Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محسن رضایی میرقائد در گفتگوی انتخاباتی با مردم استان یزد که ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز /چهارشنبه/ از شبکه سیمای استانی یزد پخش شد افزود: اختیارات تصمیم گیریها را به استانها می دهیم و دوباره اقوام ایرانی را به میدان می آوریم.

وی با بیان اینکه دولت ما دولت پایان دادن به وعده های بی پشتوانه است تصریح کرد: استانداران را از مردم همان استان انتخاب می کنیم و اختیارات لازم را هم به او می دهیم، با آنها همفکری می کنیم و اجازه می دهیم خودشان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: تمام ایران را تبدیل به کارگاه بزرگ اقتصادی می کنیم به شرط اینکه جوانان و بانوان پای کار آیند.

رضایی اظهار داشت: باید دوباره استان ها و اقوام را به میدان بیاوریم و با ایجاد مناطق اقتصادی ،سپرده های اقتصادی هر استان را همانجا هزینه کنیم نه اینکه سپرده ها در تهران متمرکز و تبدیل به ارز  و به خارج برده شود.

این خبر در حال تکمیل شدن است.....

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری برای حجم مبادلات اقتصادی ایران و پاکستان

رئیس‌جمهوری گفت: افزایش سطح تبادلات اقتصادی و تجاری ایران و پاکستان در گام نخست ۱۰ میلیارد دلار هدف‌گذاری شده است.

‌به گزارش شانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رئیسی امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه) در نشست مطبوعاتی مشترک با شهباز شریف، نخستوزیر پاکستان ضمن قدردانی از میزبانی دولت این کشور از هیئت همراه جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: از طرف رهبری معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران به مردم پاکستان که همواره از اسلام، ارزش‌های اسلامی، مظلومان فلسطین و حق و عدالت دفاع کردند، سلام عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه روابط دو کشور ایران و پاکستان به صرف روابط همسایگی نیست، بلکه مبتنی بر رابطه تاریخی، تمدنی و اشتراکات عمیق اعتقادی و دینی است، افزود: آنچه دو ملت بزرگ ایران و پاکستان را پیوند داده، همین اشتراکات اعتقادی و دینی است و چنین پیوندهایی ناگسستنی است.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه تبادل ظرفیت‌های قابل توجه موجود در دو کشور به‌طور حتم سبب انتفاع ملت‌های ایران و پاکستان خواهد شد، افزود: در نشست هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور تصمیم گرفتیم ضمن به‌کارگیری این ظرفیت‌ها روابط ایران و پاکستان را در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، تجاری و فرهنگی در همه سطوح ارتقا بخشیم.

رئیسی گفت: ممکن است برخی تعمیق همکاری‌ها و روابط دو کشور را نپسندند، اما آنچه برای ما اهمیت دارد تداوم همکاری‌های دو کشور با هدف تأمین منافع دو ملت است. از این رو در نشست‌ هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان تصمیم گرفتیم برای ارتقای سطح همکاری‌های تجاری و اقتصادی در گام نخست مبادلات تجاری را ۱۰ میلیارد دلار افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران تحریم‌های ظالمانه را به فرصتی برای پیشرفت کشور تبدیل کرده‌ است، نسبت به انتقال تجربیات و تبادل ظرفیت‌ها در این زمینه با ملت پاکستان به‌ویژه در بخش‌های مختلف علم و فناوری، تکنولوژی، حمل‌ونقل و ترانزیت اعلام آمادگی کرد.

رئیس‌جمهوری در پایان ابراز امیدواری کرد این سفر نقطه عطفی در روابط ایران و پاکستان در همه زمینه‌ها باشد. ‌

جواد اوجی، وزیر نفت به همراه رئیس‌جمهوری عازم اسلام‌آباد شده است و پس از پایان سفر به پاکستان راهی سریلانکا می‌شود.

دیگر خبرها

  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • هدف‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری برای حجم مبادلات اقتصادی ایران و پاکستان