Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفر اول وزن ۹۷ کیلوگرم جام زیلکوفسکی لهستان بعد از اول شدن در جام زیلکوفسکی گفت: جام زیلکوفسکی به نوعی انتخابی المپیک بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین محمدیان که یکی از سه کشتی‌گیر اعزامی ایران در وزن 97 کیلوگرم به جام بین‌المللی زیلکوفسکی لهستان بود، بعد از اول شدن در این رقابت‌ها گفت: خدا را شکر در مسابقات رنکینگ لهستان توانستم مقام اول را کسب کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من بعد از سه کشتی به فینال رسیدم و در فینال هم با علی شعبانی نماینده کشورم کشتی گرفتم.

وی در مورد حریفانش در لهستان خاطر نشان کرد: در دور اول کشتی‌گیر آمریکایی را با امتیاز عالی شکست دادم. کشتی دومم با حریف قزاقستانی بود و در نیمه نهایی با علیرضا کریمی هموطنم مبارزه کردم و با شکست او به فینال رسیدم. خوشبختانه حریفم در فینال را هم بردم و در این رقابت‌ها اول شدم.

محمدیان ادامه داد: در وزن 97 کیلوگرم ما سه نماینده داشتیم. من، علیرضا کریمی و علی شعبانی به لهستان رفتیم و به نوعی این رقابت‌ها انتخابی المپیک محسوب می‌شد.

فرزند عسکری محمدیان دارنده سه مدال نقره المپیک و جهان در خاتمه نیز گفت: از پدر و مادرم که هر چه دارم از دعای خیر آنهاست تشکر می‌کنم. همچنین نهایت تشکر را مربیان عزیزم و همه مردم دارم.

انتهای پیام/

 


 

منبع: دانا

کلیدواژه: جام زیلکوفسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۴۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید + فیلم

محمدرضا رستمی فرنگی کار وزن ۷۲ کیلوگرم کشورمان در دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا با نتیجه ۹ بر ۵ مقابل شینگو هارادا از ژاپن شکست خورد و از رسیدن به مدال طلا بازماند.

او پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

او در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر عادیلخان ساتایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت انتخابی المپیک
  • قایق دو نفره کانوی مردان ایران به سهمیه المپیک نرسید
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید + فیلم
  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ اسماعیلی طلایی شد+ فیلم
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید