Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@19:41:25 GMT

کشتی | سه ایرانی سکوهای لهستان را فتح کردند

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۸۴۴۱

محمد حسین محمدیان قهرمان رقابت های جام زیکلوفسکی لهستان شد

در جام زیکلوفسکی لهستان، مسئولان کمیته فنی فدراسیون کشتی سه قهرمان ایرانی را به مسابقات فرستادند تا با ارزیابی این مسابقات نفر برتر المپیک را انتخاب کنند؛ علی شعبانی قهرمان امسال آسیا، علیرضا کریمی برنده مدال نقره 2019 جهان و 2 برنز دیگر و قهرمان بازیهای آسیایی و محمدحسین محمدیان پسر نایب قهرمان سابق المپیک یعنی عسکری محمدیان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، محمد حسین محمدیان بعد از کسب مدال برنز جهان 4 سال به علت دوپینگ از مسابقات به دور بود اما بعد از برگشتن کولاک کرده و در 2 سال همه بزرگان کشتی دنیا به جز سعدالله اوف را شکست داده است، او به سرعت و به آسانی آب خوردن نفرات بزرگی مثل کایل اشنایدر و کالین مور آمریکایی را شکست داده است. در سالیان اخیر او تنها به علی شعبانی باخته است.

اما در مسابقات جام زیکلوفسکی با وجود ستارگان بزرگی مثل کالین مور، ماگومدحاجی انوراف، شریف شریف اف و ابراهیم کونیدوروانو، سه مرد ایران به ترتیب اول و دوم و سوم شدند. نکته این که محمدیان که امسال همه را در دنیای کشتی چپ و راست می کند، در این مسابقات برابر 2 کشتی گیر ایرانی به سختی برنده شد و در نیمه نهایی علیرضا کریمی را برد ودر دیدار فینال علی شعبانی را 1-1 برده و قهرمان شد.

فارغ از این موضوع که باید خوشحال باشیم 3 قهرمان مطرح در این وزن داریم، بعد از المپیک و با اضافه شدن وزن 92 کیلوگرم می توانیم شانس خود را برای گرفتن مدال های بیشتر در عرصه جهانی بالاتر ببریم.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با مهدی محمد نبی: هر بازیکنی به قلیچ خانی می خورد چپ می کرد؛ صفایی فراهانی بهترین بود احتمال اعتصاب بازیکنان استقلال طی روزهای آینده مهدی واعظی در طرفداری: اگر طرفدار تیمی نبودم سمت خدا اجرا می کردم؛ بارها خلاف مواضع استقلال صحبت کردم! لاتزیو و اعلام همکاری با مائوریتزیو ساری با یک توییت جالب ستارگان رئال مادرید تهدید کردند: کونته بیاید ما نیستیم!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان حرفه رکورددار شنای مسافت کوتاه جهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، ولادیمیر موروزوف 31 ساله دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک 2012 در ماده 4 در 100 متر امدادی آزاد، قهرمان اروپا، دارنده مدال‌های متعدد قهرمانی جهان و اروپا، قهرمان چندگانه جهان و اروپا در مسافت کوتاه به دوران حرفه‌ای خود پایان داد.

این شناگر مشهور روسی گفت: همیشه هدف من این بود که تا پیش از المپیک لس‌آنجلس شنا کنم. اما ابتدا کووید بود، سپس رویدادهای دیگر که به دلیل آن ورزشکاران روسی اجازه رقابت پیدا نکردند. از سویی 31 ساله شدم و عواملی که نمی‌توانستم کنترل‌شان کنم. بنابراین من حرفه ورزشی خود را به پایان رساندم.

دیگر خبرها

  • نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • پایان حرفه رکورددار شنای مسافت کوتاه جهان
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • گیبل استیوسون یک طلای ایران را در المپیک پاریس قطعی کرد
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد