Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@03:32:11 GMT

کشف ۳ هزار دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز در بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۵۲۷۱

کشف ۳ هزار دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز در بوشهر

سخنگوی صنعت برق گفت: در اوج گرمای شدید بوشهر، ۹۶ دستگاه استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال کشف و جمع آوری شدند که با این تعداد، در یک هفته گذشته بیش از ۳ هزار دستگاه ماینر استخراج غیرمجاز رمز ارز، شناسایی و جمع آوری شد.

به گزارش ایمنا به نقل از وزارت نیرو، مصطفی رجبی مشهدی، اظهار کرد: این ۹۶ دستگاه ماینر که با استفاده از برق غیرمجاز در حال استخراج رمز ارز بودند، پس از دریافت گزارش‌های مردمی کشف و جمع‌آوری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برق مصرفی این مراکز به اندازه مصرف بیش از یکهزار خانوار در منطقه معتدل است.

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: جای این پرسش باقی است در منطقه‌ای که هوا بسیار گرم و به خرما پزان مشهور است، فعالیت این دستگاه‌ها چه توجیهی جز سو استفاده از حقوق سایر مشترکان دارد.

رجبی مشهدی ادامه داد: اگر برق این مراکز قطع نمی‌شد، بیش از صد خانوار بوشهری باید گرما را در خاموشی سپری می‌کردند.

وی در عین حال از همه هموطنان خواست تا در صورت مشاهده افراد یا مراکزی که به صورت غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز یا هر فعالیت دیگری استفاده می‌کنند، موارد را از طریق سایت سمات به آدرس https://www.tavanir.org.ir/samaat/pages/cryptocurrency.php به اطلاع صنعت برق برسانند و از پاداش معرفی و همکاری نیز بهره مند شوند.

کد خبر 499510

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قطعی برق برنامه قطعی برق جدول قطعی برق علت قطعی برق قطعی برق امروز علت قطعی برق چیست برنامه قطعی برق اصفهان قطعی برق اصفهان قطعی برق تهران استخراج رمز ارز استخراج رمزارز استخراج رمز ارزها استخراج رمز ارز چیست دستگاه های استخراج رمز ارز مراکز مجاز استخراج رمز ارز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، وحید زاهد منش گفت: پرونده کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز به ارزش یک میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی شد.
رئیس شعبه سوم تعزیرات حکومتی شیراز افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط موتورسیکلت کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
زاهد منش گفت: ماموران یگان امداد هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، گزارش این تخلف را کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی فارس ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • میانگین اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کشور ۵۱ درصد است
  • برخورد بازدارنده دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • کشف و ضبط ۱۱۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز در باخرز
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • توقیف ۵۴ دستگاه خودرو انتقال پسماند غیر مجاز | کشف ۲۰۰ تن پسماند از زباله گردها
  • سرمایه‌گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمز دارایی حمایت می‌شوند
  • مسائل ازدواج آسان و فرزندآوری در استان بوشهر احصا شود