Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@16:13:59 GMT

«شب ایرانی» برنامه جدید شبکه آموزش

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۸۵۳۱

«شب ایرانی» برنامه جدید شبکه آموزش

شبکه آموزش سیما در آستانه دهه کرامت، برنامه جدید «شب ایرانی» را روی آنتن می‌برد.

به گزارش ایمنا، شبکه هفت سیما، با مشارکت مراکز استان‌ها از سه شنبه شب ویژه برنامه «جنگ شب ایرانی» را به روی آنتن برده است.

بهروز تشکر، مجری این ویژه برنامه با اعلام این خبر گفت: در سه شب، ابتدا این برنامه از شیراز روی آنتن رفت و در شب های پس از آن قرار است از شهرهای کاشان، اصفهان، شهرکرد، یزد و کرمان میهمان خانه های بینندگان شبکه آموزش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجری این برنامه در ادامه افزود: این ویژه برنامه، با ساختار جُنگ، به منظور پاسداشت و توجه به آداب و رسوم اقوام ایرانی با حضور مشاهیر، نخبگان، هنرمندان، کارآفرینان این شهرها از ساعت ۲۱:۴۵ به مدت ۹۰ دقیقه زنده و با تهیه کنندگی غلامرضا حیدری پخش می شود.

در برنامه سه شنبه شب، محمود پاک نیت بازیگر پیشکسوت شیرازی تئاتر، سینما و تلویزیون، حامد فقیهی و داود زارع خواننده و سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران حضور داشتند که با استقبال گسترده بینندگان شبکه آموزش سیما مواجه شد.

منبع: فارس

کد خبر 499569

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شبکه آموزش دهه کرامت شبکه هفت سیما اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شبکه آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما

مستند پا به ماه با موضوع «فرزند آوری» روایت‌های شیرین و شنیدنی خانواده‌ها از روز‌های انتظار برای این هدیه ارزشمند الهی است. این مستند قصه روز‌هایی از زندگی آدم‌هاست که پر از انتظار، نگرانی، عشق، شور و شوق، ترس و صبر است.

قسمت اول از فصل دوم این مستند به نام «همیشه با هم» روایت دو خواهر دو قلو همسان با ویژگی‌های مشترک است که همزمان مادر می‌شوند، و مخاطب را در داستان مادر شدن و لحظه تولد فرزند با خود همراه می‌کنند. گفتنیست هر قسمت از فصل دوم این مجموعه روایت داستانی مستقل و متفاوت است.

این مجموعه مستند که به همت گروه خانواده شبکه دو و در خانه هنری رسانه‌ای دیما تولید شده، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و چهارشنبه بیست و نهم فروردین حوالی ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. مهدیه‌سادات محور، تهیه‌کننده و امیرحسین اسیوند مجری طرح و کارگردان این برنامه است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»
  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • «کانی مانگا» را از تلویزیون تماشا کنید/ پخش چند فیلم خارجی جدید
  • نگاهی به فیلم‌های آخر هفته شبکه‌های سیما
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما
  • «بگو بخند» در رادیو صبا
  • «سر سفره خدا» در طول سال هم روی آنتن می رود/ عوامل تجلیل شدند
  • فصل جدید برنامه «چرخ» در راه آنتن شبکه چهار
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما