Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از میلاد حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است که باید به منظور گرامیداشت این ایام مبارک مراسم و برنامه‌هایی پیش بینی شود.

وی برگزاری مراسم ویژه در مساجد با رعایت دستورات بهداشتی، بزرگداشت امامزادگان لازم التعظیم در بقاع متبرکه، برگزار مراسم توسط هیئات مذهبی در فضای مجازی، فضاسازی میدانی و تولید محتوا جهت فضای مجازی توسط تمامی دستگاه‌ها، اجرای برنامه‌های مناسب توسط خادم یاران رضوی، اجرای برنامه‌های ویژه توسط آستان مبارک حضرت عبدالعظیم (ع)، استفاده از فرصت نمازهای جمعه، اجرای گروه‌های سرود سیار، مسابقات کتابخوانی و فرهنگی، اطعام و توزیع نان بویژه در مناطق محروم، استفاده از فرصت برنامه شاد مدارس، تجلیل از جایگاه دختران خاصه دختران شهدا، توسط خانواده‌ها و مجموعه‌های مرتبط را از جمله برنامه‌های قابل اجرا دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران توجه به هفته حقوق بشر آمریکایی را به منظور افشای چهره کریه آمریکا بسیار مهم ارزیابی کرد.

وی برگزاری مراسم در مقتل شهدای هفتم تیر (سرچشمه) و نثار گل بر مزار شهدای هفتم تیر را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده ذکر کرد و افزود: با جمع بندی برنامه‌های دستگاه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 5231298

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محسن محمودی دهه کرامت انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر مشارکت مردم در انتخابات گرگان سیدابراهیم رئیسی ایلام اردبیل عکس استانها انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات ریاست جمهوری اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای حاج عمران در لرستان برگزار می‌شود

 نعمت‌الله باقری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عملیات حاج عمران از وقایع مهمی است که در آن بیش از ۳۵۰ نفر از بهترین فرزندان این استان جان خود را تقدیم خاک ایران کردند گفت: به پاسداشت خون این شهدا یادواره‌ای در شأن این عزیزان در استان برگزار شود.
وی افزود: یادواره شهدای حاج عمران با حضور همه اقشار در لرستان پنج شنبه۲۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و اعزام خانواده شهدا در محلی که فرزندان آنها به شهادت رسیده‌اند از دیگر برنامه‌های ما است.
فرمانده سپاه لرستان بیان کرد: با شروع این یادواره دبیرخانه دومین کنگره ملی شهدا در لرستان کلید خواهد خورد
و به استقبال سومین کنگره ملی شهدای استان می‌رویم و برگزاری یادواره شهدای حاج عمران نیز در راستای این کنگره شهدا است.
وی عنوان کرد: در برنامه یادواره شهدای حاج عمران برنامه تقدیر از دست اندر کاران اولین کنگره ملی استان را نیز انجام می‌دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • برپایی مراسم شب‌های قدر در امامزاده حسین و گلزار شهدای قزوین
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع) مشهد
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه (س)
  • مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • سخنگوی شهرداری تهران : مردم به شادی جمعی نیاز دارند | هر شب ۲۰ هزار کاسه آش تقدیم روزه‌داران می‌ شود
  • مراسم گرامیداشت ثبت ملی سیاه‌دوزی و لعبتک در سیستان برگزار شد
  • یادواره شهدای حاج عمران در لرستان برگزار می‌شود