Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ روز یکشنبه ۲۳ خرداد ساعت ۱۵:۳۰ در سالن آمفی تئاتر هتل آکادمی فوتبال در تهران و با حضور مدیر یا مدیرعامل ۸ باشگاه حاضر در این رقابت ها برگزار می شود.

آلومینیوم اراک، خیبر خرم آباد، سپاهان اصفهان، گل گهرسیرجان، استقلال، پرسپولیس، ملوان انزلی و فولاد خوزستان تیم های صعود کرده به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آزادسازی خرمشهر جام حذفی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران - قرقیزستان، یک گام تا جام جهانی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی  فوتسال جام ملت های آسیا از ساعت ۱۲:۳۰  امروز در سالن بانگوک آره‌نا تایلند به مصاف قرقیزستان می‌رود.

شاگردان وحید شمسایی با ۳ برد متوالی مقابل تیم های افغانستان، بحرین و کویت در گروه چهارم جام ملت های آسیا بعنوان صدرنشین صعود کردند. 

تیم ملی فوتسال ایران در صورتی برتری مقابل قرقزیستان علاوه به صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم کسب خواهند کرد.

در پایان مرحله گروهی ۸ تیم ایران، تایلند، افغانستان، تاجیکستان، قرقیزستان، عراق، ازبکستان و ویتنام به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات صعود کردند.

برنامه بازی‌ها مرحله یک چهارم نهایی به این شرح است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت 

تاجیکستان – افغانستان / ساعت ۱۰:۳۰

ایران – قرقیزستان / ساعت ۱۲:۳۰

تایلند – عراق / ساعت۱۴:۳۰

ازبکستان – ویتنام / ساعت ۱۷:۳۰

دیگر خبرها

  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • افغانستان از جام ملت های آسیا حذف شد
  • افغانستان به مصاف تاجیکستان می‌رود
  • اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • ایران - قرقیزستان، یک گام تا جام جهانی
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد
  • پرسپولیس باید از آمار تقابل با گربه سیاهش بترسد!