Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام سید«ابراهیم رییسی» عصر چهارشنبه در گفت و گوی تلویزیونی با مردم کرمانشاه از طریق شبکه استانی زاگرس، افزود: داشتن مرز مشترک یکی از ظرفیت های بزرگ این استان است و اگر علاوه بر خطوط هوایی و زمینی، خطوط ریلی به عراق هم تکمیل شود، بیکاری در این استان با افزایش صادرات و حمل و نقل کاهش چشمگیری می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی مشکل بیکاری در استان کرمانشاه را رنجی ۴۰ ساله دانست و اظهار داشت : استانی که ۱۰ هزار شهید و ۱۹ هزار جانباز دارد نشان دهنده این است که مردم تا پای جان خود برای ارزش های این انقلاب جنگیدند و با وجود این همه ظرفیت در بخش های کشاورزی، صنعت، گردشگری، تمدن و فرهنگ، نباید امروز جز استان های بیکار کشور باشد.

حجت الاسلام رییسی با اشاره به سفر اخیر خود به استان کرمانشاه، کشاورزی را یکی از ظرفیت های بزرگ این استان دانست و افزود: باید صنایع تبدیلی را در بخش های مختلف راه اندازی کنیم تا با ایجاد ارزش افزوده برای مردم مشکل بیکاری را ریشه کن کنیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بهبود فضای کسب و کار را یکی از وظایف دولت برشمرد و گفت: باید کارگاه های تعطیل و نیمه تعطیل کرمانشاه را مانند سایر استانهای دیگر فعال کنیم و نشان داده این که این امر کاملا شدنی است.

اقتصاد مرزنشینان باید بهبود یابد

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه کوله بری را یکی دیگر از معضلات کرمانشاه دانست و گفت : اقتصاد مرزنشینان باید بهبود یابد و بازارچه های مرزی باید کاملا صادرات محور باشد و این در حالی است که با مشورت هایی که در این خصوص گرفته شد طرحی برای رفع مشکلات کوله بران تهیه شده که کاملا قابل اجراست اما برای اجرای آن دولت باید قاطع و محکم تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

حجت الاسلام رییسی از ایجاد دفتری برای حفاظت از جنگل های بلوط استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت : جنگل های بلوط ذخایر ارزشمندی برای کشور هستند و این دفتر فقط و فقط برای حفظ و صیانت از این جنگل ها تشکیل میشود.

او ضمن تقدیر از روحیه پهلوانی، جوانمردی و فتوت مردم کرمانشاه گفت: همین روحیه باعث شده در شوراهای حل اختلاف بیشترین گذشت و عفو مربوط به پرونده های کرمانشاه باشد که با مداخله بزرگان و ریش سفیدان حاصل شده است. این روحیه و همچنین وحدت بین شیعه و سنی از سرمایه های ارزشمند این مناطق است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه امروز مردم سرخورده و ناامید هستند، گفت: دادن وعده نادرست را شرعا جایز نمیدانم و وعده ما از سر صداقت است و همه شما بدانید که رای تک تک شما و حضور شما پشتوانه محکمی برای دولت آینده محسوب میشود.
 

حجت الاسلام رییسی ادامه داد : جایگاه رییس قوه قضاییه جایگاه کمی نیست که الان بخواهم به دنبال پست و مقام باشم اما رفع مشکلات موجود در قوه مجریه است و اعتقاد دارم با همین امکانات و بودجه اما با یک مدیریت جهادی، توانمند و با اراده و با این همه نیروی کارآمد و جوان میتوانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم. 

وی اظهار داشت : دولت با رای کم هم انتخاب می شود اما دولت با رای بالا پشتوانه عظیم ملی دارد و این حضور شما از مولفه های بالای قدرت در کشور است و امیدواریم با حضور گسترده خود در انتخابات هر خانه را به یک ستاد تبدیل کنید.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سید ابراهیم رییسی توسعه صادرات مشارکت انتخاباتی اراضی کشاورزی کرمانشاه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سید ابراهیم رییسی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سید ابراهیم رییسی توسعه صادرات مشارکت انتخاباتی اراضی کشاورزی کرمانشاه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استان کرمانشاه حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۷۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات

شهرام کرمی، رئیس کل دادگستری کرمانشاه در دوازدهمین نشست ستاد پیشگیری جرائم و تخلفات انتخاباتی کرمانشاه، با اشاره به در پیش بودن دور دوم انتخابات در کرمانشاه، گفت : در این دوره از انتخابات به مانند دوره اول چهار مؤلفه سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت در دستور کار مجریان قرار دارد.

وی رویکرد دستگاه قضایی در حوزه انتخابات را رویکرد پیشگیرانه دانست و افزود: هر یک از مجریان انتخابات باید در حوزه کاری خود برای مشارکت حداکثری تلاش کنند تا انتخابات پرشوری برگزار شود.

رئیس کل دادگستری استان عملکرد مدیران را تضمین کننده سلامت انتخابات خواند و گفت: به همه مدیران استان تذکر لازم داده شده که هرگونه سوءاستفاده از اموال دولتی جرم است و مدیر مجرم تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار خواهد گرفت.

وی اهمیت مدیریت رسانه‌ها و فضای مجازی در راستای حفظ امنیت روانی جامعه را یادآور شد و اعلام کرد: نهاد‌های مربوطه تلاش کنند تا با نگاه قانونی از بروز تخلفات و جرایم در حوزه رسانه و فضای مجازی جلوگیری کنند.

کرمی با اشاره به لزوم قانونمندی و اخلاقمداری در انتخابات پیش رو از سوی نامزدها، طرفداران و مجریان، خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری، حفظ احترام رقبا، عدم تخریب و رعایت اخلاق باید مورد توجه قرار گیرد.

 دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه نیز در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد شایسته دست اندرکاران و مجریان در دور اول انتخابات، گفت: ثمره مشارکت حداکثری در انتخابات، عزت و اقتدار نظام اسلامی و اعتماد مردم را در پی خواهد داشت.

حمیدرضا کریمی با اشاره به رویکرد پیشگیرانه دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: به دلیل سوابق اجرایی و مدیریتی چهار کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات در کرمانشاه، انتظار از آنها بسیار زیاد است و امیدواریم با احترام به قانون و توجیه طرفداران خود، از بروز تخلفات و جرایم انتخاباتی پیشگیری کنند.

وی ابراز امیدواری کرد مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با مشارکت پرشور و حداکثری مردم به همراه سلامت و امنیت لازم برگزار شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • امریکا / برنامه تبدیل سکوی نفتی به پایگاه‌‌ موشکی
  • آمریکا سکوهای نفتی را به پایگاه‌‌های موشکی تبدیل می کند
  • پنج میلیارد و ۷۳۰ میلیون دلار میزان مبادلات تجاری مرز رسمی پرویزخان
  • مجوزی برای صادرات دام صادر نشده است
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس