Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس ستاد انتخاباتی "سعید جلیلی" در استان مرکزی با بیان اینکه جلیلی مشکلات کشور را نقطه به نقطه تسلط دارد" گفت: مهمترین ویژگی سعید جلیلی برنامه‌محوری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، خردادماه 1400 چند انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز در کشور و به‌تبع آن در استان مرکزی برگزار می‌شود به‌ طوری که در ماه خرداد همزمان با سراسر کشور انتخابات ریاست جمهوری در استان مرکزی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها با جنب و جوش‌های سیاسی در استان تنور انتخابات درحال گرم شدن است و هر طیف‌ها و جریانات سیاسی با آماده کردن صحنه سیاسی و انتخاباتی به پیشواز انتخابات رفته‌اند تا مسافر پاستور را از جناح و طیف سیاسی خود راهی کنند.

خبرگزاری تسنیم به‌ منظور شورآفرینی در ایام انتخابات و زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم برای انتخاب گزینه‌های اصلح اقدام به برگزاری نشست‌های خبری با حضور روسای ستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در استان مرکزی از طیف‌ها و نگاه‌های مختلف نموده است.

با توجه به این مسائل، نشست خبری "محمدباقر توکلی" رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان مرکزی در راستای بررسی اقدامات و تشریح فعالیت‌های این ستاد انتخاباتی در استان دوشنبه 16 خردادماه 1400 به‌ میزبانی دفتر خبرگزاری تسنیم در استان مرکزی با حضور اصحاب رسانه استان برگزار شد که مشروح آن در زیر می‌آید:

توکلی با اشاره به بخشی از وصیتنامه امام(ره) درباره ویژگی‌های رئیس جمهور اظهار داشت: امام‌(ره) ویژگی‌های رئیس جمهور را کسی برشمرد که به فکر مردم باشد، از سرمایه داران و مرفهان نباشد، محرومیت را لمس کرده باشد.

وی افزود: در مقایسه انتخابات قبل از انقلاب می‌توان گفت ایران قبل از انقلاب انتخابات نمایشی داشت در حالی که پس از انقلاب مردم با حضور پررنگ خود در انتخابات حماسه ‌آفریدند و در تعیین شرنوشت خود نقش داشتند.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان مرکزی ادامه داد: در مقایسه انتخابات ایران در منطقه می‌توان گفت که ایران تنها کشوری در منطقه است که انتخابات در همه زمینه‌ها برگزار می‌شود و در مقابسه با انتخابات جهان می‌توان گفت هیچ کشوری در دنیا نیست که انتخابات متعدد در همه زمینه‌ها داشته باشد تا مردم در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

توکلی تصریح کرد: کشوری که با سختی و مشقت توانسته استقلال خود را حفظ کند نیاز دارد تا مردم در تعیین سرنوشت خود شرکت کنند و به افرادی که تصمیمی برای شرکت در انتخابات ندارند توصیه می‌شود که از حق مسلم خود استفاده کنند زیرا در هر صورت رئیس جمهور انتخاب می‌شود بنابراین همه باید از این ظرفیت برای شرکت در انتخابات استفاده کنند.

وی عنوان کرد: مردم در سطحی از نارضایتی قرار دارند که به سبب مشکلات مسکن، معیشتی، تورم و غیره است و ریشه این مشکلات در این است که در انتخابات‌ها افراد لیبرال بر سرکار آمدند به طوری که 3 هزار مدیر توانمند توسط قوه مجریه کشور برسرکار می‌آیند و 90 درصد بودجه کشور در اختیار قوه مجریه است در حالیکه اگر دولت به جای استفاده از ظرفیت‌های بیرونی به نیروهای داخلی و ظرفیت کشور اعتماد می‌کرد شاهد این مشکلات نبودیم.

مردم با انتخابات آگاهانه می‌توانند مشکلات را بهبود بخشند

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان مرکزی با اشاره به اینکه مردم با انتخابات آگاهانه می‌توانند مشکلات را بهبود بخشند به طوری که فردی را انتخاب کنند که مشکلات مردم را درک کرده باشد و برای رفع این مشکلات برنامه داشته باشد، گفت: دولت در موضوع برجام تلاش می‌کرد تا آن را به نتیجه برساند تا بتواند با نگاه به خارج و توانایی بیرونی مشکلات را برطرف کند که آقای جلیلی به این کار ایراداتی مطرح کردند که مورد توجه قرار نگرفت.

توکلی عنوان کرد: با تعامل با دنیا و استفاده از ظرفیت‌های خارجی مشکلی وجود ندارد اما این کار باید به صورتی انجام شود که مردم با مشکل مواجه نشوند در حالیکه اگر برجام قرارداد آگاهانه و محکم بود دولت ترامپ نمی‌توانست از آن خارج شود و کشور در شرایطی قرار گیرد که هیچ نفعی حاصل نشود.

وی با اشاره به« دولت در سایه» آقای جلیلی گفت: او برای تمام مشکلات مردم در همه زمینه‌ها افراد متخصص، کارآمد و نیروهای جوان انقلابی در نظر گرفتند و راهکاری هایی به صورت مدون برای رفع مشکلات به دولت پبشنهاد دادند که دولت استفاده نکرد.

از نقاط قوت "جلیلی" سفرهای استانی به نقاط محروم است

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان مرکزی ادامه داد: یکی از نقاط قوت آقای جلیلی سفرهای استانی به نقاط محروم است که با مشکلات کارگران هپکو و آذراب به صورت مستقیم در جریان قرار گرفتند و راهکارهایی برای رفع مشکلات ارائه دادند که اگر جریان انقلاب در انتخابات پیروز شود راهکارها ارائه می‌شود.

توکلی افزود: با توجه به اینکه شعار آقای جلیلی جهاد بزرگ برای جهش ایران است به این موضوع تاکید دارند که هر کاری نیازمند راهکار و تلاش مضاعف و روحیه جهادی است و تمرکز این نامزد انتخاباتی بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی است به طوری که اصلاح و تسریع طرح مسکن مهر را مطرح کردند به طوری که که در فاز نخست این طرح قرار بود 4 میلیون مسکن ساخته شود در حالی که 2 میلیون مسکن در انتهای دولت تکمیل و 2 میلیون باقیمانده را باید دولت قبلی تکمیل کند که تاکنون 70 درصد آن تکمیل شده است.

وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های این نامزد انتخاباتی این است که افرادی که وام مسکن دریافت می‌کنند افرادی هستند که به موقع وام را برمی‌گردانند در حالیکه اکنون 90 هزار میلیارد تومان وامی که در اختیار 11 نفر است هنوز با مشکل بازگشت مواجه است و 37 هزار میلیارد تومان تسهیلاتی که به مسکن هر داده شده که از این مقدار 27 هزار میلیارد تومان برگشته که با مدیریت درست می‌توان مردم را خانه‌دار کرد.

رئیس ستاد جلیلی در استان لرستان: جلیلی برای خدمت به مردم در صحنه انتخابات حضور دارد / مشکلات 8 ساله را علت‌یابی کرده‌ایم + فیلمرئیس ‌ستاد انتخاباتی جلیلی در استان کرمانشاه: جلیلی مبلغ گفتمان انقلاب است / جلیلی در جریان زندگی واقعی ‌مردم قرار داردجلیلی در روز اول دولتش چه احکامی صادر خواهد کرد؟

ظزح سبدغذایی خانوارهای "جلیلی" بر تغذیه کامل و سالم افراد تمرکز دارد

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان مرکزی عنوان کرد: یکی دیگر از طرح‌های موردنظر آقای جلیلی سبد غذایی خانوارها است به طوی که این طرح بر تغذیه کامل و سالم افراد تمرکز دارد و مردم در 3 گروه قرار می‌گیرند که برای گروهی از مردم که با مشکلات معیشتی رو به رو هستند 13 قلم ماده غذایی در این سبد به این قشر تعلق می‌گیرد و در گروه دوم برای قشر متوسط جامعه و قشر سوم نیازی به استفاده از این طرح ندارند..

توکلی افزود: دولت در سال ، 98 و99 97 بیش از 55 میلیارد دلار ارز با قیمت 4 هزار و 200 تومان به تامین معیشت مردم اختصاص داد در حالی که امروز مردم برای کوچکترین خواسته خود با مشکل مواجه هستند و برای تهیه مرغ و غیره در صف قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: اکنون 50 درصد اماکن تفریحی، رفاهی و اقامتی در اختیار دولت قرار دارد و افرادی که از نظر توانایی مالی مشکلی ندارند می‌توانند استفاده کنند و تقریبا 6 ماه از سال این مکان‌ها خالی هستند که یکی از طرح‌های آقای جلیلی این است که هر زوج جوان می‌تواند 5 روز و برای سایر اقشار با درآمد پایین 3 روز از این اماکن استفاده کنند.

یکی از مشکلات اساسی مردم مشکل بورس است

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان مرکزی تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی مردم مشکل بورس است که ناشی از عدم مدیریت درست بورس و عدم شفاف‌سازی است که مردم برای پیشرفت کشور می‌توانند در سرمایه‌گذاری در تولید شرکت کنند که بهترین راه بورس است درحالیکه دولت با دخالت‌های بیجا بورس را به نابودی کشاند.

توکلی عنوان کرد: پول زیادی نسبت به کالای موجود سبب تورم می‌شود که تا سال 98 میزان پول کشور بیش از 42 هزار برابر شده در حالیکه تولیدات کشور 1/7 برابر شده بنابراین برای رفع این مشکل باید واردات انجام و تولیدات افزایش یابد و به بازار سرمایه توجه ویژه کرد و شورایی شامل نهادهای مالی از جمله بیمه، بانک مرکزی و غیره ایجاد شود تا سرمایه مردم را تضمین کند.

وی با اشاره به اینکه فساد تنها اختلاس مستقیم نیست بلکه فردی که نمایشی کار می‌کند و جدیت ندارد هم فاسد محسوب می‌شود که تیم آقای جلیلی فردی انقلابی و پاکدست است، گفت: در استان مرکزی با توجه به مشکلات محیط زیست، آب ، اشتغال، خصوصی‌سازی‌های استان و غیره برای آنها برنامه دارند به طوری که گردش مالی مدیران و دفاتر آنها در استان مستقر شوند.

در ویدئوی زیر گزارش تصویری از سخنان ""محمدباقر توکلی" رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان مرکزی می‌آید:

انتهای پیام/713/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس ستاد انتخاباتی استان مرکزی استفاده کنند آقای جلیلی برای رفع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد راهبری سند تحول و تعالی قوه قضاییه تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر داشتن رویکرد تحولی و اجرای سند تحول در قوه قضائیه و ابلاغ «سند تحول و تعالی قوه قضائیه» توسط ریاست قوه قضائیه در روز جاری گفت: سند ابلاغی پس از جمع بندی پیشنهادات و بازنگری و روزآمد سازی سند پیشین توسط ریاست قوه قضائیه تصویب شده و منطبق با شرایط فعلی قوه قضائیه و کشور است.

القاصی طی نشستی با حضور معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات، قائم مقام و معاونین قضائی دادگستری کل استان تهران ضمن مرور هفت مأموریت مورد تاکید در سند تحول و تعالی قوه قضائیه از آنها خواست تا با تشکیل ستاد راهبری سند تحول و تعالی قوه قضائیه در استان تهران نظارت و پیگیری مستمری را برای تحقق اهداف و اجرای مأموریت‌های ۷ گانه سند تحول و تعالی اعمال کنند.

رئیس کل دادگستری استان تهران افزود: با توجه به حجم و گستردگی استان تهران در اقدامات قضائی، مسئولیت سنگینی از حیث کمی و کیفی در اجرای سند برعهده دستگاه قضائی استان قرار دارد و این موضوع جدیت و تلاش مضاعفی را در تمام سطوح مدیریتی و صف در مراجع قضائی استان می‌طلبد.

علی القاصی گفت: برای دست‌یابی به اهداف سند و در ذیل ستاد راهبری استان، ۹ کارگروه تخصصی نیز متناسب با هر یک از مباحث مطرح شده در سند تحول و تعالی تشکیل خواهد شد تا نسبت به اجرای گام‌ها و اقدام‌های مورد نظر سند با جدیت عمل کنند.

شایان ذکر است: در تنظیم این سند، به موضوعات مقابله با فساد و تحقق کارآمدی توجه ویژه‌ای شده و بر اساس مفاد قانون اساسی، منویات امامین انقلاب و انتظارات مردم، پیامد نهایی تحول در قوه قضائیه دستیابی به «عدالت» و «رضایت‌مندی مردم» در نظر گرفته شده است.

گفتنی است: سند جدید تحول و تعالی قوه قضائیه، به عنوان نسخه روشن، اجماع‌ساز و جمع‌بندی‌شده‌ای از رویکردها و راهکارهای تحولی در تاریخ ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ به تصویب رئیس قوه قضائیه رسید که صبح امروز برای اجرا رسماً ابلاغ شده است.

کد خبر 6080133

دیگر خبرها

  • نگاه استراتژیک غرب به هند در سایه انتخابات مجلس عوام/ چشم پوشی غرب از نگرانی‌های دموکراتیک
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • ستاد راهبری سند تحول و تعالی قوه قضاییه تشکیل شد
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی