Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@20:43:05 GMT

مردم سالاری دینی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۸۱۴۶

مردم سالاری دینی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام عبدی گفت: مردم سالاری دینی و حضور مردم در صحنه های مختلف یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ حجت‌الاسلام ماشاء الله عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله ظهر امروز در جمع پاسداران ستاد سپاه روح الله گفت: یکی از مسائلی که در انقلاب اسلامی همواره مهم بوده حضور مردم در صحنه است و اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند خودشان میتوانند در سرنوشت خود اثرگذار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم سالاری دینی و حضور مردم در صحنه های مختلف یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در طول این سال ها با برگزاری انتخابات های مختلف همواره تقویت شده و انقلاب اسلامی را در طول این سال ها برای رسیدن به اهداف و مقصد نهایی پشتیبانی کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله اظهار کرد: عدم حضور مردم در صحنه یکی از بزرگترین تهدیدات جامعه محسوب می شود که نمونه های آن را در تاریخ به وضوح مشاهده کردیم و امت اسلام همواره از این مسئله ضربه خورده است.

وی بیان کرد: حضور مردم در صحنه خنثی کننده تهدیدات دشمنان است و آنچیزی که کار را تمام می کند میدان است و عرصه های نقش آفرینی در میدان متفاوت است و روزی ملت ایران در دفاع مقدس با حضور در میدان ، تهدیدات دشمن را شکست می دهند و روزی ملت ایران در صحنه های دیگر توطئه های دشمنان را خنثی می کنند و امروز حضور ملت در صحنه انتخابات خنثی کننده فتنه ها و توطئه های دشمنان است.

عبدی ادامه داد:  اگر روزی شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت در میدان دفاع از حرم نقش آفرینی کردند امروز این میدان در عرصه انتخابات است و همه ملت ایران می توانند در آن نقش آفرینی کنند.

وی اضافه کرد: پیروزی های جبهه مقاومت در منطقه و خصوصا موفقیت ملت مظلوم فلسطین درجنگ دوازده روزه بسیار امیدبخش است و موفقیت های جبهه اسلام در ۲۸ خرداد ماه تکمیل خواهد شد و برگ زرینی در تاریخ ملت می افزاید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله خاطر نشان کرد: امروز ملت انقلابی ایران برای فتح قله های بلند و تحقق اهداف و آرمان های بلند انقلاب اسلامی نیازمند یک رئیس جمهور ولایتمدار، انقلابی و جهادی هستند و انتخابات ۲۸ خرداد ماه بزرگترین فرصت است که ملت باید برای انتخاب یک رئیس جمهور ساده زیست، مردمی و خدمتگذار در صحنه حاضر شوند.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: حضور مردم در صحنه انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب

امام جمعه طبس با بیان اینکه خفت و ذلت تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب بود، گفت: ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت ایران اسلامی، نظام سلطه را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت واقعه طبس در مسجد شکر صحرای طبس، اظهار کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود و این انقلاب چالش‌هایی برای نظام سلطه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استکبار در مسیر حرکت انقلاب موانعی چون جنگ تحمیلی، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی و کودتاها را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه طبس گفت: استکبار چالش‌ها و مشکلاتی برای نظام اسلامی ایجاد کرد، اما به قول سردار دل‌ها، ملت ایران از بحران‌ها فرصت ساخت.

وی با بیان اینکه ملت ایران از گردنه‌های صعب‌العبوری که علیه نظام اسلامی بود، محاظفت کردند، افزود: مهمترین علت این ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت بود که نظام سلطه را به چالش کشید.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه نظام اسلامی مایه یأس استکبار و امید مستضعفان جهان شده، یادآور شد: عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس نیز موجبات خفت و ذلت آمریکا را به بار آورد.

وی ادامه داد: با قدرت ایران گزینه نظامی آمریکا به چالش کشیده شد و دلیل عزت و شرافت امروز ایران، وجود رهبر ایران، مردم نجیب و صبور و ولایت‌پذیر است.

کد خبر 747581

دیگر خبرها

  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است