Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: طی سال تحصیلی 1400-1399 بیش از 800 دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند این استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد با اشاره به شیوع ویروس کرونا و گسترش آموزش مدارس در بستر اینترنت، افزود: با مشارکت خیران و منابع کمیته امداد بیش از 800 دستگاه تبلت بین دانش آموزان تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه حدود 12 هزار و 300 دانش‌آموز نیازمند استان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی هستند، خاطرنشان کرد: برای این تبلت ها بیش از دو میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اضافه کرد: باهدف بهره‌مندی دانش آموزان کم‌بضاعت تحت حمایت این نهاد از آموزش مجازی با همکاری خیرین، این تبلت‌ها خریداری و در اختیار فرزندان مددجو قرارگرفته است.

الهی راد تصریح کرد: این تبلت ها با اولویت خانوار با سه دانش‌آموز به بالا و دانش آموزان کنکوری زیرپوشش کمیته امداد توزیع‌شده است.

وی ضمن تأکید بر ارتقای شاخص‌های آموزشی برای مقابله با فقر، گفت: تهیه تجهیزات الکترونیکی آموزشی از ترک تحصیل دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد جلوگیری می‌کند.

الهی راد با اشاره به نیازسنجی صورت گرفته از دانش آموزان نیازمند گفت: حدود دو هزار دانش‌آموز محروم تحت حمایت این نهاد نیازمند گوشی هوشمند بودند که 800 مورد آن تهیه و بین آنان توزیع شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانش آموزان کمیته امداد تبلت توزیع کمیته امداد خراسان شمالی تحت حمایت این نهاد دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سعید مولایی سرپرست کمیته امداد امام خمینی  بستان آباد گفت: این جهیزیه ها شامل یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، لوازم آشپزخانه، گاز و جاروبرقی به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان بود که با کمک خیران شهرستان  جمع آوری و بین نوعروسان تحت پوشش این کمیته در این شهرستان اهداء شد.

وی افزود: شهرستان بستان آباد پیشرو در کار‌های خیر در استان است به طوری که در ماه مبارک رمضان امسال بسته های معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش توزیع شده است.

 

دیگر خبرها

  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد