Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@18:11:07 GMT

«دودکش» جای «زیرخاکی» را می گیرد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۵۵۷۰

«دودکش» جای «زیرخاکی» را می گیرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما، تصویربرداری سریال تلویزیونی «دودکش» از بهمن ۹۹ آغاز شد و اغلب سکانس‌های سریال در شمال شرقی تهران و منطقه بلوار ارتش تصویربرداری می‌شود. سریال «دودکش» برای اولین بار به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در ماه رمضان سال ۱۳۹۲ از شبکه یک سیما پخش شد و با توجه به مضمون کمدی و تکیه کلام‌های جذاب جزو آثار پرمخاطب سیما قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل دوم این سریال نیز قرار بود در ماه رمضان ۱۴۰۰ روی آنتن برود اما برای پخش در آن زمان آماده نشد.

هومن برق نورد، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، نگار عابدی، امیرحسین رستمی، الناز حبیبی، محمدرضا شیرخانلو و یاس نوروزی بازیگران فصل اول «دودکش» هستند که در فصل دوم نیز با تغییراتی به همراه بازیگران جدید حضور خواهند داشت. 

کد خبر 606405 برچسب‌ها تلویزیون سریال سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تلویزیون سریال سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سال است که رستوران‌های مشهد افزایش نرخ نداشته‌اند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اتحادیه صنف رستوران‌داران، چلوکباب، آشپزخانه و حلیم‌پزان مشهد گفت: نوروز امسال که با ماه رمضان نیز تقارن پیدا کرده بود و به دلیل احترام به ماه رمضان، ۵۰ درصد افت فروش داشتیم، چراکه معمولا در ماه رمضان پس از افطار کسی چلوکباب نمی‌خورد و معمولا مردم غذای فست‌فودی استفاده می‌کنند. پیش از ماه رمضان نیز تقریبا ۲۰ درصد کاهش فروش داشتیم.

حسن امیریان افزود: رستوران‌ها و آشپزخانه‌های مشهد افزایش نرخ نداشته‌اند. منتظر میزان افزایش حقوق کارگران و قیمت گوشت هستیم تا نرخ پیشنهادی خود را به انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کننده اعلام کنیم. پس از آن در صورت تایید، نرخ به سازمان صمت اعلام می‌شود و مجددا پس از تایید سازمان صمت نرخ‌های جدید به ما ابلاغ خواهد شد.

امیریان گفت: یک سال است که افزایش نرخ نداشته‌ایم، اما زمانی که گوشت ۳۰۰ هزار تومانی به کیلویی ۶۰۰ هزار تومان افزایش نرخ پیدا کرد، در بهمن ماه سال گذشته مابه‌التفاوت آن را در هر پرس غذا اعمال کردیم که تقریبا هر پرس غذا حدود ۱۰ هزار تومان افزایش نرخ پیدا کرد، اما برای افزایش نرخ باید میزان افزایش اجاره‌بها، افزایش حقوق کارگر و افزایش حامل‌های انرژی را محاسبه و برآورد کرد.

دیگر خبرها

  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • عکس زیرخاکی از مسعود روشن‌پژوه مجری محبوب دهه شصتی‌ها
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • یک سال است که رستوران‌های مشهد افزایش نرخ نداشته‌اند
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟
  • سریال‌های طنز همیشه حساسیت‌ برانگیز هستند/ ادامه «نون خ»؟ هنوز معلوم نیست