Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:36:30 GMT

تزریق میعانات گازی پارس جنوبی به میدان سروش

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۶۲۴۶

تزریق میعانات گازی پارس جنوبی به میدان سروش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت نفت فلات قاره، علیرضا زمردیان، مجری پروژه تزریق میعانات گازی میدان مشترک پارس جنوبی به میدان سروش گفت: پس از انجام مطالعات و بررسی‌های مقدماتی و تکمیلی این پروژه با راهبری مدیریت امور فنی و مشارکت پژوهشگاه صنعت نفت، همچنین تأیید کمیته مشاورین مدیریت مخازن شرکت ملی نفت ایران، اجرای بخش زودهنگام پروژه با قید فوریت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی مسئولان منطقه بهرگان و مدیریت مهندسی و ساختمان بخش زودهنگام آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه شامل بررسی راهکارهای مختلف فرستادن میعانات گازی به میدان سروش از طریق پایانه خلیج فارس، امکان‌سنجی راهکارهای عملیاتی هدایت میعانات گازی به فرآیند تولید سکوی سروش و بررسی مخاطره‌های کار با میعانات گازی، شناسایی ریسک‌های عملیات و ارزیابی آنها به‌ویژه در پایانه خلیج فارس به‌منظور اصلاح سیستم ایمنی و ارتقای وسایل و تجهیزات مورد نیاز بود.

شرایط همه‌گیری ویروس کرونا و الزام به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با توجه به حضور نفرات در سکوی سروش به‌منظور اجرای این پروژه ملی، دشواری‌های این عملیات را دوچندان کرده بود که خوشبختانه با برنامه‌ریزی درست و اجرای راهکارهای اصولی از شیوع بیماری در کل زمان اجرای پروژه جلوگیری شد.

به گفته وی، عملیات تزریق میعانات گازی به چاه‌های منتخب سروش آغاز شده و پایش مستمر شرایط مخزن در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 5231095

منبع: مهر

کلیدواژه: تولید نفت میدان نفتی سروش شرکت نفت فلات قاره میعانات گازی بانک مرکزی ایران طرح ملی مسکن شاخص کل بورس وزارت راه و شهرسازی بازار سرمایه قیمت دلار انتخابات 1400 بورس تهران کشاورزی قیمت نفت استقلال بانک مرکزی روسیه تولید نفت کریدور شمال جنوب میعانات گازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی تأسیسات گردشگری، رقم ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در طول سال‌جاری برنامه ریزی صورت گرفته است. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، احمد حمزه‌زاده در حاشیه جلسه کمیته فنی طرح‌های سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری آذربایجان شرقی گفت: برای افتتاح تعداد 45 پروژه زیرساختی گردشگری در سال جاری با رقم 5 هزار و 500میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که تا به امروز دو هزار میلیارد تومان در اجرای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی افزود: درصد مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری این پروژه‌ها 100 درصد پیش‌بینی شده که از چالش‌های مهم برای تحقق هدف افتتاح 45 پروژه زیرساختی استان، تأمین 400 میلیاردتومان تسهیلات بانکی است.

حمزه‌زاده گفت: همچنین افتتاح 3 پروژه‌ زیرساختی صنایع‌دستی با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و 300 میلیارد تومان در سال جاری در دستورکار قرار گرفته‌است که با بهره‌برداری این سه پروژه، حجم‌سرمایه‌گذاری در بخش زیرساختی گردشگری آذربایجان‌شرقی به رقم 6 هزار و 800 میلیارد تومان خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: تدوین بسته های سرمایه‌گذاری با صدور موافقت‌های اصولی برای 50 نقطه مستعد سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی درکنار افتتاح 45 پروژه زیرساختی گردشگری و 3 پروژه زیرساختی صنایع‌دستی برای یک هزار و پانصد نفر به‌صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • بزرگترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران