Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@15:24:03 GMT

اسامی نامزدهای انتخابات ششمین دوره شورای شهر کرمان

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۵۱۴۶

اسامی نامزدهای انتخابات ششمین دوره شورای شهر کرمان

فرماندار کرمان گفت: اسامی کامل نامزدهای انتخابات شهرهای کرمان شامل ۱۹۰ داوطلب، شهر اختیار آباد ۱۸ نفر، شهر اندوهجرد ۱۱ نفر، شهر باغین ۱۸ نفر، جوپار ۲۰ نفر، چترود ۱۱ نفر، راین ۲۳ نفر، زنگی آباد هفت نفر، شهداد ۱۱ نفر، کاظم آباد ۹ نفر، گلباف ۱۴ نفر، شهر ماهان ۲۴ نفر و محی آباد هفت نفر است.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان در این اطلاعیه، هیأت اجرایی شهرستان مستقر در فرمانداری کرمان در اجرای ماده ۵۴ قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور از تاریخ انتشار این آگهی تا  ۲ روز پس از اعلام نتیجه اخذرأی، آماده دریافت شکایات انتخاباتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی بابایی افزود: شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که به استناد تبصره یک ذیل ماده ۷۰ آیین نامه اجرایی، مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، نشانی محل کار یا سکونت شاکی یا شاکیان را داشته باشاند.

برای دیدن لیست فهرست اسامی داوطلبان نامزدهای شوراهای شهرستان کرمان روی «لینک» کلیک کنید.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 انتخابات شورای شهر انتخابات 1400 شورای شهر کرمان انتخابات شورای شهر 1400 انتخابات شورای شهر کرمان انتخابات ششمین دوره شورای شهر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد

 با اتمام داوری آثار از بین ۵۰۰ اثر ارسالی از استان‌های مختلف کشور به دبیرخانه این دوره از جشنواره ملی راوی خورشید اسامی برندگان این دوره به شرح ذیل اعلام شد: 

 در بخش ویژه  اثر فائزه نخعی به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد. 

 احمد صیفوری،  مهدی امین زاده  و مهلا جنابی  به ترتیب رتبه های اول تا سوم این دوره از جشنواره ملی راوی خورشید را به دست آوردند. 

بیشتر بخوانید: 

جشنواره ملی راوی خورشید برگزار می شود 

 در این دوره از جشنواره  آثار طا‌ها مختارآبادی، فاطمه محمدی از قم ، معصومه یحیی زاده، ساجده حاج حسینی از نوق و محمدرضانقی ماهانی به عنوان آثار قابل تقدیر معرفی شدند. 

اولین جشنواره ملی راوی خورشید، همزمان با چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به همت معاونت فضای مجازی صدا و سیمای کرمان با هدف روایتگری از گوشه و کنار این حماسه مردمی در بخش های مستند و عکاسی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اسامی برندگان روز شانزدهم مسابقه زندگی با آیه ها در کرمان
  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • تحلیل بادامچیان از علت رای نیاوردن باهنر و نوبخت
  • انتخابات شهرداری استانبول / رقابت میان نامزدهای حزب حاکم و مخالف / رای تعیین کننده کردها
  • بادامچیان: مجلس دوازدهم یک مجلس پرهیاهو خواهد بود /ائتلاف شانا و پایداری در مرحله دوم تاثیری در انتخابات ندارد
  • انتخابات آمریکا موجب رای متفاوت این کشور به قطعنامه شد/ آتش بس فوری در غزه انجام نخواهد شد
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی
  • اسامی برندگان روز سیزدهم مسابقه زندگی با آیه ها در کرمان اعلام شد
  • اسرائیل از دست آمریکا شاکی شد | اولین واکنش حماس و اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت