Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@11:46:40 GMT

میراث دار جانمایی های غلط برای صنایع هستیم!

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۴۸۹۷

میراث دار جانمایی های غلط برای صنایع هستیم!

ایلام- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: میراث دار جانمایی های غلط برای صنایع هستیم.

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا ابدالی در نشست خبری با جمعی از رسانه های ایلام اظهار داشت: استان ایلام میراث دار جا نمای های غلط صنایع در سنوات گذشته است که این کار را برای محیط زیست سخت و مشکل کرده است.

ابدالی افزود: استان ایلام با داشتن ۶۵۰ هزار هکتار جنگل دانه زار سرزمینی بکر و و دارایی تنوع زیست محیطی برای دوستداران محیط زیست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه استان ایلام خواستگاه افعی دم عنکبوتی است، بیان داشت: سند آمایش سرزمینی در کشور ما دیر آماده شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام با بیان اینکه با هیچ یک از صنایع آلاینده در استان مماشات نشده است، یادآور شد: با پرداخت ۳۵ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای فیلتراسیون در کارخانه سیمان ایلام مشکل آلودگی این کارخانه بزودی رفع می گردد.

ابدالی با اشاره به اینکه منطقه حفاظت شده کولگ در شهرستان مهران غنی ترین تنوع زیست محیطی در غرب کشور را دارد، خاطر نشان ساخت: موزه تاریخ طبیعی استان ایلام تکمیل شده است.

وی گفت سایت گوزن زرد ایرانی موفق ترین سایت در کشور است که ۸۰۰ میلیون تومان برای این سایت هزینه شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام تنش آبی در مناطق شمالی قلارنگ و مانشت نسبت به حوز جنوبی استان بیشتر دانست و عنوان کرد: با ساخت آبشخور ها با هزینه اعتبار ۱۲۰ میلیون تومانی سعی شده که این تنش برطرف شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حفاظت محیط زیست استان ایلام نشست خبری با اصحاب رسانه محیط زیست استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد خبر داد و گفت: حضور پلنگ در آن منطقه جای نگرانی ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، نقی میرزاکریمی در پی انتشار تصویر پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد گفت: حضور پلنگ در آن محدوده طبیعی است و کوهستان و طبیعت اطراف روستاهای مشهد، کلاک و رودافشان یکی از بهترین زیستگاه‌های این گونه است.

وی اظهار داشت: پلنگ‌ها اغلب شب‌گرد و شب شکار بوده و بسیار پنهان کار و انسان گریزند و خطری مردم را تهدید نمی‌کند و جای نگرانی نیست.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده حیوانات وحشی به خصوص گربه سانان بزرگ جثه به آنها نزدیک نشوند و سریعاً موضوع را بلافاصله از طریق شماره ۰۹۹۲۱۰۰۱۵۴۰ به یگان حفاظت این اداره اطلاع دهند.

کد خبر 747635

دیگر خبرها

  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • زباله‌های پلاستیکی نفس ایلام را بند آورده اند
  • روزانه ۲۳ تن زباله های پلاستیکی در ایلام تولید می شود
  • مراسم روز جهانی زمین پاک در چالدران
  • کشف یک قلاده شیر از خانه یک متخلف در ساری
  • پاکسازی محیط زیست از زباله در سربیشه