دهد، مگر در بازی‌های که خود ایران خوب نبوده است.

سروری در پایان گفت: به اعتقاد من تیم ملی ایران پتانسیل و استحقاق صعود به جام جهانی را دارد و می‌تواند به این رقابت‌ها صعود کند.

انتهای پیام/170/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد

تیم فوتسال افغانستان در آخرین بازی از بازی های مرحله گروهی جام ملت های فوتسال آسیا در برابر بحرین به پیروزی رسید.

تیم فوتسال افغانستان با پیروزی ۳ بر ۲ برابر بحرین و باخت کویت در برابر ایران به مرحله حذفی این تورنمنت صعود کرد.

در مرحله حذفی افغانستان باید به مصاف قزاقستان برود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه