Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان گلستان بر حل مشکلات زیست محیطی واحد‌های تولیدی تاکید کرد و گفت: لازمه رسیدن به توسعه پایدار توجه به محیط زیست است. خبرگزاری میزان - هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان در دیدار با مدیرکل محیط زیست استان گلستان بر حل مشکلات زیست محیطی واحد‌های تولیدی تاکید کرد و گفت: لازمه رسیدن به توسعه پایدار توجه به محیط زیست است و امیدواریم با کمک کارشناسان این مجموعه برای رفع مشکلات زیست محیطی واحد‌های تولیدی تعطیل یا در آستانه تعطیلی چاره اندیشی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری استان گلستان از نگاه حمایتی دستگاه قضایی به محیط زیست گفت و افزود: اختصاص دادگاه‌های تخصصی برای پرونده‌های زیست محیطی، تعیین کارگروه ویژه مبارزه با زمین خواری، شتاب بخشی به روند صدور اسناد اراضی ملی از جمله تلاش‌های دادگستری استان گلستان برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از دست اندازی به میراث طبیعی استان گلستان است.   بیشتر بخوانید: حمایت دستگاه قضایی از بانک‌هایی که در اقتصاد سالم نقش آفرین هستند مدیرکل محیط زیست استان گلستان نیز در این نشست برنامه‌های این سازمان برای حفظ محیط زیست را تشریح کرد و از امضاء تفاهم نامه با بسیج برای پیشگیری از آتش سوزی جنگل‌ها و کمک به مهار به موقع آتش خبر داد.

کنعانی گفت: برای توانمند سازی ساکنان حاشیه پارک ملی گلستان و مشارکت آنان در حفظ این ذخیرگاه ارزشمند هم طرح مشترکی را به زودی با اداره کل میراث فرهنگی آغاز می‌کنیم که در قالب آن روستاییان با تولید دست ساخته‌های خود و عرضه آن در غرفه‌ای که در پارک ملی در اختیار انان قرار داده می‌شود، علاوه بر کسب درآمد به حفظ پارک هم کمک می‌کنند.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری گلستان اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری گلستان اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید دادگستری استان گلستان رئیس کل دادگستری محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،  رئیس کل دادگستری استان قم در این مراسم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

حجت الاسلام مظفری افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

دیگر خبرها

  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • تاکید بر لزوم استفاده کمتر از پلاستیک
  • طرح‌های صنعتی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد