Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - عضو شورای وحدت استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آقایان سیاست را با فریب‌کاری اشتباه گرفته‌اند، گفت: دولت جوان "احساس مسئولیت" دارد. - اخبار استانها -

مراد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  شهرکرداظهار داشت: با توجه به اینکه نوع حکومت ما «جمهوری اسلامی» ازجنس «مردم سالاری دینی» است، لذا خود مردم سرنوشت کشور را رقم می‌زنند و مسئولان کشور را خودشان انتخاب می‌کنند که این امر بیانگر اهمیت انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: اگر هر شهروند ایرانی در انتخابات شرکت نکند طبعاً در تعیین سرنوشت خود کوتاهی کرده بنابراین به دلیل اهمیت انتخابات و تاثیر آن بر آینده کشور، همگان وظیفه دارند در انتخابات شرکت کنند و به یک کاندیدای کاربلد، کارآمد، کاردرست و دغدغه‌مند رای دهند.

دبیر حزب موتلفه چهارمحال و بختیاری با اشاره به راه‌های تشخیص فرد اصلح برای انتخابات، گفت: تمام افرادی که نامزد شده‌اند دارای کارنامه و پیشینه عملکرد می‌باشند که قابل بررسی و ارزیابی است، کسانی که در ایام تبلیغات کارنامه خود را به مردم ارائه می‌دهند و مردم نیز درگذشته شاهد خدمات مفید و موثر آنها بوده‌اند، می‌توانند درافکار عمومی ثابت کنند که اگر سخنی می‌گویند و شعاری می‌دهند قابلیت اجرایی دارد چون در عمل نیز خود را نشان داده‌اند.

عضو شورای وحدت استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همان طور که گفته شد، سرنوشت کشور را آرای مردم رقم می‌زند پس اگر رای دهندگان مبتنی براحساسات و از روی عدم شناخت عمل کنند نتیجه آن چهار تا هشت سال دیگر زیان آوری وخسارت به مردم است، بنابراین باید کاندیدای مورد نظر را به خوبی شناسایی و انتخاب کرد، اگر هر فرد در رای خود دقت کند و برای همان یک رای اهمیت قائل شود می‌تواند منجر به تحول و پیشرفت در کشور شود. به قول معروف «قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود».

کاظمی با اشاره به تورم، گرانی‌های افسارگسیخته و برخی کمبودها، اظهار داشت: مردم نباید برای تهیه مرغ و ابتدایی ترین نیازهای خود در صف بایستند ولی باید اذعان کنیم که چنین صحنه‌های تاسف باری حاصل رای دادن از سر بی‌دقتی و بعضاً لجاجت ورزی خودمان بوده است اگر به فرد شایسته‌ای رای دهیم که دغدغه‌مند، دلسوز و توانمند باشد، اینگونه اتفاقات نخواهد افتاد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان با اشاره به ویژگی‌های فرد اصلح، بیان داشت: فرد اصلح دارای برنامه، گفتمان، توان مدیریتی، صداقت، تعهد و تدبیر است و باید قابل اعتماد و اهل عمل شناخته شود. هم وطنان عزیز هم باید قبل از رای دادن، سابقه کاری کاندیدا را بررسی کنند و مطمئن شوند که اهل فریب کاری نیست و بی‌جهت وعده نمی‌دهد.

عضو شورای وحدت استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تشکیل دولت جوان، عنوان داشت: منظور از دولت جوان، الزاماً روی کار آمدن یک رئیس جمهور کم سن و سال نیست، اگرچه این هم موثر است ولی باید بپذیریم که اولاً برای بالاترین مقام اجرایی کشور سن 60 سال و 65 سال زیاد نیست و جوان قلمداد می‌گردد. ثانیاً ممکن است یک رئیس جمهور ظاهراً جوان نباشد اما علاوه برچابکی، جوانگرا بوده و تفکر او استفاده از ظرفیت جوانان باشد و بالعکس رئیس جمهور دیگری به لحاظ سنی جوان بوده ولی جوانان را باور نداشته باشد.

کاظمی افزود: آنچه که اهمیت دارد نگرش وعملکرد رئیس جمهور نسبت به جوانان در به کار گیری و حمایت از آنان است که یک دولت را پیر یا جوان معرفی می‌کند. ‌

عضو شورای وحدت استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اهمیت نقش نخبگان و فرهیختگان در انتخاب اصلح و هدایت مردم به این سمت، اظهار داشت: کسانی که در جامعه تاثیرگذار هستند و فرهنگ سازی و مهندسی افکار عمومی را به عهده دارند می‌توانند مستقیم یا غیرمستقیم ازطریق رسانه ها با زبانی ساده، مفید و مختصر مردم را نسبت به اهمیت رای خود آگاه کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بیان داشت: براساس جمله معروف شهید مدرس که «سیاست ما عین دیانت ماست و... » اگرسیاست به معنای واقعی کلمه باشد طبعاً در امور دینی، امور اجتماعی و اقتصادی دخیل است و تاثیر متقابل دارد. با این نوع سیاست می‌توان جامعه را از نظر مذهبی، اقتصادی، معیشتی و ... به بهترین شکل اداره کرد.

واکنش مطیعی به مناظرات انتخاباتی/ "فرهنگ" هنوز مظلوم‌ترین مقوله کشورمان استعدم مشارکت در انتخابات راه گلایه و نارضایتی از عملکرد برخی مدیران نیستروحانی: باید مردم را به‌صورت واقعی به انتخابات دعوت کنیم

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از افراد سیاست را با فریب‌کاری و سیاست بازی اشتباه گرفتند. مثلاً این موضع‌گیری که کشور یا اقتصاد را نمی‌توان با بگیر و ببند و دادگاه اداره کرد یا اگر فلان گروه مسئول اجرایی شود در پیاده روها دیوار می کشند، یک عوام فریبی یا سیاسی کاری بیش نیست که مردم نیز کم و بیش با این عبارات آشنا هستند مع‌الوصف باید مراقب باشند که دیگر فریب نخورند، مومن نباید از یک سوراخ دو بار گزیده شود.

انتهای پیام/7540/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری دبیر حزب موتلفه رئیس جمهور دولت جوان فریب کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد

به گزارش خبرآنلاین ،محمد کاظم منزوی افزود: برقراری یک پرواز از استانی به استان دیگر پیگیری‌های زیادی می‌طلبد.

وی در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیر برقراری سه پرواز شامل شهرکرد - عسلویه و شهرکرد - مشهد و بالعکس و حداقل یک پرواز به خارج از کشور(عتبات عالیات و عمره) مورد نظر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: براساس آخرین پیگیری‌های انجام شده تاکنون پرواز شهرکرد - عسلویه و بالعکس از فرودگاه شهرکرد برقرار شده است.

وی با تاکید براینکه استقبال مردم از برقراری این پرواز می‌تواند موجب ادامه پرواز شهرکرد - عسلویه باشد افزود: نباید به دلیل استقبال نکردن مردم این پرواز (شهرکرد - عسلویه ) غیراقتصادی تلقی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده و در راستای پاسخ به درخواست قشر زحمت کش استان و با حمایت و پیگیری استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پرواز شهرکرد - عسلویه و بالعکس از روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه از فرودگاه شهرکرد از سر گرفته می‌شود.

خدایار باقری هارونی افزود: در این ارتباط ساعت ورود پرواز شهرکرد - عسلویه ۹:۱۵ و ساعت خروج آن نیز ۹:۴۵ است.

وی اظهار داشت: پرواز شهرکرد - عسلویه به وسیله یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان از فرودگاه شهرکرد انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: امید می‌رود با استقبال خوب مردم زمینه افزایش پروازهای بعدی از فرودگاه شهرکرد مهیا شود.

باقری هارونی شرکت‌های هواپیمایی فعال در چهارمحال و بختیاری را شامل آسمان و ماهان عنوان کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898908

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری