Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@18:58:55 GMT

افزایش شمار تخت های بیمارستان‌ خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۴۴۰۴

افزایش شمار تخت های بیمارستان‌ خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد قاسم بیانی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، اظهار کرد: با افزایش بیماران کرونا شمار تخت‌های بیمارستان‌های استان در سال ۹۹ به یک هزار و ۴۳۱ تخت افزایش یافت.

وی گفت: در سال ۹۸ در بیمارستان‌های استان یک هزار و ۴۰۳ تخت و در سال ۹۷ یک هزار و ۲۹۱ تخت وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال گذشته تعداد تخت‌های ویژه فعال در استان به  ۱۳۳ تخت رسید و این در حالی است که در سال ۹۸ تعداد ۱۰۳ تخت  و در سال ۹۷ تعداد ۹۳ تخت ویژه فعال در استان وجود داشت.

گفتنی است که بیشترین افزایش تخت به ترتیب مربوط به بیمارستان امام علی (ع)، بیمارستان جوادالائمه جاجرم و بیمارستان امام حسن (ع) بوده که این افزایش تخت مربوط به افزایش تعداد بیماران در دوره همه‌گیری کرونا  و افتتاح بخش‌های جدید در بیمارستان‌ها است.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی درمان خراسان شمالی بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۷.۶ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان رضوی در سال گذشته

حسن رستمی با اعلام این خبر، اظهار کرد: خراسان رضوی یکی از استان‌های برتر کشور در تولید تخم مرغ است و مازاد تولید این محصول را به استان‌های دیگر صادر میکند.

وی بیان کرد: در سال گذشته ۱۴۰ هزار تن تخم مرغ در استان تولید شده است که در مقایسه با سال قبل از آن که ۱۳۰ هزار تن تولید این محصول ثبت شده است، شاهد افزایش خوبی هستیم.

مدیر طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اظهار کرد:در حال حاضر ۲۵۵ واحد فعال مرغ تخم گذار باظرفیت ۹ میلیون و۲۰۰ قطعه در استان فعالیت دارند و از حیث واحد‌های فعال و میزان تولید دارنده رتبه دوم هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • طرح نظارتی بازار نورزو و رمضان در خراسان شمالی به پایان رسید
  • تعداد مراکز ترک اعتیاد در خراسان شمالی به ۱۲۷ مرکز می‌رسد
  • شمار ولادت‌ها در خراسان شمالی بالاتر از میانگین کشوری
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • ۹ طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • افزایش ۷.۶ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان رضوی در سال گذشته
  • افزایش تولید تخم مرغ در خراسان رضوی در سال گذشته
  • بهره‌برداری از معدن تاش تعیین تکلیف شود
  • گردشگری سلامت در خراسان‌شمالی؛ از رویا تا واقعیت