Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:25:28 GMT

رأی مردم حق‌الناس است

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۷۳۱۸

رأی مردم حق‌الناس است

به گزارش خبرنگار مهر، غفور قاسم‌پور ظهر چهارشنبه در جلسه تبیین بایدها و نبایدهای تبلیغاتی در جمع نامزدهای انتخابات ششمین دوره شوراها در دو شهر محمدشهر و ماهدشت کرج که با حضور دادستان عمومی و انقلاب استان البرز برگزار شد؛ با آرزوی موفقیت برای تمامی عزیزانی که به مرحله تبلیغات انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر راه یافته‌اند، اظهار کرد: انتخابات حیثیت وزارت کشور است، رأی مردم حق‌الناس است و به‌عنوان مجریان برگزاری انتخابات وکیل مدافع حقوق تک‌تک آرا قانونی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات پرشور روز ۲۸ خرداد ماه فراهم شده است، تصریح کرد: مجریان و ناظران بر فرآیند انتخابات روزهای پرکاری را طی می‌کنند و در همین جمع قول می‌دهیم که از آرا قانونی با قدرت تمام صیانت و حفاظت شود.

فرماندار کرج تصریح کرد: در آستانه آغاز تبلیغات نامزدها قرار داریم و به دلیل شرایط کرونایی که وجود دارد این جلسه را با محوریت تبیین بایدها و نبایدهای تبلیغاتی تشکیل دادیم تا حد ممکن از بروز تخلفات در تبلیغات پیشگیری شود.
وی خطاب به نامزدها تأکید کرد: اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و از تخریب رقبای خود خودداری کنند.
معاون استاندار سلامت مردم را امری مهم قلمداد و تصریح کرد: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت در کنار نگاه سلامت‌محور در انتخابات پیش رو مورد توجه است.
قاسم پور عدالت تبلیغاتی در ایام تبلیغات را نیز از دیگر برنامه‌های محوری ستاد انتخابات شهرستان کرج عنوان کرد و گفت: کمیته امحاء از شهرستان کرج در شهرهای اقماری نیروهای بی‌طرف خود را بکار گرفته‌اند و در ایام تبلیغات با هرگونه تخلف برخورد می‌شود.
فرماندار کرج همچنین تأکید کرد که نامزدها در هر منطقه شهری تنها می‌توانند یک ستاد تبلیغاتی داشته باشند.
وی بیان کرد: در شعب اخذ رأی نیز افراد توانمند به‌عنوان نمایندگان فرماندار کرج گزینش شده‌اند.
فرماندار کرج گفت: فعالیت تبلیغات انتخابات برای کلیه نامزدها یکسان است و ۸ روز قبل از روز اخذ رأی از ۲۰ خردادماه آغاز می‌شود و به مدت یک هفته خواهد بود.

قاسم پور تأکید کرد: استفاده از هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنان اعم از کاغذی، پارچه‌ای، مقوایی، فلزی و یا هر جنس دیگر با ابعاد بیشتر از ۷۰ ×۱۰۰ سانتی‌متر ممنوع است.

فرماندار کرج ادامه داد: پاره یا معدوم کردن عکس و آثار تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در مدت و زمان قانونی تبلیغات که در محل‌های مجاز الصاق و یا نصب شده باشد ممنوع است.

قاسم پور در تبیین نبایدهای تبلیغاتی نیز گفت: الصاق هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها بر روی علائم راهنمایی و رانندگی، تابلوهای بیمارستان‌ها، مدارس، مؤسسات آموزشی و تابلوها و معابر عمومی و دولتی ممنوع است.
وی افزود: تبلیغ نمایندگان نامزدها له یا علیه هر یک از کاندیداها در شعب اخذ رأی، تبلیغ علیه نامزدها و هرگونه هتک حرمت و حیثیت آنان، معدوم نمودن عکس و آثار تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در مدت و زمان قانونی تبلیغات که در محل‌های مجاز الصاق یا نصب شده باشد؛ استفاده از هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنان اعم از کاغذی، پارچه‌ای، مقوایی، فلزی و آثار تبلیغاتی بیش از ۱۰۰ در ۷۰ سانتی‌متر ممنوع می‌باشد.
فرماندار کرج همچنین در خصوص مدیریت امحاء تبلیغات شهری نیز گفت: کمیته امحاء از شهر کرج در شهرهای اقماری حضور خواهند داشت و بدون جانب‌داری فرایند قانونی خود را انجام خواهند داد.

قاسم پور همچنین از نامزدها خواست تا مشخصات ستاد تبلیغاتی خود را به فرمانداری اعلام نمایند.
معاون استاندار ادامه داد: جلسات نامزدها نیز باید در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید برگزار شود؛ فضای هشت مترمربع بر هر فرد لازم بوده و جلسات نباید بیش از دو ساعت طول بکشد.
فرماندار کرج در پایان گفت: آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه در شهرستان کرج وجود دارد.
در پایان این نشست توجیهی دادستان عمومی و انقلاب استان البرز و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج به سوالات نامزدهای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای محمدشهر و ماهدشت پاسخ دادند.
نشست‌های توجیهی با نامزدهای شوراهای شهر در شهرستان کرج به دستور استاندارمحترم شهر به شهر تا پیش از آغاز تبلیغات انتخابات به‌منظور آمادگی هر چه بیشتر نامزدها و پیشگیری از وقوع تخلفات برگزار می‌شود.

کد خبر 5231200

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری کرج انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی ایلام اردبیل عکس استانها انتخابات شورای شهر و روستا اراک مجلس شورای اسلامی آثار تبلیغاتی نامزدها نامزدهای انتخابات فرماندار کرج شهرستان کرج قاسم پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوستالوژی؛ تیزر تبلیغاتی با حضور لیونل مسی و کوبی برایانت

در این کلیپ یادی می کنیم از تیزر تبلیغاتی شرکت هواپیمایی ترکیه با حضور لیونل مسی و کوبی برایانت.

دانلود (7.4MB)

دیگر خبرها

  • هر حق‌الناسی، حق‌الله هم است
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • آبگرفتگی محدود برخی منازل در بندرعباس
  • نوستالوژی؛ تیزر تبلیغاتی با حضور لیونل مسی و کوبی برایانت
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس