Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@14:33:08 GMT

واکسیناسیون ۶۷ درصد از جمعیت بالای ۷۰ سال

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۸۰۴۳

واکسیناسیون ۶۷ درصد از جمعیت بالای ۷۰ سال

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، شریف زاده ، دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون در استان گفت: جمعیت بالای ۱۸ سال واجد شرایط واکسیناسیون در استان ۵۵۴ هزار و ۳۲ نفر است که از این تعداد تا روز دوشنبه ۱۷ خرداد ۴۲ هزار و ۶۱۵ نفر یعنی ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ درصد دز نوبت اول و ۵ هزار و ۱۶۸ نفر دز نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند و تاکنون ۶۷ درصد از جمعیت بالای ۷۰ سال و ۱.۸۴ درصد از جمعیت بالای ۸۵ سال در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده اند.

او در خصوص آخرین تحلیل آماری بیماری کرونا در خراسان جنوبی تا روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه گفت: میزان بروز تجمعی در استان ۲ هزار و ۵۷۳ در صد هزار نفر جمعیت است که نسبت به شاخص کشوری که ۳ هزار و ۴۹۶ در صد هزار نفر جمعیت است، وضعیت بهتری داریم.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خصوص رتبه بندی شهرستان‌های استان از لحاظ میزان بروز تجمعی گفت: به لحاظ میزان بروز تجمعی از ابتدای شیوع اپیدمی کرونا تاکنون شهرستان قاین با میزان بروز تجمعی ۳ هزار و ۱۰۳ در صد هزار نفر جمعیت در رتبه‌ی اول، شهرستان سرایان با میزان بروز تجمعی ۳ هزار و ۲۰ در رتبه دوم، شهرستان طبس با میزان بروز تجمعی ۲ هزار و ۸۹۶ در رتبه سوم، شهرستان فردوس با میزان بروز تجمعی ۲هزار و ۸۱۹ در رتبه چهارم، شهرستان بیرجند با میزان بروز تجمعی ۲ هزار و ۷۰۶در رتبه پنجم، شهرستان زیرکوه با میزان بروز تجمعی ۲هزار و ۵۱۱ در رتبه ششم، شهرستان بشرویه با میزان بروز تجمعی ۲ هزار و ۴۹۱ در رتبه هفتم، شهرستان سربیشه با میزان بروز تجمعی هزار و ۸۵۷ در رتبه هشتم، شهرستان خوسف با میزان بروز تجمعی هزار و ۷۲۹ در رتبه نهم، شهرستان درمیان با میزان بروز تجمعی هزار و ۶۹۵ در رتبه دهم و شهرستان نهبندان با میزان بروز تجمعی هزار و ۵۵۳ در رتبه یازدهم قرار دارد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسیناسیون کرونا میزان بروز تجمعی هزار میزان بروز تجمعی ۲ جمعیت بالای ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 

به گزارش خبرنگار مهر، جواد واعظ شامگاه دوشنبه در حاشیه اکران فیلم آسمان غرب به‌عنوان اولین اکران آزمایشی سینما دانش قوچان اظهار کرد: سینما دانش قوچان که متعلق به اداره آموزش‌وپرورش این شهر است از دهه ۶۰ تأسیس شد و به علت برخی مشکلات در دهه ۷۰ تعطیل شد.

سرپرست آموزش‌وپرورش قوچان با اشاره به اینکه این سینما با مشارکت بخش خصوصی در دهه ۹۰ آغاز به کار مجدد کرد اما شیوع ویروس کرونا دوباره این سینما را به تعطیلی کشاند، تصریح کرد: متأسفانه وجود برخی مشکلات پس از کرونا و نبود همتی در جهت بازگشایی مجدد این سینما به سمتی کشاند تا بیش‌ازپیش مستهلک‌شده و منابع مالی و بیت‌المال هدر رود.

وی با تأکید بر اینکه نیاز شهروندان به این مکان تفریحی فرهنگی به‌ویژه قشر نوجوان و جوان اهمیت راه‌اندازی این مجموعه را با قید فوریت دوچندان کرد، افزود: در این راستا برای مدت آزمایشی یک‌ماهه تفاهم‌نامه‌ای با ستاد اکران‌های مردمی عمار بسته شد تا بتوان بر اساس حضور مردم در این بازه زمانی به سمت جذب اعتبار از طریق خیرین و نهادهای مرتبط برویم و سینمایی درخور شأن آماده‌سازی کنیم.

واعظ بابیان اینکه بهسازی و تعمیر سینما برای صندلی، پرده، صوت و … حدود ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، ادامه داد: امشب اکران آزمایشی فیلم آسمان غرب به‌عنوان اولین اکران برای بسیج دانشجویی برگزار و در روزهای آتی نیز برای دیگر اقشار جامعه اکران خواهد شد.

کد خبر 6085971

دیگر خبرها

  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • اعلام جزئیات جدید درباره واردات خودرو جانبازان؛ اول جانبازان بالای ۷۰ درصد، بعد جانبازان ۵۰ درصد
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • رتبه ۲۸ استان یزد در میزان بارندگی در کشور
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • کبودراهنگ رتبه اول فرزندآوری در استان همدان