Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه اخیر مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی بر مشارکت حداکثری نخبگان علمی سراسر کشور در انتخابات تاکید شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، ششمین نشست مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی  با موضوع دانشگاهیان و انتخابات در دانشگاه صنعتی امیرکبیر  برگزار شد.

 این نشست که با حضور  دویست عضو هیئت علمی از دانشگاههای مختلف کشور  به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای نشست علیرضا رهایی، عضو هیئت علمی  دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر نسبت به ارائه تاریخچه کوتاهی از فعالیتهای مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی بیاناتی ارائه نموده و درخصوص نقدهای وارده بر عملکرد دولت مستقر و با آمارهای دقیقی از آسیب های فراوانی که به زیرساختهای عمرانی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی کشور به دلیل اعتماد و اتکا بر توان خارجی به جای اعتماد بر نیروهای جوان و مخلص انقلابی بوجود آمده است، ارائه دیدگاه کرد.

توصیه انتخاباتی آیت الله بهجت(ره)/ نامزد منتخب ریاست جمهوری باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟بیانیه نمایندگان اقلیت‌های مذهبی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخاباتدعوت تشکل های جامعه کارگری و کارفرمایی برای حضور پرشور در انتخابات 1400

رهایی همچنین به ضرورت حضور و استفاده از توان و تخصص نیروهای متخصص دانشگاهی در تصمیم گیریهای کلان کشور تاکید نموده و با مقایسه آمارهای موجود در کشورهای منطقه، بر ضرورت این همکاری تاکید نمود.

سپس  خانم علم الهدی، دانشیار دانشگاه شهید بهشتی؛ به عنوان میهمان ویژه نشست هم اندیشی مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی در جایگاه حاضر و  سخنانی ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران انتخابات ریاست جمهوری 1400 دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران انتخابات ریاست جمهوری 1400 مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه صبح روز دوشنبه (۳ اردیبهشت) در نشست هم اندیشی با اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد استان که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد؛ عنوان کرد: مجموعه مدیریتی ارشد استان تاکنون نشست‌های هم اندیشی متعددی با جامعه دانشگاهیان برگزار و از آنان دعوت به همکاری عملیاتی کرده و بسیار مشتاق و منتظر هستیم که این‌ همراهی و همدلی از سوی دانشگاه بیشتر و وارد مراحل اجرایی شود.

وی افزود: دانشگاه آزاد این ظرفیت و توانمندی را دارد که بسیار بیشتر از شرایط فعلی در استان کرمانشاه نقش آفرینی کند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: ما در مجموعه استان بسیار مشتاق هستیم که دانشگاه آزاد با توجه به توانمندی های علمی به ارائه ایده‌ها و راهکارهای کارشناسی و تحول آفرین برای حل مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف اعم تورم، آسیب‌های اجتماعی، گردشگری، راه اندازی صنایع راکد و نیمه فعال، اربعین، مرزها و ایجاد زنجیره های ارزش در حوزه‌های مختلف کمک کند.

وی با استقبال از طرح های سرمایه گذاری‌ دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های مختلف، عنوان کرد: اراضی مجموعه دانشگاه آزاد در محدوده "عین‌الکش" یک ظرفیت بسیار مناسب برای ایجاد یک نیروگاه خورشیدی است و در نشست کاری که به تازگی با ایدرو برگزار شد، این مجموعه برای اجرای طرح‌های مرتبط با حوزه انرژی پاک اعلام آمادگی کرده است و باید از این فرصت استفاده کنیم.

صحرایی تصریح کرد: دولت مردمی هم کاملا حامی طرح های حوزه انرژی خورشیدی و یا کشاورزی است و منتظر ارائه طرح‌های کارشناسی دانشگاه در کارگروه های مربوطه هستیم.

در این نشست افشین غنی‌زاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و اعضای هیات رئیسه این دانشگاه ضمن ارائه گزارش‌ و بیان خلاصه‌ای از وضعیت دانشگاه و فعالیت‌های آن به طرح پیشنهادات و مشکلات خود پرداختند.

در پایان این نشست، حکم عضویت استاندار کرمانشاه در هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه به وی تقدیم شد.

انتهای خبر/

کد خبر: 1228112 برچسب‌ها کرمانشاه دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی
  • امیر سیاری: بدون حضور دانشگاهیان و جهادیان نمی‌توانستیم «موشک تاو» بسازیم
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است