Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش خبرگزاری فارس از قم، فخرالدین یوسف پور در نشست خبری که در خانه مطبوعات قم برگزار شد، اظهار کرد: امسال شاهد تغییرات گسترده ای در خانه مطبوعات بودیم و در همین مسئله نخستین اتفاق مهم، ارتقاء جایگاه خانه مطبوعات بود و این امر سبب شد نگاه دستگاه ها به خانه مطبوعات تغییر کند.

رئیس خانه مطبوعات استان قم افزود: یکی دیگر از اتفاقات خوب، عضویت خانه مطبوعات در کمیته اطلاع های  رسانی، تبلیغات و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. انتخابات بود. نکته ای که در مورد انتخابات باید اشاره شود، اهمیت آن به دلایل چون وضعیت اقتصادی، معیشت مردم، عملکرد نامناسب دولتمردان و کرونا است. 

وی بیان کرد: در همین رابطه کمیته اطلاع رسانی تبلیغات خانه مطبوعات و در ادامه رسانه ها، نقش مهمی در خنثی سازی فتنه و برنامه های دشمنان و دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات دارند و این امر با تغییر فضای شهر می تواند پررنگ تر هم دنبال شود.

یوسف پور گفت: در ادامه همین مساله خانه مطبوعات به برگزاری جشنواره رسانه ای ایران مقتدر برای تشویق و ایجاد انگیزه در بین رسانه های قمی اقدام کرده است.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه ها انتخابات مشارکت قم خانه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران قم در سال جدید با تلاش مضاعف به دنبال حل مشکلات مردم خواهند بود

ایسنا/قم استاندار قم گفت: در سال جدید با کوله‌باری از تجربه وارد عرصه خدمتگزاری به مردم شده‌ایم و باید با تلاش مضاعف مشکلات آنان را در حوزه‌های مختلف حل کنیم.

سیدمحمد آقامیری امروز ۶ فروردین‌ماه در اولین جلسه شورای اداری استان که به صورت وبیناری با حضور آیت‌الله رییسی برگزار شد، بیان کرد: شعاری که رهبر انقلاب برای سال ۱۴۰۳ انتخاب کردند برای مسئولین در حکم فرمان و دستور است و ما موظف به انجام آن هستیم.
 
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، وی افزود: برنامه کاری مدیران استان در سال ۱۴۰۳ باید از اذان صبح تا ساعت ۱۲ شب تنظیم شود؛ امسال کمتر استراحت خواهیم کرد تا بیشتر مشکلات مردم حل شود.
 
وی با اشاره به اقدامات مسئولان استان قم در سال گذشته اظهار کرد:‌ در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ اتفاقات مثبتی در حوزه معیشت مردم در شاخص‌های کاهش تورم و کنترل بازار در استان رقم خورد که همه آن‌ها مرهون زحمات مدیران جهادی استان قم بود.
 
استاندار قم همچنین به برگزاری باشکوه برنامه‌های ملی و مذهبی در ماه‌های آخر سال در استان اشاره کرد و گفت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه پیام مهمی را به دشمنان رساند آن‌ هم این بود که مردم قم همواره پای کار نظام و انقلاب هستند.
 
وی افزود: در روز میلاد با سعادت امام زمان(عج) نیز مردم قم میزبان میلیونی زائران بودند و این جشن بزرگ بدون هیچ چالش و مشکلی به زیباترین شکل برگزار شد.
 
آقامیری با اشاره به حضور حداکثری مردم قم در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ عنوان کرد: قم در خصوص نرخ رشد مشارکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری نسبت به دوره یازدهم رتبه اول در کشور را به‌دست آورد.
 
وی تاکید کرد: نکته مهمی که باید مورد اهتمام همه مدیران استان قرار بگیرد این است که ما خردادماه ۱۴۰۴ انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر را داریم.
 
استاندار قم گفت: انتخابات ریاست جمهوری نسبت به انتخابات مجلس کاملا متفاوت است؛ لذا مدیریت استان به دنبال این است نرخ مشارکت مردم قم را در انتخابات ریاست جمهوری به حداکثر رسانده و جزء ۳ استان برتر در کشور باشیم.
 
وی عنوان کرد: واقعیت این است که مولفه اصلی مشارکت بالا، مردم هستند و ما به عنوان خادمین آنان باید این مردم شریف و متدین را تکریم کنیم.
 
آقامیری ادامه داد: ما انتظار نداریم مدیران استان برخلاف قانون عمل کنند؛ اگر درخواستی از سوی مردم مطرح می‌شود که غیر قانونی است مدیران می‌توانند آنان را نسبت به این موضوع توجیه و آگاه کنند؛ از سوی دیگر مدیران استان باید بدانند که قوانین تفسیر دارند و باید تلاش کنند قانون را برای حل مشکل مردم منعطف نمایند.
 
به گزارش ایسنا، در حاشیه اولین جلسه شورای اداری استان در سال ۱۴۰۳، مریم عرب‌نژاد با حکم دکتر آقامیری به عنوان سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم منصوب شد.
 
لازم به ذکر است؛ پیش از این زینب عبداللهی از فروردین‌ماه ۱۴۰۱ در این تصدی فعالیت می‌کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران
  • نحوه تولیدات رسانه ملی با مشارکت مردم بررسی می‌شود
  • خسروپناه: حکمرانی را به مشارکت حداکثری مردمی تبدیل کنیم
  • راهپیمایی روز قدس مانع از تحقق عملیات رسانه‌ای صهیونیست‌ها می‌شود
  • چند پیشنهاد برای تحقق «رونق تولید با مشارکت مردم»
  • رسانه و تبلیغات کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • تاکید استاندار بر تحقق شعار سال در امر تولید و سرمایه‌گذاری
  • واکنش استاندار به منتقدانش/ ما مسئولین بدهکار مردم هستیم
  • مدیران قانون را برای حل مشکلات مردم منعطف کنند
  • مدیران قم در سال جدید با تلاش مضاعف به دنبال حل مشکلات مردم خواهند بود